babyfoon
+13
-Ieniemienie-
Blue flower
Printje
Linda
Parisienne
slaatje
duckie
Paper Crown
Annemie
Orchidee
Caroow
Mrs. Jansen
Pompoen
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
babyfoon
Ik heb er nog geen maar wil er toch wel eentje gaan aanschaffen. Maar er zijn er zo veel! Vandaar maar weer eens een vragenlijstje!
Wat voor babyfoon hebben jullie?
Bevalt dat?
Welke opties vind jij echt noodzakelijk?
Wel extra's vind jij erg fijn?
Bevalt dat?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Re: babyfoon
Wij hebben de Philips Avent SCD525/00 DECT babyfoon.
Hetgeen ik fijn vind is dat de temperatuur wordt weergegeven, de melodietjes, helder geluid. Soms kunnen we hem zelfs horen ademen.
Geluidsindicatie ook met lichtjes.
De andere functies zijn extra, maar voor mij niet noodzakelijk.
Ik wilde in eerste instantie graag een babyfoon met camera, maar ben erg tevreden met deze.
Hetgeen ik fijn vind is dat de temperatuur wordt weergegeven, de melodietjes, helder geluid. Soms kunnen we hem zelfs horen ademen.
Geluidsindicatie ook met lichtjes.
De andere functies zijn extra, maar voor mij niet noodzakelijk.
Ik wilde in eerste instantie graag een babyfoon met camera, maar ben erg tevreden met deze.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Hoe scherp kan je zien met de camera-babyfoons? Kan je zien of baby gespuugd heeft bijvoorbeeld?
(Wij hebben er dus ook nog geen)
(Wij hebben er dus ook nog geen)
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Wij hebben de Alecto Storingsvrije DECT babyfoon DBX-88 ECO.
Voordeel is dat het bereik prima is en nooit stoort( noodzakelijk)
Prettig, maar niet noodzakelijk, zijn de slaapliedjes, die je vanaf de ouderunit aan kan zetten.
Ook de terug praat functie is prettig.
Prettig, maar niet noodzakelijk, zijn de slaapliedjes, die je vanaf de ouderunit aan kan zetten.
Orchidee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 112
Punten : 155
Registratiedatum : 17-06-12
Wij hebben de alecto dbx 88 en die bevalt erg goed. Ik vind het erg fijn dat deze de temperatuur op de kamer weergeeft, hij heeft melodietjes, nachtlampje en terugspreek functie. Hij stoort niet en je kan zelfs je kindje horen ademen als je goed luistert. Ben er erg tevreden over.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik had er een van Luvion Caroow, dat beeld was kraakhelder, zo helder als je telefoon, in de nacht iets minder maar wel nog duidelijk. Ik geloof dat ik de prestige had maar weet niet zeker meer heb m weggeven. Ik zat mamelijk alleen maar op t ding te turen.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Ik had er een van Luvion Caroow, dat beeld was kraakhelder, zo helder als je telefoon, in de nacht iets minder maar wel nog duidelijk. Ik geloof dat ik de prestige had maar weet niet zeker meer heb m weggeven. Ik zat mamelijk alleen maar op t ding te turen.
Dat is misschien ook wel iets wat ik ga doen. Ik lig nu al steeds naar het lichtje van het sensormatje te kijken, iets te dwangmatig misschien
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Paper Crown schreef:Ik zat mamelijk alleen maar op t ding te turen.
Om deze reden geen beeldbabyfoon gekozen.
Mrs. Jansen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 292
Punten : 304
Registratiedatum : 03-03-13
Wij hebben een gewone babyfoon van alecto met een lampje en muziek en temperatuur volgens mij dezelfde als Annemie en hij bevalt ook erg goed. Verder hebben wij een netwerkcamera op haar kamertje staan en dan moet ik bewust inloggen wil ik haar kunnen zien zodat ik niet continu naar het beeld zit te staren maar wel kan kijken al ik wat hoor bijvoorbeeld
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Annemie schreef:Wij hebben de alecto dbx 88 en die bevalt erg goed. Ik vind het erg fijn dat deze de temperatuur op de kamer weergeeft, hij heeft melodietjes, nachtlampje en terugspreek functie. Hij stoort niet en je kan zelfs je kindje horen ademen als je goed luistert. Ben er erg tevreden over.
Deze hebben wij vorige week ook aangeschaft (vorige hebben wij gekregen, maar die viel steeds uit) en zijn hier heel tevreden over. Idd om al de redenen hierboven aangegeven. Ik gebruik de melodietjes ook regelmatig bij het verschonen, en je kunt ze herhaaldelijk afspelen, plus de functie om ze van beneden aan te zetten, is erg handig, hoef je niet steeds naar boven te lopen.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Wij zijn inmiddels met babyfoon nummer 2 bezig. Heb afgelopen weekend de babyfoon Elec bij de Aldi gekocht. Die we hadden was niet duidelijk genoeg meer, geluid klonk steeds te ver weg. Die van de Aldi is een prima babyfoon, zeker voor dat geld! Heeft alles: lampje, muziek, temperatuurweergave, etc. Ik stel hem altijd zo in dat ik continu geluid heb, niet dat 'ie pas aanslaat bij een geluidje. Zo kan ik alles horen, zelfs N.'s ademhaling.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben de Luvion grand elite beeldbabyfoon. Ik vind het echt ideaal!
We gaan een tweede camera erbij kopen zodat we op beide kamers er 1 neer kunnen zetten.
We gaan een tweede camera erbij kopen zodat we op beide kamers er 1 neer kunnen zetten.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Orchidee schreef:Wij hebben de Alecto Storingsvrije DECT babyfoon DBX-88 ECO.
Deze hebben wij ook voor beide kids, het stomme is alleen wel wanneer ik ze naast elkaar heb staan Ze wel uitvallen af en toe. Zit er wat meer afstand tussen heb ik dat probleem niet. Verder een ideale babyfoon, geen flauwekul en poespas maar gewoon goed genoeg. De slaapliederen gebruiken we altijd maar zijn idd ook echt wel slaapverwekkend zo traag als die gaan hahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Linda schreef:Wij hebben de Luvion grand elite beeldbabyfoon. Ik vind het echt ideaal!
Wij hebben deze ook met 2 camera's voor beide kamers 1.
Ik vind het echt super.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Alecto dbx-85
Bevalt dat?
Ja we hebben hem voor beide kinderen. Hij was €35 bij de blokker (aanieding die er regelmatig is). Hij heeft goed helder geluid, kan de gevoeligheid instellen, en het volume ook.
Dat hij dect is, en draadloos (in de zomer neem ik hem mee de tuin in)
Het is een goed ebabyfoon zonder al te veel poespas. Dus geen camera, temperatuur en liedjes erop. Maar ik hem ze nog nooit gemist.
Alecto dbx-85
Bevalt dat?
Ja we hebben hem voor beide kinderen. Hij was €35 bij de blokker (aanieding die er regelmatig is). Hij heeft goed helder geluid, kan de gevoeligheid instellen, en het volume ook.
Dat hij dect is, en draadloos (in de zomer neem ik hem mee de tuin in)
Het is een goed ebabyfoon zonder al te veel poespas. Dus geen camera, temperatuur en liedjes erop. Maar ik hem ze nog nooit gemist.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Wij hebben ook de luvion prestige touch. Ideaal ding, voor beide kinderen een camera, kraakhelder beeld. Als je de camera niet te ver zet kun je goed zien of je kindje gespuugd heeft. Geluid kan heel gevoelig, op dit moment horen we beide kinderen adem halen.
Gast- Gast
Wij hebben er geen.
Bij de middelste hadden we Prenetal en die is stuk gegaan en een nieuwe aangeschaft en gaat vanaf dag 1 super.
Bij de middelste hadden we Prenetal en die is stuk gegaan en een nieuwe aangeschaft en gaat vanaf dag 1 super.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Printje schreef:Orchidee schreef:Wij hebben de Alecto Storingsvrije DECT babyfoon DBX-88 ECO.
Deze hebben wij ook voor beide kids, het stomme is alleen wel wanneer ik ze naast elkaar heb staan Ze wel uitvallen af en toe. Zit er wat meer afstand tussen heb ik dat probleem niet. Verder een ideale babyfoon, geen flauwekul en poespas maar gewoon goed genoeg. De slaapliederen gebruiken we altijd maar zijn idd ook echt wel slaapverwekkend zo traag als die gaan hahaha.
Gaat die van jou dan ook piepen en geeft aan dat hij geen bereik heeft. We hebben de babyfoon zelfs opgestuurd naar alecto en een nieuwe gekregen, maar jou blijft het houden.
We hebben er 1 die temperatuur aangeeft, deze piept dan, en een andere zonder en die heeft het nooit.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Wij hebben een babyfoon van de ikea. Een simpel ding met twee kanalen en verder geen poespas.
Bevalt ons nog steeds prima na 15 maanden.
Bevalt ons nog steeds prima na 15 maanden.
Luvion
Bevalt dat?
Ja harstikke goed, zitten veel opties op. En hij heeft groot bereik. Ik kan hem als ik even weg moet ook bij de buren neerzetten. Zij kunnen hem dan zien en horen.
Je kan het lampje op de camera aanzetten superhandig 's nachts.
Het grote bereik. Wij gebruiken hem ook als de paarden moeten veulenen en we ze zo 's nachts in de gaten kunnen houden.
Temp wordt aangegeven.
is erg goed
Je kan het geluid aanzetten maar door een balkje naast het scherm kan je zien of je kindje geluid maakt.
Wij hebben er erg veel plezier van!
Luvion
Bevalt dat?
Ja harstikke goed, zitten veel opties op. En hij heeft groot bereik. Ik kan hem als ik even weg moet ook bij de buren neerzetten. Zij kunnen hem dan zien en horen.
Je kan het lampje op de camera aanzetten superhandig 's nachts.
Het grote bereik. Wij gebruiken hem ook als de paarden moeten veulenen en we ze zo 's nachts in de gaten kunnen houden.
Temp wordt aangegeven.
is erg goed
Je kan het geluid aanzetten maar door een balkje naast het scherm kan je zien of je kindje geluid maakt.
Wij hebben er erg veel plezier van!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: