Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tien jaar geleden

+70
Sushi
Printje
Zonnetje
Bacio
Angela_1986
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Tania
Puggle
Poisongirl
Highway
Fearie
SnowWhite
Poubelle
ijsjemeisje
Tinus
Ibbeltje
_Lacey_
Bliss
Floor
RioolSpook
Merai
Bolleke
Jasmine
Viva
Aagje!
Annemoontje
Sterre
Schaapke
Sarah1985
Snack a Jack
FireButterfly
Benthe
Oasis
Thunder
Ugly Betty
Blond
Mizz_S
studiebol
silly-one
Toet
Cheesegirl
Jade
Caramba
Caroow
Roza
Shisha
Alex
Snoopy
Silver
CCC
sanskie
Phileine
Pompoen
SparklingEyes
Lady4
Suus
Arwyn
Susan
Lejow
TukTuk
Rose
Lady Starstruck
Bimbam
Pien
Atelier Madame
Krullebol
Burn
Rush
Marin
74 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  RioolSpook ma 7 mei 2012 - 4:27

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? Examen jaar Mavo
Waar was je mee bezig in je leven? Met mijn examens en verder niet veel. Was pas verhuisd naar een hele andere stad en moest iedere dag heen en weer reizen naar school voor de examens. Vond het verschrikkelijk omdat ik niet meer met vriendinnen om kon gaan.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Een jongen die ik had leren kennen via smsdating.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Geen dromen over de toekomst. Zat in een rot thuissituatie.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:34

Marin schreef:N.a.v. Dat topic over Pim Fortuyn waarin mensen schreven hoe oud ze destijds waren. Vond ik wel opvallend. Joan schreef dat ze toen 12 was, maar ikzelf was tien jaar geleden al 17. Wereld van verschil destijds, terwijl t nu niet echt meer op valt. Grappig!

Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden? net 17
In welke klas zat je? laatste jaar havo
Waar was je mee bezig in je leven? eindexamen, eerste vakantie met vriendinnen en eerste vakantie in m'n uppie (taalreis), aanmelden bij een vervolgopleiding
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? een collega bij de supermarkt waar ik werkte, hij was een jaar of 5 ouder totaal anders dan ik, dus onbereikbaar
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? dat weet ik eigenlijk niet meer zo goed. Ja, ik wilde graag een half jaar naar het buitenland, en dat heb ik later gedaan. Toen was mijn ambitie ook nog voor de klas staan, ook dat is gelukt, maar ik ben er nu helemaal niet blij meer mee. Met huisje, boompje, beestje en jongens in het algemeen was ik nog weinig bezig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Floor ma 7 mei 2012 - 4:36

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 18
In welke klas zat je? 2e klas mbo
Waar was je mee bezig in je leven? schoolgaan en mijn vriend (nu inmiddels man)
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? mijn vriend/man
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? ik had een berg dromen en de meeste zijn wel uitgekomen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 4:39

RioolSpook schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19

In welke klas zat je? Examen jaar vwo

Waar was je mee bezig in je leven? met verliefd zijn, heel veel feestjes, was de avond voor mijn eerste examen dronken en kwam pas om 00.30 thuis. Arme ouders. En dus slagen om daarna naar Amsterdam te gaan

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? De jongen met wie ik de avond van de diploma-uitreiking heb gezoend en waarmee ik uiteindelijk ruim 6 jaar samen ben geweest

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Wilde een groots bestaan, in Amsterdam wonen en de wereld zien, ik wilde een studie halen en het leven leven. Veel meemaken, veel zien en veel vrijheid. Dat heb ik gehad, dat heb ik gedaan, daarna ben ik veel rustiger geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Bliss ma 7 mei 2012 - 4:52

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 18
In welke klas zat je? ik was in between opleidingen; in oktober gestopt met Pedagogiek en het volgende schooljaar ben ik met de Pabo begonnen.
Waar was je mee bezig in je leven? ik werkte bij AH, was (succesvol) aan het lijnen (story of my life laughcry), slikte antidepressiva, had rijlessen en exact tien jaar geleden zat ik op Kreta met mn moeder en zusje.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? C.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? die had ik niet echt eigenlijk; op dat moment was ik depressief en daar wilde ik uit komen. Dat is gelukt, al was ik het jaren later weer. Gelukkig nu al een hele tijd niet meer. Tien jaar geleden had ik nooit kunnen bedenken hoe mijn leven er nu uit zou zien, aan de andere kant van het land.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Bliss ma 7 mei 2012 - 4:55

Chipp schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden?
22 jaar

In welke klas zat je?
Groep 8

Late leerling? Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  _Lacey_ ma 7 mei 2012 - 5:17

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 21
In welke klas zat je? Ik werkte al
Waar was je mee bezig in je leven? Werken en rond deze tijd was ik erg bezig met mijn operatie die ik eind mei zou ondergaan.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Collega E.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Ik had toen geen echte dromen. Het was eerst de vraag of en hoe ik uit die operatie zou komen. Zijn die uitgekomen?

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Ibbeltje ma 7 mei 2012 - 5:27

Hoe oud was jij tien jaar geleden?
19

In welke klas zat je?
volgens mij laatste jaar spw

Waar was je mee bezig in je leven?
Mijn opleiding en verder niet echt veel boeiends volgens mij haha

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?
Mijn ex

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
Werken in de kinderopvang... is uitgekomen
Samenwonen met vriend... is uiteindelijk een andere jongen geworden haha

Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 5:39

Bliss schreef:
Chipp schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden?
22 jaar

In welke klas zat je?
Groep 8

Late leerling? Wink

lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Tinus ma 7 mei 2012 - 6:18

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 18
In welke klas zat je? 1ste klas MBO opleiding
Waar was je mee bezig in je leven? SPW opleiding, stage lopen, muziek en vooral films.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niet een jongen uit mijn buurt in ieder geval. W.s. Ă©Ă©n of andere celebrity
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik geloof dat ik meer bezig was dat ik mijn opleiding succesvol afrondde, en dat is gelukt.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  ijsjemeisje ma 7 mei 2012 - 6:29

Hoe oud was jij tien jaar geleden? nog net 16
In welke klas zat je? in de examenklas van het vmbo
Waar was je mee bezig in je leven? examen en net mijn eerste echte 'serieus' vriendje
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?hij dus
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
toekomst dromen was ik toen eigenlijk nog helemaal niet zo mee bezig...ik leefde meer in het nu. Wel deed ik daarna een spw opleiding en was eindelijk een beetje blij denk ik met mijn leven. Als ik er nog aan denk aan die jaren die kwamen was ik eigenlijk ongelukkig.
Nu ben ik eindelijk wel blij met mijn leven wat ik nu heb. Tien jaar geleden  - Pagina 4 281626781
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 6:37

ijsjemeisje schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden? nog net 16
In welke klas zat je? in de examenklas van het vmbo
Waar was je mee bezig in je leven? examen en net mijn eerste echte 'serieus' vriendje
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?hij dus
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
toekomst dromen was ik toen eigenlijk nog helemaal niet zo mee bezig...ik leefde meer in het nu. Wel deed ik daarna een spw opleiding en was eindelijk een beetje blij denk ik met mijn leven. Als ik er nog aan denk aan die jaren die kwamen was ik eigenlijk ongelukkig.
Nu ben ik eindelijk wel blij met mijn leven wat ik nu heb. Tien jaar geleden  - Pagina 4 281626781

Deed jij al VMBO?
Wij waren dat jaar (2002) de laatste die MAVO afronden, de jaren onder ons waren allemaal VMBO.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Poubelle ma 7 mei 2012 - 6:44

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? In de vierde klas van de Havo
Waar was je mee bezig in je leven? Jongens, uitgaan, winkelen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Geen idee, volgens mij had ik het rond deze tijd net uitgemaakt met m'n vriendje
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
Ik had nog geen flauw idee wat ik wilde worden, ik wilde heel graag een jaar als au pair in Amerika werken, of een jaar High School doen in Amerika. Verder dan dat keek ik eigenlijk nog niet.
De droom van werken of studeren in Amerika is niet uitgekomen, wel heb ik 3 maanden in het buitenland gestudeerd en regelmatig een poos in het buitenland gewerkt.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  SnowWhite ma 7 mei 2012 - 6:57

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15 jaar
In welke klas zat je? 3e
Waar was je mee bezig in je leven? Ik had op die leeftijd veel ruzie met mijn moeder. Op een gegeven dus ook het contact met haar verbroken. Vele bezoeken aan de psycholoog volgde daarna..
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn beste vriend van toen (spreek 'm nu nog amper)
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik weet niet zo goed wat ik toen over de toekomst droomde. Door het hele gedoe met mijn moeder stond mijn wereld even op zijn kop. In Ă©Ă©n klap werd ik sterker en moest dealen met mijn emoties.
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Fearie ma 7 mei 2012 - 6:58

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 24
In welke klas zat je? 3e klas, volgens mij :-)
Waar was je mee bezig in je leven? School, sporten en mijn vriendinnen
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Een jongen uit mijn klas, is nooit wat geworden omdat ik me teveel aantrok van andermans mening haha
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Een baan, gezin en een leuk huisje, is allemaal uitgekomen

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Highway ma 7 mei 2012 - 7:50




Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19
In welke klas zat je? Havo 5, voor de tweede keer
Waar was je mee bezig in je leven? Niet met school, voornamelijk met concerten bezoeken, feesten en mannen
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Waarschijnlijk alles met lang haar
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik kan me dat niet echt herinneren, waarschijnlijk toch stiekem structuur en vastigheid, een goede relatie etc. Dat alles heb ik nu smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Poisongirl ma 7 mei 2012 - 8:17

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? 4 mavo c
Waar was je mee bezig in je leven? school, Backstreet Boys, mijn vriendje, concerten
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niet stiekem, had al ruim een jaar een vriend (ex).
Wat voor dromen over de toekomst had je? Wilde verpleegkundige worden, ben ik dat jaar om mee begonnen. Wilde verder rond mijn 25ste kinderen en naar Amerika.
Zijn die uitgekomen? Verpleging heb ik gedaan, was totaal niet mijn ding. Was een harde klap. Het ging 2 jaar later uit met mijn vriendje, maar vond mijn huidige man toen. Met hem ben ik inmiddels meerdere keren samen naar Amerika geweest. En de Baxckstreet Boys eindelijk ontmoet (al vind ik dat niet echt een toekomstdroom, was altijd wel een droom!). Heb toen ik 3 dagen 26 was ons zoontje gekregen smile Dus mijn dromen zijn grotendeels uitgekomen Very Happy
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Poisongirl ma 7 mei 2012 - 8:19

Lejow schreef:
ijsjemeisje schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden? nog net 16
In welke klas zat je? in de examenklas van het vmbo
Waar was je mee bezig in je leven? examen en net mijn eerste echte 'serieus' vriendje
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?hij dus
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
toekomst dromen was ik toen eigenlijk nog helemaal niet zo mee bezig...ik leefde meer in het nu. Wel deed ik daarna een spw opleiding en was eindelijk een beetje blij denk ik met mijn leven. Als ik er nog aan denk aan die jaren die kwamen was ik eigenlijk ongelukkig.
Nu ben ik eindelijk wel blij met mijn leven wat ik nu heb. Tien jaar geleden  - Pagina 4 281626781

Deed jij al VMBO?
Wij waren dat jaar (2002) de laatste die MAVO afronden, de jaren onder ons waren allemaal VMBO.

Hiet hetzelfde als lejow aangeeft...
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 8:21

Was ook erg 'toevallig' bij ons was 100% van de leerlingen geslaagd.. Ik geloof er geen zak van dat dat ook gebeurd was als het gewoon Mavo was gebleven.
Nu moesten mensen die gezakt zouden zijn naar een of andere soort bezem klas, centraal ergens in de omgeving.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Puggle ma 7 mei 2012 - 8:23

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 17.

In welke klas zat je? Vmbo 4e jaar.

Waar was je mee bezig in je leven? Veel op straat hangen met vrienden en in het weekend uitgaan.

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn eerste vriendje, heeft 4 maanden geduurd en stelde achteraf eigelijk niks voor.

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Daar was ik eigelijk niet echt mee bezig. Ik zat in mijn examenjaar waar ik totaal niks voor heb gedaan en net gehaald heb. Gelukkig is het goed gekomen met me laughcry


Laatst aangepast door Puggle op ma 7 mei 2012 - 8:24; in totaal 1 keer bewerkt
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Highway ma 7 mei 2012 - 8:23

Poisongirl schreef:
Lejow schreef:
ijsjemeisje schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden? nog net 16
In welke klas zat je? in de examenklas van het vmbo
Waar was je mee bezig in je leven? examen en net mijn eerste echte 'serieus' vriendje
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?hij dus
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
toekomst dromen was ik toen eigenlijk nog helemaal niet zo mee bezig...ik leefde meer in het nu. Wel deed ik daarna een spw opleiding en was eindelijk een beetje blij denk ik met mijn leven. Als ik er nog aan denk aan die jaren die kwamen was ik eigenlijk ongelukkig.
Nu ben ik eindelijk wel blij met mijn leven wat ik nu heb. Tien jaar geleden  - Pagina 4 281626781

Deed jij al VMBO?
Wij waren dat jaar (2002) de laatste die MAVO afronden, de jaren onder ons waren allemaal VMBO.

Hiet hetzelfde als lejow aangeeft...

Sommige scholen hadden eerder vmbo, ik ben in 1999 geslaagd voor de mavo, en dat ewas bij ons het laatste jaar, de volgenden kregen 2000 al een vmbo diploma, soort van pilot.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Tania ma 7 mei 2012 - 8:26

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 17
In welke klas zat je? In de vijfde
Waar was je mee bezig in je leven? Vooral met m'n vriend, wanneer ik hem weer ging zien, wanneer we gingen bellen, wat we gingen doen enz.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? M'n vriend dus.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?Trouwen, kindjes krijgen en als dat niet ging lukken wilde ik ergens wonen waar ze mooie stranden met palmbomen hadden en ik elke dag kon dansen in een leuke club op het strand. De eerste twee zijn uitgekomen (met een andere man dan mijn toenmalige vriendje Laughing ).

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Rouxxxe ma 7 mei 2012 - 8:32

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15
In welke klas zat je? 3e klas van de MAVO
Waar was je mee bezig in je leven? School, uitgaan, jongens
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Dat was iedere keer weer een ander volgens mij haha, niemand in het bijzonder iig
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik kan me niet herrineren dat ik heel veel dromen had toen ik 15 was, leefde meer met de dag
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:42

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? 5 vwo
Waar was je mee bezig in je leven? Proberen elke dag zo goed mogelijk te overleven. Ik was beginnend depressief, had het verre van leuk thuis. Gelukkig wel een hele goede vriend leren kennen op school met wie ik het heel leuk had en had ook een paar vriendinnen met wie ik ook regelmatig uitging, dan dronk ik standaard veel te veel.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Een van m'n leerkrachten.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Eerst en vooral uit huis en mijn eigen leven kunnen leiden. En ik wilde een leuke vriendin en met haar trouwen. Zag het al helemaal voor me, de eerste dans met twee mooie zwierige jurken.:P Zijn die uitgekomen? Her op mezelf gaan bracht helaas niet meteen het geluk waar ik op had gehoopt en ik bleek toch niet zo heel fanatiek lesbisch te zijn.Wink Maar ik heb hard geknokt en ben inmiddels wel al jarenlang gelukkiger dan ooit.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Flippin' Bitch ma 7 mei 2012 - 9:09

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15
In welke klas zat je? 3 vwo
Waar was je mee bezig in je leven? Ik woonde bij mijn vader, reed paard, deed veel aan toneel. En eigenlijk vooral aan het verbergen en ontkennen dat mijn ouders 3/4 jaar daarvoor uit elkaar waren gegaan. Deed alsof het me niks kon schelen, maar ondertussen heel veel last van. O, en ook bezig met ietsje vrouwelijker worden en met de vraag hoe ik in godsnaam make up & strings kon gaan dragen zonder dat mijn vader daar stom over ging doen. Met vrienden aan het bedenken hoe we onze ouders zover zouden krijgen dat we op fietsvakantie mochten naar zeeland.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Een jongen uit het vriendengroepje van mijn huidige vriend. Hij zat bij mij op jeugdtheater, stond veel bij mij in de pauze.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Een eigen leven opbouwen. Ergens 'ver weg' gaan studeren, bijvoorbeeld Amsterdam, zodat ik wel op kamers zou moeten. Opleiding tot docent drama volgen om vervolgens op een middelbare school te gaan werken.
Ik ben wel 'ver weg' gaan studeren, maar dan precies de andere kant op, Zeeland. Maar nog niet op kamers gegaan, was nog niet sterk genoeg om daarin voor mezelf op te komen. Dus eerst 5 uur per dag in de bus, daarna een auto gekocht. Studie MWD gaan doen. En ja, uiteindelijk wel in Zeeland gaan wonen 3 jaar terug en ook wel mijn eigen dingen opgebouwd met sport, verzorgpaard, (toen) stage en werk. En toneelspelen, dat ben ik blijven doen. Veel client gespeeld op de opleiding en nu het afgelopen jaar vooral in shortfilms.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 4 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum