Ons leven met 17 kinderen
+31
SarahKey
June
Parisienne
Caribbeanlover
Niki
Annemoontje
xxDila
Antibes
Takkie
TukTuk
kwak
Siamsa
Linda
Siem
May
Clapperdie
Krullebol
Mermaid
Supertalentje
Caro
Paper Crown
Rush
Lejow
Pandora
sabje
Snoopy
Lady Starstruck
tuttebel
girli
Tinus
Sarah1985
35 plaatsers
Pagina 3 van 6
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ons leven met 17 kinderen
Ik volg het programma niet, dus dat soort uitspraken durf ik niet te doen.
Gast- Gast
Nou, als je eens tijd hebt (je hebt nu wel TV toch? ) ben je na 1 aflevering wel goed op de hoogte wat ze van bepaalde dingen vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Lily schreef:Maar tussen toen jij klein was en nu zit wel een heel verschil, ik denk dat je tegenwoordig raar aangekeken wordt als je zegt geen tv of mobieltje te hebben.
En waar ze het van financieren weet ik ook niet, want ik las van de week dat octomom al een faillesement had aangevraagd en die heeft er geloof ik 14
Die werkt dan ook niet en heeft meerdere nanny's..
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
En niet te vergeten haar plastische chirurgie ingrepen na haar bevalling die ook niet gratis zijn.Billy schreef:Lily schreef:Maar tussen toen jij klein was en nu zit wel een heel verschil, ik denk dat je tegenwoordig raar aangekeken wordt als je zegt geen tv of mobieltje te hebben.
En waar ze het van financieren weet ik ook niet, want ik las van de week dat octomom al een faillesement had aangevraagd en die heeft er geloof ik 14
Die werkt dan ook niet en heeft meerdere nanny's..
Rush- Lady Post-a-lot
Ja, het tv, zal eens kijkenRush schreef:Nou, als je eens tijd hebt (je hebt nu wel TV toch? ) ben je na 1 aflevering wel goed op de hoogte wat ze van bepaalde dingen vinden.
Gast- Gast
Rejoy. schreef:ik kijk steeds weer vol verbazing. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Inderdaad wel een beetje wereldvreemd, maar het gezin straalt wel een hoop liefde uit.
Beetje zwart/wit misschien maar vroeger was het toch ook vrij normaal om veel kinderen te baren. Je zag meer grotere gezinnen dan tegenwoordig?
Gast- Gast
Ik vind dat nichtje zo grappig. Woont zij als 'nanny' bij hun of zo?
Gast- Gast
Ik zit nu de derde aflevering te kijken, maar ik kan het beter uit zetten. Wat een verschrikkelijk programma! Ik krijg er helemaal de griebels van.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Ze doen mij een beetje aan dat gezin denken van de serie 7th heaven.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Lady Starstruck schreef:Ze doen mij een beetje aan dat gezin denken van de serie 7th heaven.
Het enige wat ze gemeen hebben, is dat ze gelovig zijn. De gezinssamenstelling is compleet anders en ook hun manier van leven en geloven.
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
'Siamsa schreef:Lady Starstruck schreef:Ze doen mij een beetje aan dat gezin denken van de serie 7th heaven.
Het enige wat ze gemeen hebben, is dat ze gelovig zijn. De gezinssamenstelling is compleet anders en ook hun manier van leven en geloven.
Ja dat klopt. Maar toch doen ze mij eraan denken. Ik vind die vader een beetje dezelfde uitstraling hebben.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
ik vond het een beetje vreemd dat het gezin ging parachute springen.
Ze zijn super gelovig, alles draait om het geloof, geen tv, internet echt maar dan wel parachute springen, ik vond het een beetje vreemd.
Ze zijn super gelovig, alles draait om het geloof, geen tv, internet echt maar dan wel parachute springen, ik vond het een beetje vreemd.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:ik vond het een beetje vreemd dat het gezin ging parachute springen.
Ik vind het eerder vreemd dat ze zich wel laten filmen en op tv komen, maar zelf dan geen tv kijken..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
ik denk dus dat ze dan doen voor het geld, en echt heel irriterend dat ze aan iedereen die ze maar tegen komen een foto geven van hun gezin. logisch dat je trots bent maar je hoeft er niet zo mee te koop te lopen.AngelNyn schreef:kwak schreef:ik vond het een beetje vreemd dat het gezin ging parachute springen.
Ik vind het eerder vreemd dat ze zich wel laten filmen en op tv komen, maar zelf dan geen tv kijken..
kwak- Ratel
kwak schreef:ik vond het een beetje vreemd dat het gezin ging parachute springen.
Wat heeft parachute springen dan te maken met wel of niet gelovig zijn? Verder eens met AngelNyn.
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
Tuurlijk doen ze dat voor het geld. Die 17 kids moeten ergens van eten..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Takkie schreef:kwak schreef:ik vond het een beetje vreemd dat het gezin ging parachute springen.
Wat heeft parachute springen dan te maken met wel of niet gelovig zijn? Verder eens met AngelNyn.
omdat parachute springen misschien ook weer kan worden gezien als "spelen met je leven", teminste dat denk ik hoor
ik vind het dus vreemd als je dan zo voor God leeft wel gaat parachute springen.
kwak- Ratel
ja, maar ik denk ergens ook dat zij denken dat ze op deze manier hun leven overgeven aan God. Ze geloven dat God alles bepaald in het leven. God bepaald hoeveel kinderen ze krijgen, dus in dit geval is het dan niet zo gek als ze dan denken dat het aan God is of ze veilig landen.
tuttebel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12
AngelNyn schreef:kwak schreef:ik vond het een beetje vreemd dat het gezin ging parachute springen.
Volgens mij vertelde hij dat laatst waarom ze het deden. Ze wilde andere mensen laten zien dat je ook op deze manier kan leven en gelukkig kan zijn. En nog iets geloof ik. Ik krijg niet het idee dat ze het puur voor het geld doen, volgens mij kunnen ze namelijk prima rond komen.
Snoopy- Prater
- Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10
Ik vind het echt geweldig om te zien!
Rush- Lady Post-a-lot
ik vind die moeder haar stem zo irritant.
En vind het ook zo gek dat die ouders verwachten dat die oudste kinderen voor de kleintjes zorgen. Die ouders willen toch zoveel kinderen.
En vind het ook zo gek dat die ouders verwachten dat die oudste kinderen voor de kleintjes zorgen. Die ouders willen toch zoveel kinderen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Je bent toch met z`n allen? Die oudere kinderen kiezen er inderdaad niet voor, maar ik vind het niet heel vreemd dat er van ze verwacht wordt om mee te helpen.Sarah1985 schreef:ik vind die moeder haar stem zo irritant.
En ik geloof ook niet dat ze het heel erg vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
nee maar om nou die kinderen alle klusjes in en om het huis te laten doen vind ik echt teveel. Die kinderen doen de was zelfs eten koken.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik denk dat zoiets erin sluipt, uiteindelijk.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat ze een buddy hebben bijv en veel klusjes doen snap ik nog wel. Ik kom zelf ook uit een groot gezin en je helpt vanzelf al mee.
Maar persoonlijk vind ik het dan weer wat vreemd om te zien dat papa en mama gezellig voorop hand in hand lopen, en de rest komt er achteraan en ze gaan er haast vanuit dat iedereen wel volgt. Zelf zorg ik sowieso dat we zelf de kinderwagen drukken bijv, of een kind aan de hand hebben. Ik heb zelf altijd ogen voor en achter, loop echt niet zo relaxed met mijn man hand in hand. Maar goed, zo zijn ze blijkbaar. Ik zou dat niet kunnen.
Maar persoonlijk vind ik het dan weer wat vreemd om te zien dat papa en mama gezellig voorop hand in hand lopen, en de rest komt er achteraan en ze gaan er haast vanuit dat iedereen wel volgt. Zelf zorg ik sowieso dat we zelf de kinderwagen drukken bijv, of een kind aan de hand hebben. Ik heb zelf altijd ogen voor en achter, loop echt niet zo relaxed met mijn man hand in hand. Maar goed, zo zijn ze blijkbaar. Ik zou dat niet kunnen.
Gast- Gast
Pagina 3 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Leven voor de kinderen??
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Hoe sta jij in het leven?
» dag in je leven
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Hoe sta jij in het leven?
» dag in je leven
Pagina 3 van 6
Permissies van dit forum: