Babyfoon
+11
Poisongirl
Blue flower
SarahKey
Annemie
Happydobby
chipa
Fearie
Tania
MissD
Printje
_Lana_
15 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Babyfoon
Blue flower schreef:Wij hebben er 1 met camera en gebruiken hem altijd als R in bed ligt, snachts ligt de babyfoon tussen ons in (wij slapen op zolder en dus niet bij R op de eerste verdieping)
Maar horen jullie hem echt niet als het stil is in huis 's nachts?
Ik denk als wij op zolder liggen we Siem gewoon nog horen als hij huilt. Nu hebben we geen groot huis dus ook geen grote slaapkamers ofzo dus misschien ligt het daaraan.
Wij hebben een Philips dect SCD525. was 99 euro, maar kregen we gratis bij de babykamer. Anders had ik nooit zo'n dure gekocht. Wel heel fijn, idd met temperatuursensor en liedjes spelen. Liedje gebruiken wij als slaapmuziekje. Ik gebruik de babyfoon altijd als J. in bed ligt en ik beneden lig. Ons huis is heel goed geïsoleerd en daardoor geluidwerend, hoor hem amper als ik beneden ben en hij boven. Verder heb ik hem altijd op het nachtkastje staan las wij slapen. Gewoon vanuit een gevoel, want hoor hem zonder ook echt wel.
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10
Poisongirl schreef:Wij hebben een Philips dect SCD525. was 99 euro, maar kregen we gratis bij de babykamer. Anders had ik nooit zo'n dure gekocht. Wel heel fijn, idd met temperatuursensor en liedjes spelen. Liedje gebruiken wij als slaapmuziekje. Ik gebruik de babyfoon altijd als J. in bed ligt en ik beneden lig. Ons huis is heel goed geïsoleerd en daardoor geluidwerend, hoor hem amper als ik beneden ben en hij boven. Verder heb ik hem altijd op het nachtkastje staan las wij slapen. Gewoon vanuit een gevoel, want hoor hem zonder ook echt wel.
Oh ik zou daar denk ik wel gek van worden, je hoort ieder kikje en kreuntje. En onze dochter kreunt nogal veel .
Wij horen ze heel erg goed vanuit onze slaapkamer, we hebben hun deur ook op een kiertje.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
SarahKey schreef:Wij hebben een simpele van ikea.
Hebben hem alleen 's avonds een paar uurtjes aan als Siem op bed ligt en wij nog beneden zijn.
Overdag heb ik geen tv of radio aan dus hoor hem dan zo wel.
Even offotpic, maar kun jij tegen die stilte?
Ik vind het toch altijd wel lekker als er een beetje muziek op de achtergrond is ofzo.
_Lana_- Ratel
_Lana_ schreef:Poisongirl schreef:Wij hebben een Philips dect SCD525. was 99 euro, maar kregen we gratis bij de babykamer. Anders had ik nooit zo'n dure gekocht. Wel heel fijn, idd met temperatuursensor en liedjes spelen. Liedje gebruiken wij als slaapmuziekje. Ik gebruik de babyfoon altijd als J. in bed ligt en ik beneden lig. Ons huis is heel goed geïsoleerd en daardoor geluidwerend, hoor hem amper als ik beneden ben en hij boven. Verder heb ik hem altijd op het nachtkastje staan las wij slapen. Gewoon vanuit een gevoel, want hoor hem zonder ook echt wel.
Oh ik zou daar denk ik wel gek van worden, je hoort ieder kikje en kreuntje. En onze dochter kreunt nogal veel .
Wij horen ze heel erg goed vanuit onze slaapkamer, we hebben hun deur ook op een kiertje.
Nee, daar word ik niet wakker van, maar J maakt sowieso niet veel geluid als hij slaapt, dat scheelt
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Poisongirl schreef:_Lana_ schreef:Poisongirl schreef:Wij hebben een P
hilips dect SCD525. was 99 euro, maar kregen we gratis bij de babykamer. Anders had ik nooit zo'n dure gekocht. Wel heel fijn, idd met temperatuursensor en liedjes spelen. Liedje gebruiken wij als slaapmuziekje. Ik gebruik de babyfoon altijd als J. in bed ligt en ik beneden lig. Ons huis is heel goed geïsoleerd en daardoor geluidwerend, hoor hem amper als ik beneden ben en hij boven. Verder heb ik hem altijd op het nachtkastje staan las wij slapen. Gewoon vanuit een gevoel, want hoor hem zonder ook echt wel.
Oh jij hebt geen klein kreunertje ;-), dat scheelt dan. Anders zou ik echt niet kunnen slapen, denk ik.
Nee, daar word ik niet wakker van, maar J maakt sowieso niet veel geluid als hij slaapt, dat scheelt
_Lana_- Ratel
Goh ik zou echt niet zonder babyfoon kunnen.. ik ben best wel eens buiten als zij in bed liggen en dan neem ik de babyfoon mee. Of ff als ik boodschappen doe dan laat ik de babyfoon bij de buren. Maar goed dat was de vraag niet
Wij hebben wel een wat duurdere, de philips Avent.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
studiebol schreef:Goh ik zou echt niet zonder babyfoon kunnen.. ik ben best wel eens buiten als zij in bed liggen en dan neem ik de babyfoon mee. Of ff als ik boodschappen doe dan laat ik de babyfoon bij de buren. Maar goed dat was de vraag niet
Haha, ja dat was de vraag wel , waar gebruik je 'm zoal voor.
Maar dat is trouwens wel een heeele goede. In de zomer ben ik natuurlijk ook heel veel in de tuin te vinden, dan is het echt handig.
Kortom: Ik moet er nu toch echt eentje kopen.
Wij wonen hier nog niet zo heel lang en ook al hebben de buren echt aangeboden om te helpen als het nodig is, vind ik het toch moeilijk om zulke dingen te vragen.
Terwijl het echt zo handig is, als je even snel een boodschapje 'moet' doen.
_Lana_- Ratel
wij hebben de alecto dbx-88
ik wilde eerst ook geen babyfoon, maar ben er nu wel erg blij mee! inderdaad als we hem meenemen op visite, maar ook overdag.. ik kan t wel horen wanneer ik beneden ben en hij boven huilt, maar nu hoor ik het meteen als hij wakker word en hoeft hij niet te gaan huilen voordat ik hem hoor, dat vind ik gewoon prettig. verder is het makkelijk als ik in de tuin bezig ben (of zit) en toen wij laatst bij de buren op visite gingen namen we ook de babyfoon mee..
kortom: hij staat hier iedere dag aan!
ik wilde eerst ook geen babyfoon, maar ben er nu wel erg blij mee! inderdaad als we hem meenemen op visite, maar ook overdag.. ik kan t wel horen wanneer ik beneden ben en hij boven huilt, maar nu hoor ik het meteen als hij wakker word en hoeft hij niet te gaan huilen voordat ik hem hoor, dat vind ik gewoon prettig. verder is het makkelijk als ik in de tuin bezig ben (of zit) en toen wij laatst bij de buren op visite gingen namen we ook de babyfoon mee..
kortom: hij staat hier iedere dag aan!
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Wij hebben een merkloze DBX99
Deze kost 59,99 bij de Conrad
Dat is dezelfde als deze 2 welke rond de 100/110,- kosten!
Wij horen onze dochter ook (bijna) niet als ze ligt te slapen. Ik neem hem ook mee als ik naar buiten ga.
Deze kost 59,99 bij de Conrad
Dat is dezelfde als deze 2 welke rond de 100/110,- kosten!
Wij horen onze dochter ook (bijna) niet als ze ligt te slapen. Ik neem hem ook mee als ik naar buiten ga.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
_Lana_ schreef:SarahKey schreef:Wij hebben een simpele van ikea.
Hebben hem alleen 's avonds een paar uurtjes aan als Siem op bed ligt en wij nog beneden zijn.
Overdag heb ik geen tv of radio aan dus hoor hem dan zo wel.
Even offotpic, maar kun jij tegen die stilte?
Ik vind het toch altijd wel lekker als er een beetje muziek op de achtergrond is ofzo.
Ik hou juist van stilte. Ik werk met kinderen en heb een drukke man die echt niet stil is. Dus als ik alleen thuis ben (naja met siem dan) heb ik het liefst niets aan. Kijk tijdens het flesgeven wel even tv en om 13:00 mijn soap maar daarna gaat die uit.
Wij hebben er geen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
PiP schreef:[..]
ik hoor mijn dochter ook niet als ze ligt te slapen, zélfs niet als de babyfoon aan staat
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: