Jammer, pech gehad!
5 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jammer, pech gehad!
Gister van alles bij het Kruidvat gekocht oa gel wat in de aanbieding was en waarvoor je zo bonnetje in moet vullen om die korting te krijgen.
Vroeger hoefde je het niet in te vullen, inleveren was genoeg. Ik dus invullen nadat ik die gel had gepakt en moest nog anderen dingen pakken met de gedachten ´´ik geef het zo wel bij de kassa´´.
Op de terug weg in de auto zat ik te denken of ik die korting wel gehad had en eenmaal thuis was dat niet zo. Oh stom bon vergeten in te leveren! Wel flauw, want ze zien volgens mij in het systeem ook zonder bonnetje dat het in de aanbieding is en hadden ze die korting best kunnen geven.
Ik weet het, zelf niet aan gedacht dus volgende keer beter opletten!
Jullie ook wel eens van die acties gehad! Vraagteken doet het niet vandaar.
Vroeger hoefde je het niet in te vullen, inleveren was genoeg. Ik dus invullen nadat ik die gel had gepakt en moest nog anderen dingen pakken met de gedachten ´´ik geef het zo wel bij de kassa´´.
Op de terug weg in de auto zat ik te denken of ik die korting wel gehad had en eenmaal thuis was dat niet zo. Oh stom bon vergeten in te leveren! Wel flauw, want ze zien volgens mij in het systeem ook zonder bonnetje dat het in de aanbieding is en hadden ze die korting best kunnen geven.
Ik weet het, zelf niet aan gedacht dus volgende keer beter opletten!
Jullie ook wel eens van die acties gehad! Vraagteken doet het niet vandaar.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Jammer, pech gehad!
Als de korting er ook zonder bonnetje af zou gaan, zouden ze die kosten en moeite van het bonnetje wel besparen, denk ik.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Zonde dat je de bonnen bent vergeten in te leveren, had toch best wat gescheeld qua prijs denk ik.
Ik heb het regelmatig dat ik bijvoorbeeld bij Kruidvat iets haal, al in gebruik heb en 1 of 2 dagen later het in de aanbieding is bij Trekpleister of Etos.. Ook vervelend, maar niks aan te doen.
Ik heb het regelmatig dat ik bijvoorbeeld bij Kruidvat iets haal, al in gebruik heb en 1 of 2 dagen later het in de aanbieding is bij Trekpleister of Etos.. Ook vervelend, maar niks aan te doen.
Gast- Gast
Ze kunnen het net zo goed zonder bonnen doen, scheelt papier
Caribbeanlover- Ratel
Jaya schreef:Zonde dat je de bonnen bent vergeten in te leveren, had toch best wat gescheeld qua prijs denk ik.
Ik ben iemand die voor dat soort dingen nog wel eens terug wil gaan, maar nu dacht ik ´´laat maar zitten´´.
Het scheelde 1 euro en een aantal centen.
Caribbeanlover- Ratel
Vind ik ook, maar schijnbaar kan het wel 'uit', de bonnetjes tegenover het aantal mensen dat het daadwerkelijk inlevert en dus met korting krijgt.Caribbeanlover schreef:Ze kunnen het net zo goed zonder bonnen doen, scheelt papier
Ik heb zo`n Kruidvat voordeelkaart, kreeg ik een persoonlijke aanbieding van 3 Rexona`s voor 6 euro. Nou dat leek me wel wat. Dus ik naar de winkel, was Rexona in de aanbieding. 1 voor €2.
Ja dan snap ik ook wel dat je 3 voor 6 euro hebt. Hoezo persoonlijke aanbieding?
Rush- Lady Post-a-lot
Haha ja die 'persoonlijk' Kruidvataanbiedingen.. Ik kijk er niet eens meer naar, in de winkel is het uiteindelijk toch meestal hetzelfde.
Gast- Gast
Rush schreef:Vind ik ook, maar schijnbaar kan het wel 'uit', de bonnetjes tegenover het aantal mensen dat het daadwerkelijk inlevert en dus met korting krijgt.Caribbeanlover schreef:Ze kunnen het net zo goed zonder bonnen doen, scheelt papier
Ik heb zo`n Kruidvat voordeelkaart, kreeg ik een persoonlijke aanbieding van 3 Rexona`s voor 6 euro. Nou dat leek me wel wat. Dus ik naar de winkel, was Rexona in de aanbieding. 1 voor €2.
Ja dan snap ik ook wel dat je 3 voor 6 euro hebt. Hoezo persoonlijke aanbieding?
Ik heb ook zo kaart, krijg elke dag een mail en kijk er geen eens meer naar heel soms wel. Je moet het uitprinten om die korting te krijgen en daar heb ik geen zin in.
Caribbeanlover- Ratel
Dat hoeft niet meer! Je kan het uitprinten voor 'jezelf'. Maar als je de aanbieding online activeert staat het gewoon op je kaartje. Printer was idd eerst wel nodig.Caribbeanlover schreef:Rush schreef:Vind ik ook, maar schijnbaar kan het wel 'uit', de bonnetjes tegenover het aantal mensen dat het daadwerkelijk inlevert en dus met korting krijgt.Caribbeanlover schreef:Ze kunnen het net zo goed zonder bonnen doen, scheelt papier
Ik heb ook zo kaart, krijg elke dag een mail en kijk er geen eens meer naar heel soms wel. Je moet het uitprinten om die korting te krijgen en daar heb ik geen zin in.
Rush- Lady Post-a-lot
Jaya schreef:Haha ja die 'persoonlijk' Kruidvataanbiedingen.. Ik kijk er niet eens meer naar, in de winkel is het uiteindelijk toch meestal hetzelfde.
Die ervaring heb ik nog niet gehad eigenlijk. Zit er zoveel verschil in wie welke aanbieding krijgt?
Gast- Gast
Ik heb het ook alleen met Rexona ervaren hoor, maar dat vond ik toen wel echt een bummer.Megara schreef:Jaya schreef:Haha ja die 'persoonlijk' Kruidvataanbiedingen.. Ik kijk er niet eens meer naar, in de winkel is het uiteindelijk toch meestal hetzelfde.
Die ervaring heb ik nog niet gehad eigenlijk. Zit er zoveel verschil in wie welke aanbieding krijgt?
Rush- Lady Post-a-lot
Ja dat vind ik dan ook een tegenvaller. Zo nu en dan zitten er wel leuke kortingen bij. Ik kijk wel dagelijks even.
Gast- Gast
Ik check de e-mail ook dagelijks idd. Ik vind het wel slecht dat bij de Kruidvat in m`n dorp helemaal niet naar de kaart gevraagd wordt. Niet dat je uiteindelijk veel met de punten kunt doen, maar het gaat om het idee. Ik moet er steeds zelf aan denken.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik weet eigenlijk niet of die kortingen per persoon heel erg verschillen. En ik weet ook niet of dat altijd zo is dat het niks scheelt hoor, maar ik heb het nu al wel een paar keer gehad dat ik dacht 'he leuke aanbieding' en dat het in de winkel hetzelfde was. Maakte de aanbieding niet minder leuk hoor maar toch
Gast- Gast
Oh, je kan nu best leuke dingen krijgen met je punten op je pas.
Rush- Lady Post-a-lot
Weet geen eens hoe dat werkt, dus moet ik even voor gaan zitten. Is dat wekelijks-maandelijks oid iets anders!
Caribbeanlover- Ratel
Ik wil eigenlijk helemaal niet weten hoeveel honderden euro's ik al naar Kruidvat gebracht heb.
Gast- Gast
Zomaar voor niks, haha een donatie.
Laatst aangepast door Caribbeanlover op di 8 mei 2012 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Caribbeanlover- Ratel
rush, hier wordt er ook bijna niet naar gevraagd. Door sommige cassières wel maar ik moet zeggen dat het voor mij bijna automatisme is omdat ik ook bijna altijd pin.
Wat betreft de gel ik weet niet hoeveel het scheelt maar als het veel scheelt zou ik gewoon teruggaan en vragen of ze alsnog die korting willen verrekenen. Ik had dat vorig jaar voor de bruiloft een hele hoop make-up gehaald bij de etos, enkele dagen later was bij de kruidvat die actie 1+1 gratis. Ik heb toen hetgeen wat ze bij de kruidvat ook hebben gewoon teruggebracht naar de etos en daarna bij de kruidvat gehaald. Scheelde toch een hoop.
Wat betreft de gel ik weet niet hoeveel het scheelt maar als het veel scheelt zou ik gewoon teruggaan en vragen of ze alsnog die korting willen verrekenen. Ik had dat vorig jaar voor de bruiloft een hele hoop make-up gehaald bij de etos, enkele dagen later was bij de kruidvat die actie 1+1 gratis. Ik heb toen hetgeen wat ze bij de kruidvat ook hebben gewoon teruggebracht naar de etos en daarna bij de kruidvat gehaald. Scheelde toch een hoop.
Gast- Gast
Lily schreef:rush, hier wordt er ook bijna niet naar gevraagd. Door sommige cassières wel maar ik moet zeggen dat het voor mij bijna automatisme is omdat ik ook bijna altijd pin.
Etos is daar heel makkelijk in met make up terwijl je het misschien wel gebruikt hebt. Ik heb dat eens met mascara gehad, was nieuw en de borstel zat vol met klonten voor het 1e gebruik. Terug gegaan, geld terug gehad, maar ik had het net zo goed al gebruikt kunnen hebben.
Ik ga niet terug, want dan moet die gel ook mee aangezien ik die bon ook gevonden kan hebben. Laat maar voor deze keer dan.
Caribbeanlover- Ratel
alles was nog dicht uiteraard en had het bonnetje nog, dus gewoon zo teruggegaan. En is dat zoveel moeite dan met gel en bon teruggaan? maar de keus ligt uiteraard bij jou ....
Gast- Gast
Ik heb nog niet eens 100 punten, zoveel haal ik nou ook weer niet bij het kruidvat
Overigens snap ik heel goed dat veel mensen altijd de bon checken op het moment dat ze hebben afgerekend (vooral oudere mensen zie ik dat veel doen). Hoe vaak de korting wel niet juist verrekend is, dat is echt vaak! Ook maak ik zelf nog wel eens een foutje, bijv 2 zakken aardappelen voor 1 euro bij het c1000, maar dan wel met een bepaald gewicht. Kon toen uiteindelijk bij de balie nog netjes mn geld terugkrijgen en de kleinere zakjes pakken.
Ik zou gewoon teruggaan CBL zonde van je geld!
Overigens snap ik heel goed dat veel mensen altijd de bon checken op het moment dat ze hebben afgerekend (vooral oudere mensen zie ik dat veel doen). Hoe vaak de korting wel niet juist verrekend is, dat is echt vaak! Ook maak ik zelf nog wel eens een foutje, bijv 2 zakken aardappelen voor 1 euro bij het c1000, maar dan wel met een bepaald gewicht. Kon toen uiteindelijk bij de balie nog netjes mn geld terugkrijgen en de kleinere zakjes pakken.
Ik zou gewoon teruggaan CBL zonde van je geld!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Heb net eens ingelogd bij die pagina van de voordeelkaart. Nou ik heb toch al 100 hele punten , kijk ik bij wat ik aan cadeaus kan krijgen, heb je minimaal 600 punten voor nodig. Dus voor 600 euro aan producten kopen voor een toilettasje ter waarde van 2,99. Wat een pauperactie..
Oh en als ik het goed begrijp kun je die dagaanbiedingen dan activeren en kost je dat geen punten?
Oh en als ik het goed begrijp kun je die dagaanbiedingen dan activeren en kost je dat geen punten?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
de punten spaar je bij je aankopen, ik geloof dat elke euro een punt is. En die aanbiedingen daarmee gaan geen punten van je kaart af (zou wat zijn als dat zo zou zijn haha)
edit, ik heb AL 164 punten
edit, ik heb AL 164 punten
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Jammer!
» Wat is dit? Beetje jammer...
» Pech met kappers
» toch een beetje jammer...
» Er jammer dat m'n man het graag eet!
» Wat is dit? Beetje jammer...
» Pech met kappers