Babyfoon
+9
pantuf
meisjesmama
sheila123
duckie
Parisienne
liesje
Susan
loesje
PiP
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Babyfoon
Onze babyfoon heeft het opgegeven en eigenlijk willen we nog wel een nieuwe.
Wij horen haar boven niet en ik wil niet de deuren open laten staan ivm tocht.
We hebben nu best een simpele, maar eigenlijk wil ik er nu wel 1 met temperatuur en hij moet dect zijn.
Voor nu vind ik de temperatuur niet zo belangrijk, maar we willen hem ook voor een evt 2e gaan gebruiken.
Het lijkt me ook erg fijn als hij oplaadbaar is dmv het plaatsen op een oplader.
Dus geen baterijen wisselen.
Wie o wie heeft de tip??
Deze lijkt me wel wat:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13451&groep_id=53&merk=55
Maar ik vroeg me af is Alecto ook goed? Het merk zegt me niet zoveel, maar je ziet ze wel overal.
Denken jullie dat ze op de 9mnd ook babyfoons hebben??
Wij horen haar boven niet en ik wil niet de deuren open laten staan ivm tocht.
We hebben nu best een simpele, maar eigenlijk wil ik er nu wel 1 met temperatuur en hij moet dect zijn.
Voor nu vind ik de temperatuur niet zo belangrijk, maar we willen hem ook voor een evt 2e gaan gebruiken.
Het lijkt me ook erg fijn als hij oplaadbaar is dmv het plaatsen op een oplader.
Dus geen baterijen wisselen.
Wie o wie heeft de tip??
Deze lijkt me wel wat:
http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&id=13451&groep_id=53&merk=55
Maar ik vroeg me af is Alecto ook goed? Het merk zegt me niet zoveel, maar je ziet ze wel overal.
Denken jullie dat ze op de 9mnd ook babyfoons hebben??
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Re: Babyfoon
ik heb alecto DBX-88 en die is perfect je hoort het geluid zuiver en hij geeft de temperatuur van de kamer weer en je kan een muziekje opzetten.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben gewoon die van Prenatal. Die babyfoons zijn exact hetzelfde als die van Philips en die van Alecto. De prijs ligt rond de 100 euro.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
de alecto die ik heb was ongeveer 70 euro
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
hoi pip,
ik heb deze ook alleen de variant waar je geen temperatuur hebt. maar ik vind hem uitstekend werken
hij is goed met bereik je hoort alles goed.zelfs bij ons hoor je de droger erdoorheen maar als de kleine tegelijkertijd wakker is hoor je dat ook nog goed hoor
wij hebben hem toen gekocht met 20% korting dus scheelde wel met de prijs
gr liesje
ik heb deze ook alleen de variant waar je geen temperatuur hebt. maar ik vind hem uitstekend werken
hij is goed met bereik je hoort alles goed.zelfs bij ons hoor je de droger erdoorheen maar als de kleine tegelijkertijd wakker is hoor je dat ook nog goed hoor
wij hebben hem toen gekocht met 20% korting dus scheelde wel met de prijs
gr liesje
liesje- Prater
- Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Susan schreef:Wij hebben gewoon die van Prenatal. Die babyfoons zijn exact hetzelfde als die van Philips en die van Alecto. De prijs ligt rond de 100 euro.
+1. Zijn onwijs goede babyfoons, zeker die wij hebben. Je kan alles horen of je kan instellen dat hij 'aanslaat' als je baby geluid maakt, de gevoeligheid is dus in te stellen. Daarnaast kan je op afstand de muziek en het nachtlampje aan- of uitzetten. Uiteraard is het volume ook in te stellen.
Wij hebben deze: http://www.prenatal.nl/shop/Thuis-Veilig-in-huis/Prenatal-Prenatal-Babyfoon-PB19-43148.htm?level=product&id=43148
Wij hebben hem toen echter wel gekocht in de aanbieding. Was een fout gemaakt bij de Prenatal, die hadden de verkeerde prijs bij de verkeerde babyfoon gezet. De simpelere versie was toen in de aanbieding voor 50 euro, maar met de naam en het nummer van deze erop. Deze was echter geen 50 euro, maar mochten hem toch voor die prijs meenemen. Wij hebben dus veel geluk gehad! Maar anders had ik deze ook genomen. Daarna hebben ze overigens gelijk het kaartje veranderd.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
loesje schreef:ik heb alecto DBX-88 en die is perfect je hoort het geluid zuiver en hij geeft de temperatuur van de kamer weer en je kan een muziekje opzetten.
+ 1
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Wij hebben een Philips Avent,top ding! Wel aan de 100 euro maar nog nooit wat mee gehad! Mooi klein dingetje,oplaadbaar,storingsvrij,geeft temperatuur op kamer aan enz. Kan zo gauw geen linkje geven want doe dit ff snel met me telefoon! Succes met het uitzoeken!
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
duckie schreef:loesje schreef:ik heb alecto DBX-88 en die is perfect je hoort het geluid zuiver en hij geeft de temperatuur van de kamer weer en je kan een muziekje opzetten.
+ 1
+1
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Wij hebben ook een alecto, een dbx 99 volgens mij. Kan geen negatieve punten opnoemen, hij bevalt echt súper goed.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Wij hebben een ALecto DBX 85. Is niet met tempratuur. Maar is een betrouwbaar merk.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Bruintje Beer schreef:Wij hebben een ALecto DBX 85. Is niet met tempratuur. Maar is een betrouwbaar merk.
Die hebben wij ook nog staan. We hebben voor beide meiden een babyfoon.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Ik heb hier de alecto DBX-89 eco. Bevalt prima! Met temperatuur, slaapliedjes, nachtlampje en hij stoort niet + goede geluidskwaliteit. Heb 'm in de aanbieding bij Mediamarkt gekocht, scheelde al gauw een tientje tot vijftien euro met de meeste winkels.
En ik wilde graag een eco, zodat je hem zo in kunt stellen dat de verbinding alleen ingeschakeld wordt als de baby geluid maakt (dan heb je zo min mogelijk straling).
Ik vind het echt een topding en over het algemeen staat alecto ook goed bekend.
En ik wilde graag een eco, zodat je hem zo in kunt stellen dat de verbinding alleen ingeschakeld wordt als de baby geluid maakt (dan heb je zo min mogelijk straling).
Ik vind het echt een topding en over het algemeen staat alecto ook goed bekend.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Parisienne schreef:Susan schreef:Wij hebben gewoon die van Prenatal. Die babyfoons zijn exact hetzelfde als die van Philips en die van Alecto. De prijs ligt rond de 100 euro.
+1. Zijn onwijs goede babyfoons, zeker die wij hebben. Je kan alles horen of je kan instellen dat hij 'aanslaat' als je baby geluid maakt, de gevoeligheid is dus in te stellen. Daarnaast kan je op afstand de muziek en het nachtlampje aan- of uitzetten. Uiteraard is het volume ook in te stellen.
Wij hebben deze: http://www.prenatal.nl/shop/Thuis-Veilig-in-huis/Prenatal-Prenatal-Babyfoon-PB19-43148.htm?level=product&id=43148
Wij hebben hem toen echter wel gekocht in de aanbieding. Was een fout gemaakt bij de Prenatal, die hadden de verkeerde prijs bij de verkeerde babyfoon gezet. De simpelere versie was toen in de aanbieding voor 50 euro, maar met de naam en het nummer van deze erop. Deze was echter geen 50 euro, maar mochten hem toch voor die prijs meenemen. Wij hebben dus veel geluk gehad! Maar anders had ik deze ook genomen. Daarna hebben ze overigens gelijk het kaartje veranderd.
Die hebben wij ook inderdaad. Daarbij hebben we nog een wat ouder modelletje, ook van Prenatal, die doet op zich hetzelfde, alleen is de batterij daarvan wat sneller op, maar ze staan bij ons toch altijd in de lader, dus dat is niet zo erg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Die van de prenatal en die van alecto lijken als 2 druppels water op elkaar. Zouden ze in dezelfde fabriek worden gemaakt?
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Wij hebben er 1 van de Intertoys, weet het merk zo 123 niet meer, maar was iets van 25 euro.
Werkt prima. Geeft temperatuur aan, alleen stoort ie heel soms. Dan komt er een hels kabaal uit (ouderfoon gelukkig) dat 5 sec. duurt.
Werkt prima. Geeft temperatuur aan, alleen stoort ie heel soms. Dan komt er een hels kabaal uit (ouderfoon gelukkig) dat 5 sec. duurt.
Gast- Gast
Wij hebben een babyfoon van avent en ik zweer erbij
Temperatuur word er op weergegeven je kan mp3tjes eropzetten en
je kan de muziek aanzetten terwijl je beneden gewoon op de bank zit.
Temperatuur word er op weergegeven je kan mp3tjes eropzetten en
je kan de muziek aanzetten terwijl je beneden gewoon op de bank zit.
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
+1 echt een fijn ding is het.loesje schreef:ik heb alecto DBX-88 en die is perfect je hoort het geluid zuiver en hij geeft de temperatuur van de kamer weer en je kan een muziekje opzetten.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Alecto is dus wel een goed merk!
We denken nu aan deze:
Zoek de verschillen met:
En natuurlijk met die van de Prenatal.
De eerste is merkloos en 59.99
De Alecto 88.99
En Prenatal 99.99
Wat vinden jullie van de 1e?
We denken nu aan deze:
Zoek de verschillen met:
En natuurlijk met die van de Prenatal.
De eerste is merkloos en 59.99
De Alecto 88.99
En Prenatal 99.99
Wat vinden jullie van de 1e?
PiP- Ratel
Lijkt me ook een prima babyfoon PiP! Helemaal zeker weet je het pas als je 'm hebt natuurlijk, maar het is gewoon dect en heeft dezelfde functies als de rest toch? Dan denk ik persoonlijk dat het merk niet heel erg veel uitmaakt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Weet je, ik vind die van Alecto mooier, haha.
Maar het scheelt gewoon bijna 30,-...
Heb nog reviews bekeken en er zijn geen klachten over de merkloze.
Ga denk ik nog wel even een mail sturen hoe het met de garantie zit.
Hij is wel door Alecto gemaakt, maar verlenen ze ook garantie omdat hun naam er niet opstaat>
Maar het scheelt gewoon bijna 30,-...
Heb nog reviews bekeken en er zijn geen klachten over de merkloze.
Ga denk ik nog wel even een mail sturen hoe het met de garantie zit.
Hij is wel door Alecto gemaakt, maar verlenen ze ook garantie omdat hun naam er niet opstaat>
PiP- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: