zwanger/babydoos
+5
Floor
LDJ
Lejow
loesje
SarahKey
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
zwanger/babydoos
En wie heeft er hier allemaal die dozen aangevraagd en gekregen?
Ik heb een tijdje geleden een doos bij de Etos gehaald en die vond ik wel oke. De doos van de Babydump vond ik wel leuk Afgelopen weekend de doos opgehaald bij de prenatal maar jeetje die is goed gevuld Gisteren de doos van Felicitas gekregen maar die viel me wel weer tegen hoor. Het was voornamelijk een hele grote dikke pak folders.
Wat vonden jullie van de boxen die jullie gekregen hebben?
Ik heb een tijdje geleden een doos bij de Etos gehaald en die vond ik wel oke. De doos van de Babydump vond ik wel leuk Afgelopen weekend de doos opgehaald bij de prenatal maar jeetje die is goed gevuld Gisteren de doos van Felicitas gekregen maar die viel me wel weer tegen hoor. Het was voornamelijk een hele grote dikke pak folders.
Wat vonden jullie van de boxen die jullie gekregen hebben?
Gast- Gast
Re: zwanger/babydoos
Vond alleen die van prenetal wel leuk. Voor de rest is het eigenlijk meer folder en reclame.
Heb die van etos gehad en van de kruidvat.
Van de week de babydoos van de prenatal op gehaald en die viel me tegen. Zou niet opnieuw daar speciaal voor naar de stad gaan.
Heb die van etos gehad en van de kruidvat.
Van de week de babydoos van de prenatal op gehaald en die viel me tegen. Zou niet opnieuw daar speciaal voor naar de stad gaan.
wat ik vooral vervelend vind van die Prenatal doos is dat je maar een bepaalde tijd hebt om `m op te halen. Ook ik moet er speciaal voor naar de stad rijden.
Gast- Gast
ik zit te twijfelen of ik nu de babydoos weer ga halen van prenatal want je krijgt er zoveel reclame van.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
ik weet niet of je er ver voor moet rijden maar je moet eerst een formulier invullen dat sturen hun dan weer op en een ik geloof 2 maanden voor je bevaldatum krijg je een brief thuis of per mail en met die brief kan je die box ophalen. Ik dacht de vorige keer ook van ik ga die box halen maar dat viel dus tegen haha.
Gast- Gast
Dat is idd ook nog eens zo. en nu kreeg ik een mail, geen eens een brief ofzo, in ongewenste post dus gelukkig zag ik hem op tijd.Lily schreef:wat ik vooral vervelend vind van die Prenatal doos is dat je maar een bepaalde tijd hebt om `m op te halen. Ook ik moet er speciaal voor naar de stad rijden.
Naja op tijd, we hadden nog 14 dagen om hem op te halen, heel leuk plannen Volgende keer laat ik deze schieten want vond hem echt zo tegenvallen.
Tip: lever als je bevallen bent je geboortekaartje (kun je de proefdrukken voor gebruiken) bij supermarkten in de buurt.
Vooral de doos van de plus is echt belachelijk goed gevuld!!!!
Vooral de doos van de plus is echt belachelijk goed gevuld!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
oke thanks voor de tip welke supermarkten doen dit eigenlijk? Ik weet de Jan Linders en de C1000
Gast- Gast
Goede tip Lejow.
Ik mag de doos van de Etos al ophalen.
Wanneer krijg je eigenlijk bericht van de prenatal? Ik heb hem aangevraagd en krijg alleen nog maar mailtjes van WIJ. Dacht dat ik nog een kaartje zou krijgen?
In de 7e maand oid?
Ik mag de doos van de Etos al ophalen.
Wanneer krijg je eigenlijk bericht van de prenatal? Ik heb hem aangevraagd en krijg alleen nog maar mailtjes van WIJ. Dacht dat ik nog een kaartje zou krijgen?
In de 7e maand oid?
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
die doos van Plus is inderdaad erg goed gevuld (die vond ik persoonlijk het leukste).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond dat in elke doos wel iets zat wat ik leuk vond, maar idd veel reclamefolders... ochja het is gratis, alles wat gratis is, is mooi meegenomen, toch?!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb alleen die van de C1000 opgehaald, maar die was ook goed gevuld!
Over de blije doos, ik had hem opgehaald en blijkbaar was er iets niet goed gegaan met het registreren van de bon.
Na ene poosje kreeg ik een herinnering en later nog 1 waar ik ook kan kiezen om hem op te laten sturen tegen verzendkosten.
Bij die laatste ben ik toch nog maar een keer naar de Prenatal gegaan
Maar na die datum krijg je dus gewoon nog een herinnering met een nieuwe datum!
Over de blije doos, ik had hem opgehaald en blijkbaar was er iets niet goed gegaan met het registreren van de bon.
Na ene poosje kreeg ik een herinnering en later nog 1 waar ik ook kan kiezen om hem op te laten sturen tegen verzendkosten.
Bij die laatste ben ik toch nog maar een keer naar de Prenatal gegaan
Maar na die datum krijg je dus gewoon nog een herinnering met een nieuwe datum!
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Felicitas is toch van Etos??
Je kunt bij de Plus inleveren, dat is een goed gevulde doos.
En verder kun je via de site van Emté een aanvraag doen voor een grote knuffelbeer. Die krijg je dan vanaf 25 euro aan boodschappen. Maar de Emté zit niet overal volgens mij?
Je kunt bij de Plus inleveren, dat is een goed gevulde doos.
En verder kun je via de site van Emté een aanvraag doen voor een grote knuffelbeer. Die krijg je dan vanaf 25 euro aan boodschappen. Maar de Emté zit niet overal volgens mij?
Gast- Gast
Floor schreef:die doos van Plus is inderdaad erg goed gevuld (die vond ik persoonlijk het leukste).
Ik ook, was echt helemaal verbaasd toen ik hem open maakte. Luiers, wasmiddel, keukenrollen, babyvoeding, bar le duc water, roosvicee.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb die van felicitas een tijdje geleden al opgehaald.
Ik wacht nog op bericht van de blije doos en van kruidvat.
Ik wacht nog op bericht van de blije doos en van kruidvat.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Die van de Etos & Prenatal vind ik super leuk. Die van babydump vond ik zelf niet echt wat maar goed, ik vind het al super leuk dat ik uberhaupt iets krijg Alles is mooi meegenomen!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Oja die van de babydump heb ik ook! Maar dat stelde idd niet zo veel voor! Dat rompertje vond mijn vriend vooral heel leuk! Daar staat I papa op!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Babydoos van prenatal
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger? :)
» Zwanger
» zwanger?
» Snel zwanger van de eerste ook snel zwanger van de tweede?
» Zwanger? :)
» Zwanger
» zwanger?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: