Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tien jaar geleden

+70
Sushi
Printje
Zonnetje
Bacio
Angela_1986
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Tania
Puggle
Poisongirl
Highway
Fearie
SnowWhite
Poubelle
ijsjemeisje
Tinus
Ibbeltje
_Lacey_
Bliss
Floor
RioolSpook
Merai
Bolleke
Jasmine
Viva
Aagje!
Annemoontje
Sterre
Schaapke
Sarah1985
Snack a Jack
FireButterfly
Benthe
Oasis
Thunder
Ugly Betty
Blond
Mizz_S
studiebol
silly-one
Toet
Cheesegirl
Jade
Caramba
Caroow
Roza
Shisha
Alex
Snoopy
Silver
CCC
sanskie
Phileine
Pompoen
SparklingEyes
Lady4
Suus
Arwyn
Susan
Lejow
TukTuk
Rose
Lady Starstruck
Bimbam
Pien
Atelier Madame
Krullebol
Burn
Rush
Marin
74 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  sanskie zo 6 mei 2012 - 21:52

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was toen 17.
In welke klas zat je? Ik zat in de eindexamenklas van de MAVO.
Waar was je mee bezig in je leven? Kijken wat ik na de MAVO wou gaan doen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niemand
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wou graag kok worden, dit is een beetje gelukt ik heb een basiskok diploma en heb als kok gewerkt. Ik werk momenteel in de bediening vind ik toch leuker Wink. Verder wou ik graag gelukkig worden en een eigen huisje hebben. Ik ben redelijk gelukkig en dat huisje ? misschien over een paar maanden samen met mijn vriend❤
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  CCC zo 6 mei 2012 - 21:58

Marin schreef:

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 17...
In welke klas zat je? tweede jaar van het MBO...
Waar was je mee bezig in je leven? Op dat moment was ik heel erg bezig met wat ik nou eigenlijk wilde, deed de variant Onderwijsassistente op niveau 4 maar wilde toch eigenlijk wel heel graag de kinderopvang in. En wilde dus switchen naar niveau 3 wat mijn ouders een heel slecht idee vonden. Uiteindelijk heb ik niveau 4 afgemaakt in het kader van dan kan ik door naar het HBO hierna...
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Volgens mij had ik toen een relatie...
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde mijn eigen kinderopvang beginnen, tot nu toe niet uitgekomen omdat ik nog steeds niet weet of ik het aandurf om zelfstandig ondernemer te worden. Overigens is de droom kinderopvang ook wat breder geworden, dus hoeft niet perse meer een kinderdagverblijf te zijn ofzo...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Silver zo 6 mei 2012 - 21:58

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16 jaar
In welke klas zat je? 4e klas van VBO
Waar was je mee bezig in je leven? Midden in de examens, hardcorefeestjes afstruinen want ik was nota bene 16 Yes
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Danny, helaas was dit niet wederzijds.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? De toekomst boeide me niet, ik leefde in het hier en nu en vooral op de feestjes. Maar met een helder moment wou ik graag visagiste worden en een eigen studio openen. Dit is er nooit van gekomen.


Laatst aangepast door FryskeFlinter op zo 6 mei 2012 - 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Snoopy zo 6 mei 2012 - 22:03

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was toen 17 jaar.

In welke klas zat je? Ik zat in 5 Havo

Waar was je mee bezig in je leven? Druk met m'n eindexamen, studiekeuze, schoolmusical

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Geloof dat dat toen Lucien was, jaren niet meer gezien, kwam hem laatst tegen, viel toch wel een beetje tegen..haha

Wat voor dromen over de toekomst had je? Geen idee, ik wist (en weet) helemaal niet wat ik wil. Ik wilde graag zelf op reis, maar was toen nog te jong.

Zijn die uitgekomen? Reizen heb ik gedaan en doe ik nog steeds af en toe. Voor de rest doe ik maar wat, maar vermaak me wel!
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Alex zo 6 mei 2012 - 22:05

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Net 17.
In welke klas zat je? Ik was bezig met de opleiding directiesecretaresse mbo4.
Waar was je mee bezig in je leven? Met mezelf uithongeren, proberen erbij te horen in de klas, proberen leuk te zijn ...
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn ex
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde een superleuke baan na mijn opleiding en samenwonen en trouwen met mijn toenmalige vriend. Dat is allemaal niet uitgekomen. Het trouwen wel, maar dan met iemand anders.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:09

Marin schreef:N.a.v. Dat topic over Pim Fortuyn waarin mensen schreven hoe oud ze destijds waren. Vond ik wel opvallend. Joan schreef dat ze toen 12 was, maar ikzelf was tien jaar geleden al 17. Wereld van verschil destijds, terwijl t nu niet echt meer op valt. Grappig!

Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 20
In welke klas zat je? Ik studeerde aan de vertaalacademie
Waar was je mee bezig in je leven? Feesten, woonde in een leuk studentenhuis.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik had een hele foute vriend van 11 jaar ouder.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Nee, het is zo anders gelopen dan ik verwachtte, maar niet slechter of beter, gewoon anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:13

Marin schreef:N.a.v. Dat topic over Pim Fortuyn waarin mensen schreven hoe oud ze destijds waren. Vond ik wel opvallend. Joan schreef dat ze toen 12 was, maar ikzelf was tien jaar geleden al 17. Wereld van verschil destijds, terwijl t nu niet echt meer op valt. Grappig!

Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 20
In welke klas zat je? Ik studeerde toen ergotherapie
Waar was je mee bezig in je leven? Ik woonde samen, ging veel naar showtjes en was bezig met mijn studie.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn ex Tien jaar geleden  - Pagina 2 253468018
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Nee. Ik woon inmiddels al heel lang niet meer samen met die ex, heb uiteindelijk een andere studie gedaan en woon nu in een heel andere stad. Mijn hele leven ziet er compleet anders uit, maar dat is een positieve verandering geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:17

Hoe oud was jij tien jaar geleden?
-16 jaar
In welke klas zat je?
- 4e klas van het vmbo
Waar was je mee bezig in je leven?
- vriendjes, stappen en veel met vriendinnen hangen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?
- een skater die wat ouder was.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
- wilde iets in de mode gaan doen. Dat is niet uitgekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Shisha zo 6 mei 2012 - 22:29



Hoe oud was jij tien jaar geleden? 17
In welke klas zat je? Examenjaar van de mavo en na de zomer in het eerste jaar van mijn verzorgende opleiding.
Waar was je mee bezig in je leven? Examen doen en na de zomer met uit huis gaan en mijn eigen plekje vinden i.v.m. mijn vervolgopleiding. En toen ik eenmaal op mijzelf woonde was ik ook veel bezig met stappen en van mijn vrijheid genieten.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Geen idee. Ik was single en volgens mij vond ik niemand in het bijzonder leuk.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Mijn opleiding afmaken en een vervolgopleiding doen. Een leuk iemand tegenkomen en daar een toekomst mee opbouwen. Opleiding heb ik (met een pauze) afgemaakt maar de vervolgopleiding is er niet van gekomen (kan nog) en ik ben een leuk iemand tegen gekomen waar ik mee ga trouwen dus ik ben op de goede weg.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Roza zo 6 mei 2012 - 22:34

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 11
In welke klas zat je? Groep 8
Waar was je mee bezig in je leven? Pfoe, geen idee eigenlijk.. Vriendinnetjes, vriendjes..
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Oh hoe heet hij ook alweer... Ja ik was hartstikke verliefd op dé jongen uit mijn klas.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde juffrouw en mama worden. Die eerste gaat niet meer gebeuren, die tweede wel hoop ik!

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:45

Marin schreef:N.a.v. Dat topic over Pim Fortuyn waarin mensen schreven hoe oud ze destijds waren. Vond ik wel opvallend. Joan schreef dat ze toen 12 was, maar ikzelf was tien jaar geleden al 17. Wereld van verschil destijds, terwijl t nu niet echt meer op valt. Grappig!

Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19
In welke klas zat je? Ik zat al bij Defensie geloof dat ik voor aan het voorbereiden was voor een uitzending
Waar was je mee bezig in je leven? Mannen :p nee niet op die manier. Had toen uhm mijn eerst vriendje en was stapelverliefd
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn toenmalige vriend Wink
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik was jong en een mega stuiterbal wilde graag carriere maken en sgt worden, wilde graag leiding geven maar het woord zelf kende ik nog niet, was slecht in verantwoordelijkheid en erg jong. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen en heb ik bereikt wat ik wilde bereiken Very Happy Goh bedenk me echt dat ik heel anders heb gedaan dan de gemiddelde forummer hier. Vraag mij ook echt af, hoe had mijn leen eruit gezien als ik was gaan studeren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Caroow zo 6 mei 2012 - 22:47

Hoe oud was jij tien jaar geleden?
Ik was 14
In welke klas zat je?
Ik was net terug gezet van vmbo gt naar kader. Ik zat in de derde.
Waar was je mee bezig in je leven? Hitzone cd's, chatten op de Ilse chat, zeilen, veel bellen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik vond Arthur en Bram om de beurt leuk.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde de zeevaartschool gaan doen en absoluut geen kinderen. Ik heb het Cios gedaan en wil inmiddels wel kinderen:)
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Caramba zo 6 mei 2012 - 22:51

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was 18.
In welke klas zat je? Ik zat in het 2de jaar van SPW.
Waar was je mee bezig in je leven? Ik was op dat moment bezig op welke partij ik zou stemmen, was tenslotte eerste keer stemmen voor mij. Verder was ik vooral met mijn vriend bezig en de opleiding.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik had alleen maar oog voor mijn toenmalige vriend.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde later graag met verstandelijk gehandicapten werken. Deels klopt, maar dan als vrijwilligster, maar werk toch liever met ouderen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 22:51

Leuk topic Marin!

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 17
In welke klas zat je? 6 Gymnasium
Waar was je mee bezig in je leven? School, stappen, vriendjes, orienteren op studiekeuze
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn eerste grote liefde (niet stiekem gelukkig)
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Studeren aan de Universiteit, studentenleven opbouwen en later met toenmalige vriendje een gezin starten. Uiteindelijk is het iets anders gelopen, HBO diploma op zak, WO in drie richtingen niet afgemaakt. Toenmalige vriendje emigreerde naar Wolverhampton, maar ik heb wel een gezin met mijn man. Eigenlijk heb ik wel alles wat ik wilde!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Jade zo 6 mei 2012 - 22:54

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 11 jaar
In welke klas zat je? in groep 7
Waar was je mee bezig in je leven? school, paardrijden, vriendjes en vriendinnetjes
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? een jongen uit de buurt, later kregen we verkering Tien jaar geleden  - Pagina 2 1578173417
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? ik wilde graag groot worden met paardrijden, door mijn gezondheid zijn al mijn kinderdromen in duigen gevallen. Ik heb al wel vanaf heeel klein (11/12) een kinderwens, deze gaat hopelijk in de toekomst nog wel uitkomen.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Cheesegirl zo 6 mei 2012 - 22:58

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 11
In welke klas zat je? Groep 8
Waar was je mee bezig in je leven? Afsluiten basischool, grote stap naar middelbare school, sporten
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Weg van een school waar veel bekende zijn en aan iets nieuws beginnen.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Poeh.. ik weet niet meer precies wat voor dromen ik had. Ik wilde iets doen met kinderen, dat doe ik nu half. Verder graag huisje, boompje beestje en dat is nu aan het opbouwen.


Laatst aangepast door Carola589 op zo 6 mei 2012 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Toet zo 6 mei 2012 - 23:10

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 11
In welke klas zat je? groep 7 van de basisschool
Waar was je mee bezig in je leven? Vooral met turnen, ik ben op mijn 10e begonnen in de wedstrijdgroep en daarna heb ik tot mijn 13e op vrij hoog niveau geturnd. Verder met vriendinnetjes, make-up, kleding. Mijn eerste mobieltje staat me ook heel erg bij, dat was helemaal hip toen, stiekem 's nachts met vriendinnetjes sms'en. Maar dat was iets later volgens mij, eind groep 8 ofzo.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Het vriendje van een vriendin van mij, hij mij ook laughcry
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wou vooral hogerop komen met turnen, opzich aardig gelukt, heb twee keer meegedaan aan de provinciale kampioenschappen en me één keer geplaatst voor de Nederlands kampioenschappen. Op mijn 13e helaas door blessure en andere interesse gestopt, ik heb er nog altijd spijt van. Verder was ik er op die leeftijd volgens mij nog van overtuigd dat ik ooit een beroemd actrice zou worden, omdat ik de hoofdrol in de schoolmusicals kreeg haha..


Laatst aangepast door Toet op zo 6 mei 2012 - 23:12; in totaal 3 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 23:11

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19 jaar
In welke klas zat je? Niet
Waar was je mee bezig in je leven? Het kopen van een huis en het behalen van mijn rijbewijs
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn toenmalige vriend
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Op dat moment leefde ik met de dag. Dus echt dromen had ik niet. Of althans, ik wilde mijn rijbewijs halen en zorgen dat we het huis konden kopen. Dus moest ik puinruimen elke dag. Gelukkig heb ik mijn rijbewijs een maandje later gehaald en op dat moment konden we ook ons huis in. Dus het is op dat moment allemaal wel goed gekomen. Ik bedenk me nu dat ik nu ook in een soort van gelijke situatie zit haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 23:11


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15
In welke klas zat je? ik zat in de 3e van de Mavo
Waar was je mee bezig in je leven? Ik ging niet erg lekker op school, was een zeer druk rooster, lange dagen en dat vond ik niks. Ik tekende heel veel ipv dat ik huiswerk maakte. Ik had wel veel zin in de werkweek naar de Ardennen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? hmm ik weet niet zeker of ik op dat moment iemand leuk vond. Volgens mij toen even niemand
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde vroeger schrijfster worden, maar ik geloof dat ik op die leeftijd geen idee had. Je kreeg dan van die belachelijke sectors ; techniek, zorg en welzijn, economie of landbouw. Ik wilde geen boer worden, ik kon niet rekenen, ik had er niks mee om voor andere te zorgen en ik was ontzettend a-technisch. Ik was heel pissig hier mee, Havo had gewoon cultuur en maatschappij, dat wilde ik ook. Ik wilde ook gewoon tekenen als vak behouden in mijn vierde jaar. Maar nee... blijkbaar moest je goed kunnen leren om goed te kunnen tekenen scratch scratch scratch


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  silly-one zo 6 mei 2012 - 23:19

Hoe oud was jij tien jaar geleden? ik werd die dag 18
In welke klas zat je? ik zat in de 2de van het CIOS
Waar was je mee bezig in je leven? vooral de onnadenkende MBO-student uithangen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? niemand
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik was er nog niet echt mee bezig. Ik wilde fysio gaan doen en dat is helaas niet gelukt, misschien ooit.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  studiebol zo 6 mei 2012 - 23:20

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19 jaar
In welke klas zat je? In het tweede jaar van de SPH
Waar was je mee bezig in je leven? Studeren, stage lopen en veel stappen, mijn vriend had het in feb van dat jaar uitgemaakt, ik ging dus behoorlijk los toen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niemand, was behoorlijk klaar met mannen, zoende wel vaak met iemand voor een keer.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Dat weet ik eigenlijk niet meer..
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Mizz_S zo 6 mei 2012 - 23:40

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19
In welke klas zat je? Ik was toen net gestopt met de opleiding Journalistiek en zat dus even niet op school maar was aan het werk!
Waar was je mee bezig in je leven? Uhm, werken, lol maken met vrienden, uitgaan etc. En bedenken wat mn nieuwe studie zou gaan worden.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Dat kan ik me niet echt herinneren eigenlijk. Niemand in het bijzonder waarschijnlijk dus...
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wist toen nog niet eens welke studie ik wilde gaan doen een paar maanden later dus erg ver vooruit kijken deed ik niet. Wel hoopte ik dat ik ooit een leuke relatie zou krijgen en uiteindelijk trouwen, en dat is ook gebeurd! I love you

Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 23:47

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 23
In welke klas zat je? Ik werkte toen bij het C.OA
Waar was je mee bezig in je leven? Ik had net M. leren kennen, waren na een maand gaan samenwonen en had de tijd van mijn leven.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? M. dus
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Rond mijn 25ste/ 26ste een kind van M. krijgen. Nee, dat is niet uitgekomen. We zijn er wel 'aan begonnen' maar dat heeft maar kort geduurd. Op dat punt heb ik de relatie uitgemaakt omdat hij voor de zoveelste keer was vreemdgegaan en ik het toen ook gedaan heb. De relatie was gewoon heel slecht en dat zag ik pas op dat punt in. Ik heb daar aardig wat jaren over gedaan om over heen te komen. Kan ook wel zeggen dat ik in de tussentijd nog wel serieuze relaties heb gehad maar nooit meer zo verliefd was als toen, tot ik mijn huidige vriend ontmoette...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Blond zo 6 mei 2012 - 23:49

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 13 jaar
In welke klas zat je? 2de van de middelbare school
Waar was je mee bezig in je leven? Ik zat in een Mavo/Havo klas en wilde dolgraag naar de Havo (is ook gelukt hoor)
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niemand denk ik..
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? I really don't know..Op de Havo terecht komen denk ik
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Ugly Betty zo 6 mei 2012 - 23:53

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 14 jaar
In welke klas zat je? 2e van de middelbare school
Waar was je mee bezig in je leven? School, mijn nieuwe vriendje, vriendinnen, volleybal
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik had net verkering met mijn huidige man smileWat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Verpleegkundige worden, trouwen, kinderen krijgen, als ons kindje geboren is zijn mijn dromen uitgekomen.
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 2 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum