Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jammer, pech gehad!

5 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jammer, pech gehad! - Pagina 2 Empty Re: Jammer, pech gehad!

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 21:54

Ik vind die kado's zo raar verdeeld. Dat make-up tasje heeft een waarde van E 2,99 en kost je 600 punten, terwijl je met 350 punten ook een voetencreme kan krijgen met een waarde van E 6,99.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Jerry wo 9 mei 2012 - 0:34

Ik ben een keer, speciaal omdat ik er een kortingsbon voor had, met de auto door de wasstraat gereden... En op de weg naar huis bedacht ik me dat ik die kortingsbon niet had ingeleverd Rolling Eyes
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lejow wo 9 mei 2012 - 0:40

Jerry schreef:Ik ben een keer, speciaal omdat ik er een kortingsbon voor had, met de auto door de wasstraat gereden... En op de weg naar huis bedacht ik me dat ik die kortingsbon niet had ingeleverd Rolling Eyes

laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover wo 9 mei 2012 - 7:24

Atelier Madame schreef:Ik heb nog niet eens 100 punten, zoveel haal ik nou ook weer niet bij het kruidvat Jammer, pech gehad! - Pagina 2 561177 Jammer, pech gehad! - Pagina 2 827601

Overigens snap ik heel goed dat veel mensen altijd de bon checken op het moment dat ze hebben afgerekend (vooral oudere mensen zie ik dat veel doen). Hoe vaak de korting wel niet juist verrekend is, dat is echt vaak! Ook maak ik zelf nog wel eens een foutje, bijv 2 zakken aardappelen voor 1 euro bij het c1000, maar dan wel met een bepaald gewicht. Kon toen uiteindelijk bij de balie nog netjes mn geld terugkrijgen en de kleinere zakjes pakken.

Ik zou gewoon teruggaan CBL zonde van je geld!

Voor die ene euro laat ik het er nu bij en het is bijna net zo duur om erheen te gaan.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: