Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Handdoeken drogen niet meer goed

+10
Sarah1985
VeryCherry
Error
Caroow
TukTuk
Caresses
Jerry
Paper Crown
Rose
Rush
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Error wo 9 mei 2012 - 11:40

Ik zou ook even met azijn proberen!

Ik heb verder geen klachten van mijn action handdoeken, was ze wel altijd zonder wasverzachter.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Rush wo 9 mei 2012 - 19:51

TiramisuSweet schreef:
Rush schreef:Ja, ik zal eerst nog eens een paar keer zonder wasverzachter proberen, maar dan worden ze zo schuurpapier achtig, dat is ook niet fijn.

Maar ik wil sowieso nieuwe erbij, want we hebben niet enorm veel en soms wordt er 2x per dag gedouched!

Om dat schuurpapier effect te verminderen, zou je je handdoeken het beste in de buitenlucht kunnen laten drogen als er een beetje wind staat.
I know, maar ik vertrouw het weer nooit zo en door de paarden gaat de was er ook niet frisser van ruiken. Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  VeryCherry wo 9 mei 2012 - 20:14

Ik ben ook fan van Ikea handdoeken. Heb ze nu 4 jaar en ze zijn nog in perfecte staat.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Sarah1985 do 10 mei 2012 - 0:59

ik heb al 8 jaar hema handdoeken en die zijn echt super goed, ook de kleur is nog goed. Heb ook wel eens anderen gekocht bij de action en vond ik 10 keer niks.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Ella do 10 mei 2012 - 1:08

Ik heb ook al jaren Hema handdoeken en mijn ouders ook al vanaf kleins af aan. En zij blijven gewoon goed
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Zwerver do 10 mei 2012 - 1:15

Ik vind handdoeken van de Ikea of Hema erg fijn. Action heb ik ook een paar van, maar vind ik minder fijn Razz
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  ExpressoB do 10 mei 2012 - 2:50

Geen problemen met de action handdoeken, paar kleinere(normale) en de grote variant. Gebruik ook wasverzachter.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Gast do 10 mei 2012 - 20:31

Ik ben helemaal fan van de HEMA handdoeken. De grote hebben echt een fijn formaat en ze blijven echt super goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  _Lacey_ vr 11 mei 2012 - 1:58

Hier nog een fan van de HEMA handdoeken.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 9:58

June schreef:
TiramisuSweet schreef:Ik heb volgens mij lang geleden op dit forum ergens gelezen dat wasverzachter heel slecht schijnt te zijn voor je handdoeken. Het zou de vezels aantasten, waardoor je handdoeken dus minder vocht opnemen en dus gewoon kletsnat blijven.

Ik dacht dit alleen voor theedoeken opging. Ik merk ook dat mijn theedoeken niet goed afdrogen als ik ze was met wasverzachter, maar bij handdoeken heb ik daar geen last van.

Voor handdoeken ook hoor ik uit mijn omgeving, omdat wasverzachter op den duur een heel vettig laagje achter laat op het textiel. Maar volgens mij ligt dit ook aan welke soort handdoeken je koopt. Ik vind de handdoeken van de IKEA enorm fijn en na 3 jaar wassen met wasverzachter, heb ik nog geen last gehad dat ze minder vocht opnemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Gast vr 11 mei 2012 - 10:50

Ik heb al vier jaar actionhanddoeken. En ze drogen nog steeds erg goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Handdoeken drogen niet meer goed - Pagina 2 Empty Re: Handdoeken drogen niet meer goed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum