Handdoeken drogen niet meer goed
+10
Sarah1985
VeryCherry
Error
Caroow
TukTuk
Caresses
Jerry
Paper Crown
Rose
Rush
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Handdoeken drogen niet meer goed
Ik zou ook even met azijn proberen!
Ik heb verder geen klachten van mijn action handdoeken, was ze wel altijd zonder wasverzachter.
Ik heb verder geen klachten van mijn action handdoeken, was ze wel altijd zonder wasverzachter.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
I know, maar ik vertrouw het weer nooit zo en door de paarden gaat de was er ook niet frisser van ruiken.TiramisuSweet schreef:Rush schreef:Ja, ik zal eerst nog eens een paar keer zonder wasverzachter proberen, maar dan worden ze zo schuurpapier achtig, dat is ook niet fijn.
Maar ik wil sowieso nieuwe erbij, want we hebben niet enorm veel en soms wordt er 2x per dag gedouched!
Om dat schuurpapier effect te verminderen, zou je je handdoeken het beste in de buitenlucht kunnen laten drogen als er een beetje wind staat.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik ben ook fan van Ikea handdoeken. Heb ze nu 4 jaar en ze zijn nog in perfecte staat.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ik heb al 8 jaar hema handdoeken en die zijn echt super goed, ook de kleur is nog goed. Heb ook wel eens anderen gekocht bij de action en vond ik 10 keer niks.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb ook al jaren Hema handdoeken en mijn ouders ook al vanaf kleins af aan. En zij blijven gewoon goed
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind handdoeken van de Ikea of Hema erg fijn. Action heb ik ook een paar van, maar vind ik minder fijn
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Geen problemen met de action handdoeken, paar kleinere(normale) en de grote variant. Gebruik ook wasverzachter.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik ben helemaal fan van de HEMA handdoeken. De grote hebben echt een fijn formaat en ze blijven echt super goed.
Gast- Gast
Hier nog een fan van de HEMA handdoeken.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:TiramisuSweet schreef:Ik heb volgens mij lang geleden op dit forum ergens gelezen dat wasverzachter heel slecht schijnt te zijn voor je handdoeken. Het zou de vezels aantasten, waardoor je handdoeken dus minder vocht opnemen en dus gewoon kletsnat blijven.
Ik dacht dit alleen voor theedoeken opging. Ik merk ook dat mijn theedoeken niet goed afdrogen als ik ze was met wasverzachter, maar bij handdoeken heb ik daar geen last van.
Voor handdoeken ook hoor ik uit mijn omgeving, omdat wasverzachter op den duur een heel vettig laagje achter laat op het textiel. Maar volgens mij ligt dit ook aan welke soort handdoeken je koopt. Ik vind de handdoeken van de IKEA enorm fijn en na 3 jaar wassen met wasverzachter, heb ik nog geen last gehad dat ze minder vocht opnemen.
Gast- Gast
Ik heb al vier jaar actionhanddoeken. En ze drogen nog steeds erg goed.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» toetsenbordtekens zitten niet goed meer
» De rainshower werkt niet goed meer
» Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» De rainshower werkt niet goed meer
» Koelkast doet t niet goed meer, iemand een idee?
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: