Ons leven met 17 kinderen
+31
SarahKey
June
Parisienne
Caribbeanlover
Niki
Annemoontje
xxDila
Antibes
Takkie
TukTuk
kwak
Siamsa
Linda
Siem
May
Clapperdie
Krullebol
Mermaid
Supertalentje
Caro
Paper Crown
Rush
Lejow
Pandora
sabje
Snoopy
Lady Starstruck
tuttebel
girli
Tinus
Sarah1985
35 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ons leven met 17 kinderen
Mijn wens is ernorm groot, maar ik heb liever geen kinderen dan 18 kinderen.
Gast- Gast
TBIB schreef:Ik moet er niet aan denken... 18 kinderen baren.
Na 2 kinderen voel ik me al uitgelubberd van onderen.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Weet niet of het al gezegd is, maar er komt nog zo serie met een groot gezin dactht 15 kids. OMG vind1 al teveel!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Wat mij trouwens opvalt in dit gezin is dat alle kinderen zo goed luisteren. Ik zie weinig kinderen die gecorrigeerd moeten worden of iets als straf krijgen. Ik heb niet veel afleveringen gezien, maar heeft iemand een idee of er besproken is hoe zij dit doen? Of zij bepaalde manieren hebben om te corrigeren, of bepaalde straffen, of zou het er vanaf het begin af aan in 'gestampt' zijn (met behulp van de Bijbel misschien)?
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik ook!Smikkell schreef:Ik vind het een prachtig gezin!
Vind het ook echt leuk om te kijken, vanavond weer!
Eerst gemist, want ik heb het vrijdag niet gezien en daarna de echte aflevering. Past net in m`n schema
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Parisienne schreef:Wat mij trouwens opvalt in dit gezin is dat alle kinderen zo goed luisteren. Ik zie weinig kinderen die gecorrigeerd moeten worden of iets als straf krijgen. Ik heb niet veel afleveringen gezien, maar heeft iemand een idee of er besproken is hoe zij dit doen? Of zij bepaalde manieren hebben om te corrigeren, of bepaalde straffen, of zou het er vanaf het begin af aan in 'gestampt' zijn (met behulp van de Bijbel misschien)?
Ik heb zelf 3 afleveringen gezien, daarna gestopt.
Maar ik las ergens dat ze roedes achterop iedere deur hebben hangen... Ze schijnen een strenge training te hanteren, al vanaf jongs af aan. Nogmaals, ik ken ze verder niet, maar dit is wat ik gelezen heb.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hoppaaa nummer 18 paar maanden oud, en nummer 19 is alweer onderweg..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gezien het verloop van zwangerschap 19 en 20 zal het daar ook wel bij blijven.
Gast- Gast
Als het zo mag zijn, wil ze zelfs na het overlijden van baby 20 nog wel een keer zwanger raken las ik laatst. Maar dat is alweer een tijdje geleden, denk dat het nu wel gestopt is.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh ja, volgens mij gingen die niet goed he
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nummer 19 komt maand of vier te vroeg en lijkt gezondheidsproblemen te hebben. Nummer 20 overlijdt.
Gast- Gast
Aaaaah, ik ben aan het wachten om het op net 5 gemist te kijken, maar het komt maar niet.. Vind het zo leuk. Alleen half 7 op tv is geen goede tijd. Ben dan aan het koken.. Hoop dat het vanavond nog online komt..
19 kinderen.
Ik keek het nooit, tot vorige week. En toen ze vanavond bekend maakten dat er nog een kindje bijkwam, dacht ik:"Respect hoor".
Ik keek het nooit, tot vorige week. En toen ze vanavond bekend maakten dat er nog een kindje bijkwam, dacht ik:"Respect hoor".
Gast- Gast
Maura schreef:19 kinderen.
Echt? Ik vind het nogal vreemd en dom om maar gewoon door te blijven fokken.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Smikkell schreef:Nummer 19 komt maand of vier te vroeg en lijkt gezondheidsproblemen te hebben. Nummer 20 overlijdt.
Bijzonder dat ze een miskraam zien als een teken van God dat ze geen voorbehoedsmiddelen hadden moeten gebruiken, maar dat een kind dat vier maanden te vroeg geboren wordt door hen ineens niet als 'teken' wordt gezien.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Maura schreef:19 kinderen. :O
Hoezo respect? Ze wil het toch zelf. Kids mogen geen eens zoenen en uit eten zonder toezicht en ouders n $%^^&* er maar op los!
Vind het een zielig stel!
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Ik vind het vooral knap waar ze de tijd en zin vandaan halen om een nieuw kindje te 'maken'.
Wij zijn al moe met 1 kind
Wij zijn al moe met 1 kind
Ik vind de ouders trouwens wel echt heel leuk en lief.
En ze hebben heel veel over voor hun kinderen.
Zoals gisteren, zo'n zeepbaan, dat verzint vaders dan en hoppa dat gebeurt. Dat is toch leuk!
En ze hebben heel veel over voor hun kinderen.
Zoals gisteren, zo'n zeepbaan, dat verzint vaders dan en hoppa dat gebeurt. Dat is toch leuk!
Maura schreef:19 kinderen.
Ik vraag me af wat er respectvol aan is. Dom doorfokken kunnen de meeste vruchtbare mensen wel. Er goed voor zorgen is een tweede.
Gast- Gast
Jolicious schreef:Maura schreef:19 kinderen.
Ik vraag me af wat er respectvol aan is. Dom doorfokken kunnen de meeste vruchtbare mensen wel. Er goed voor zorgen is een tweede.
Ik vind dat ze het (op camera) prima doen eigenlijk. Beter dan veel ouders met maar één of twee kinderen.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Helemaal mee eens. We zien natuurlijk niet alles, maar ze doen het op hun eigen manier en schijnbaar werkt het wel goed. Josh en Anna zetten het behoorlijk voort, alleen is hun tempo iets minder hard.Discordia schreef:Jolicious schreef:Maura schreef:19 kinderen.
Ik vind dat ze het (op camera) prima doen eigenlijk. Beter dan veel ouders met maar één of twee kinderen.
Rush- Lady Post-a-lot
Jolicious schreef:Maura schreef:19 kinderen.
Waar merk jij aan dat ze niet voor hun kinderen zorgen?
Van wat ik heb gezien lijkt het de kinderen aan niets te ontbreken en zijn ze gelukkig.
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Wat ze wel en niet doen onder het mom van hun geloof, staat los van mijn respect voor hen. Want iedereen kan 'dom doorfokken', maar opvoeden en voeden en kleden van kinderen is toch iets heel anders. En ze doen het allemaal wel. Iedere mond in het huis krijgt te eten en te drinken, ze hebben allemaal nette kleding aan en ze ondernemen leuke dingen samen. De ene keer naar de racebaan, zoals ik zag, en dan krijgen ze allemaal een hotdog en de andere keer door een glijbaan te maken in de tuin. Ik zou doodop zijn om elke dag hetzelfde te moeten doen en altijd zoveel mensen om me heen te moeten hebben en als opvoeder lijkt het me helemaal afschuwelijk. Maar zij hebben ervoor gekozen en ze dragen, mijn inziens, van wat ik kan zien in het programma, 'de consequenties'. (kon voor het laatste het juiste woord niet vinden.)
Wat ik wel afschuwelijk vind zijn die kuise zwempakjes. Een broekpak met een rokje? Pfft... (Meisje zei:"Meer badpak voor hetzelfde geld". Het zal, maar het ziet er niet uit)
Wat ik wel afschuwelijk vind zijn die kuise zwempakjes. Een broekpak met een rokje? Pfft... (Meisje zei:"Meer badpak voor hetzelfde geld". Het zal, maar het ziet er niet uit)
Gast- Gast
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Leven voor de kinderen??
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Hoe sta jij in het leven?
» dag in je leven
» Wat was jouw favoriete Kinderen voor Kinderen liedje?
» DVD-spel Kinderen voor Kinderen
» Hoe sta jij in het leven?
» dag in je leven
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: