Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vocht

+18
Happydobby
Pandora
Twellie
M@niek
Slakje
joyce0606
Mida4you
Coco
yes1984
Printje
Annemie
Dora
chipa
PapillonRose
_Mashimaro_
Darius
Ayla
Annie24
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Vocht - Pagina 2 Empty Re: Vocht

Bericht  Annie24 wo 9 mei 2012 - 6:42

Ik zal me even melden smile

Gisteravond de HAP nog gebeld. Mijn verhaal gedaan en die assistente viel bijna van haar stoel van verbazing geloof ik. Omdat Y. al lag te slapen heeft ze de dienstdoende huisarts mij terug laten bellen toen hij daar tijd voor had. Die was heel begripvol en was het met me eens dat het zo niet langer kon, of hij nou uitgedroogd was of nog niet. Na overleg heeft hij de vloeibare Imodium wél voorgeschreven. Dit ook omdat Y. er de vorige keer al na 2x toedienen zo goed op reageerde en de diarree toen eigenlijk over was. Ik ben meteen naar de apotheek gereden (zit allemaal hier in het ziekenhuis en is 5 minuutjes met de auto) en heb de Imodium opgehaald.

Toeval of niet, toen ik thuis kwam werd Y. nog geen half uurtje later wakker en konden we dus mooi meteen de Imodium toedienen. Geloof het of niet, maar hij heeft vanmorgen nog 1 spuitluier tot in zijn nek gehad en verder niet meer. Vanmorgen dus ook nog 1x de Imodium gegeven en verder heel de dag niet meer. Hij heeft nog 1 poepluier gehad, maar die was in vergelijking met alle vorige dagen gewoon netjes.

Hij lijkt zich ook meteen beter te voelen, want hij heeft vandaag 5 crackers op (van zijn boterham had hij 6 hapjes op, maar hij bleef om eten vragen, dus vandaar de crackers) 1 stuk ontbijtkoek, een half bordje avondeten en 2 stuks fruit (wel uit de blender) Wbt het drinken zijn we er nog niet. Hij heeft over de hele dag 180cc op. Maar als we dat vergelijken met de afgelopen dagen is het heel wat natuurlijk. Ook lijkt hij verder weer op te knappen: zit de hond weer 'achterna', speelt weer en wordt weer meer zichzelf.

Net weer telefonisch contact gehad met de HAP omdat ik verslag uit moest brengen van hoe vandaag was gegaan.
De arts gaf ook aan dat we geen wonderen moeten verwachten wbt eten en drinken. Zijn maagje en darmen hebben een flinke opdonder gehad, dus hij moet de hoeveelheden zelf weer op gaan bouwen en we moeten hem niet pushen. Gewoon zorgen dat hij de gehele dag door de mogelijkheid heeft zelf iets te eten en te drinken te pakken en dan komt het weer goed. Ook belangrijk: in de computer is genoteerd dat ik nooit meer naar de vervangende huisarts ga, dus als ik de HAP bel als mijn eigen huisarts er niet is mag ik daar heen komen en zullen ze me niet afschepen met het verhaal dat ik de volgende dag de huisarts maar moet bellen.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  chipa wo 9 mei 2012 - 6:52

Gelukkig dat y weer aan het opknappen is! En goed van die aantekening.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gast wo 9 mei 2012 - 6:58

He wat fijn dat je eindelijk gehoord bent en dat het beter gaat!

Gast
Gast

Bericht  Tania wo 9 mei 2012 - 7:07

Wat een heks inderdaad zeg die vervangende huisarts. Fijn dat ze op de hap wel goed naar je hebben geluisterd en dat je mannetje zich weer wat beter voelt. Beterschap voor hem!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Ayla wo 9 mei 2012 - 7:15

Gelukkig!
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Susan wo 9 mei 2012 - 7:18

Wat een gestoorde trut, die vervangende huisarts, ik hoop dat zij er nog wel wat van te horen krijgt. Gelukkig ben je nu beter geholpen, heel goed dat je iemand anders hebt gebeld (en ook dat je flink van je af hebt gebeten).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  tweeling wo 9 mei 2012 - 9:18

Wat wat sneu allemaal zeg Cry Gelukkig gaat het nu weer iets beter!
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud