Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tien jaar geleden

+70
Sushi
Printje
Zonnetje
Bacio
Angela_1986
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Tania
Puggle
Poisongirl
Highway
Fearie
SnowWhite
Poubelle
ijsjemeisje
Tinus
Ibbeltje
_Lacey_
Bliss
Floor
RioolSpook
Merai
Bolleke
Jasmine
Viva
Aagje!
Annemoontje
Sterre
Schaapke
Sarah1985
Snack a Jack
FireButterfly
Benthe
Oasis
Thunder
Ugly Betty
Blond
Mizz_S
studiebol
silly-one
Toet
Cheesegirl
Jade
Caramba
Caroow
Roza
Shisha
Alex
Snoopy
Silver
CCC
sanskie
Phileine
Pompoen
SparklingEyes
Lady4
Suus
Arwyn
Susan
Lejow
TukTuk
Rose
Lady Starstruck
Bimbam
Pien
Atelier Madame
Krullebol
Burn
Rush
Marin
74 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Angela_1986 ma 7 mei 2012 - 9:11

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16

In welke klas zat je? 4 Havo

Waar was je mee bezig in je leven? School, bijbaantje, vriendinnen (al was ik een beetje 'n 'uitzondering' op school en wij woonde ook niet in het dorp waardoor ik 's avonds aan huis gebonden was dus heel veel vriendinnen had ik niet)

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn ex, op dat moment inderdaad nog stiekem haha! Een half jaar later is het balletje tussen ons gaan rollen en 'n maand later hadden we 'verkering' angel

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Haha nee die zijn zeker niet uitgekomen! Ik zag mezelf toen wel levenslang met m'n ex voor me (ondanks dat we toen nog niets hadden Wink ) maar onze relatie is naar 4,5 jaar beeindigd.

Ik dacht toen dat ik op deze leeftijd wel compleet gesetteld zou zijn, huisje, boompje, beestje zeg maar. Daar is ook geen sprake van. Althans, ik ben met mezelf wel aardig gesetteld maar er is geen sprake van een relatie dus in die zin is dat niet gelukt.

Qua vervolgopleiding en werk dacht ik toen nog dat ik de SPH zou gaan doen zodat ik de kinderhulpverlening/gehandicaptenzorg in kon gaan. Na een paar maanden SPH bleek dat op dat moment niet de goede opleiding voor mij te zijn dus ben ik SPW4 gaan doen en in de ouderenzorg terecht gekomen. Dat had ik écht nooit verwacht, ouderen leek me helemaal geen leuke doelgroep maar ik heb het er goed naar m'n zin! Al wil ik ook ooit nog in de gehandicaptenzorg gaan werken en dan het liefst met kindjes, ooit...


Leuk topic!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Bacio ma 7 mei 2012 - 9:16

Angela_1986 schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden? 17

In welke klas zat je? 4 Havo

Waar was je mee bezig in je leven? Uitgaan, vriendinnen, mn uiterlijk, jongens, roken, spijbelen. Ik weet nog precies waar ik was en hoe ik t hoorde!

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Volgens mij had ik toen een vriendje, of was t alweer uit. We hadden nogal een knipperlicht relatie

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik dacht helemaal niet na over de toekomst. Ik wilde in het nu genieten en daarna gaan studeren in een grote stad en op mezelf wonen. Dat heb ik ook gedaan.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Zonnetje ma 7 mei 2012 - 9:22

How oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? 5 VWO
Waar was je mee bezig in je leven? Ik deed veel meidendingen met vriendinnen: uitgaan, filmavondjes houden, mixdrankjes drinken, fitnessen, ik had veel zin om naar de pabo te gaan en ik had een bijbaantje bij de supermarkt in het dorp waar ik woonde.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Even niemand, later vond ik mijn toenmalige vriendje leuk.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Gelukkig worden met een leuke vriend, juf worden en veel landen en steden zien.
Een deel is uitgekomen, ik ben gelukkig met mijn vriend, ben even juf geweest, maar ben toch in een ander beroep gerold en ik heb al heel wat landen en steden gezien.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Printje ma 7 mei 2012 - 9:55



Hoe oud was jij tien jaar geleden? 18 (jeetje voel me nu echt oud)
In welke klas zat je? In het eerste jaar vd Pabo
Waar was je mee bezig in je leven? juf worden
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? mijn man (toen hadden we nog net geen verkering)
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
Juf worden, trouwen, kindje en dat is allemaal gelukt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Sushi ma 7 mei 2012 - 10:31

Wat een leuk topic, ik ga zo lekker lezen, maar eerst mijn lijstje invullen smile


Hoe oud was jij tien jaar geleden? Tien jaar geleden was ik 14
In welke klas zat je? In de tweede klas van de middelbare school
Waar was je mee bezig in je leven? Ik was natuurlijk bezig met school en ik had in die periode ook net mijn eerste vriendje waar ik stapelverliefd op was, dus ik was ook veel bij hem of hij bij mij
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik vond mijn vriendje leuk. Voordat hij mijn vriendje werd was ik smoorverliefd op een jongen uit mijn klas. Te genant want hij was niet verliefd op mij Tien jaar geleden  - Pagina 5 827601
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik had volgens mij niet echt toekomstdromen. Ik had volgens mij geen idee wat ik wilde gaan doen...
[/quote]
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  ijsjemeisje ma 7 mei 2012 - 22:25

Highway schreef:
Poisongirl schreef:
Lejow schreef:
ijsjemeisje schreef:Hoe oud was jij tien jaar geleden? nog net 16
In welke klas zat je? in de examenklas van het vmbo
Waar was je mee bezig in je leven? examen en net mijn eerste echte 'serieus' vriendje
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?hij dus
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
toekomst dromen was ik toen eigenlijk nog helemaal niet zo mee bezig...ik leefde meer in het nu. Wel deed ik daarna een spw opleiding en was eindelijk een beetje blij denk ik met mijn leven. Als ik er nog aan denk aan die jaren die kwamen was ik eigenlijk ongelukkig.
Nu ben ik eindelijk wel blij met mijn leven wat ik nu heb. Tien jaar geleden  - Pagina 5 281626781

Deed jij al VMBO?
Wij waren dat jaar (2002) de laatste die MAVO afronden, de jaren onder ons waren allemaal VMBO.

Hiet hetzelfde als lejow aangeeft...

Sommige scholen hadden eerder vmbo, ik ben in 1999 geslaagd voor de mavo, en dat ewas bij ons het laatste jaar, de volgenden kregen 2000 al een vmbo diploma, soort van pilot.

Ik zat al te twijfelen toen ik dat typte. Ik zat volgens mij nog net in het laatste jaar van het vbo.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  SarahKey ma 7 mei 2012 - 22:35

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15
In welke klas zat je? examenklas mavo
Waar was je mee bezig in je leven? Was toen erg losgeslagen, ging veel uit, werd een echte puber. Was de dood van mijn vader aan het verwerken. Was ook bezig met 'wat te doen na de mavo' en gaf me op voor de kinderopvang.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? geen idee meer
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik had toen al dromen over een gezin stichten en een leuke baan vinden. Heb het inmiddels allebei.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  patjuhhh di 8 mei 2012 - 3:01

Marin schreef:

Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15
In welke klas zat je? De 3de klas van de middelbare school
Waar was je mee bezig in je leven? uhhmm... school, vriendinnen en een onuitstaanbare puber voor mijn ouders zijn, haha
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Stiekem niet, want de hele klas wist het dat ik verliefd was op een jongen die 1 jaar jonger was en dus 1 klas lager zat dan ik
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde met kinderen werken, het liefst van 0 tot 4 jaar oud. Heb toen ook de opleiding SPW gedaan, maar nooit afgemaakt helaas. Werk nu als verzorgende in een verpleeghuis, dus weer wat anders.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  MiKa di 8 mei 2012 - 8:16

Hoe oud was jij tien jaar geleden?
Toen was ik 16, bijna 17

In welke klas zat je?
Ik denk dat ik in de fase naar mijn eindexamens van de Havo zat, die zullen in juni zijn geweest dan.

Waar was je mee bezig in je leven?
Ik was bezig met mijn eindexamens van de Havo, van het voorbereiden op het HBO, de opleiding Facility Management, en met mijn lieve vriendje, die ik toen denk ik bijna 2 jaar kende (en waar ik nu alweer bijna 2 jaar heel gelukkig mee getrouwd ben!!)

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?
Oh iets voorbarig in mijn vorige vraag, maar mijn vriendje dus!

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
Mijn opleiding afmaken, samenwonen met mijn vriend en kindjes en leuk werk hebben!
Is deels uitgekomen, opleiding is al jaren klaar, ik woon samen en ben zelfs getrouwd, maar nog geen kindjes. Mede door het feit van leuk werk, daar begin ik hopelijk aanstaande 1 juli mee! Ben na mijn opleiding in de horeca begonnen, en stop daar nu eind juni eindelijk mee, op naar een vaste baan met regelmaat, en hierom onze gezinsuitbreiding even uitgesteld.
Vroeger, dus toen ook, riep ik altijd dat ik voor mijn 25e getrouwd wilde zijn en kindjes wilde, trouwen is gelukt op mijn 25e, kindjes dus nog niet.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast di 8 mei 2012 - 8:18

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? 4 havo
Waar was je mee bezig in je leven? Ik mocht net uitgaan elke zaterdag en was enorm bezig met jongens en zoenen. Daarbij had ik het druk met school (perfectionist, dus streberig).
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Oeh... een stuk wat jongens op school en in mijn woon- en uitgaansgebied.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde altijd in Drenthe wonen en paardrijden op de heide. Dat is uitgekomen. Oké, een paar kilometer van de Drentse grens af Tien jaar geleden  - Pagina 5 827601 Ook had ik ambities om te trouwen met een leuke kerel en een leuk huisje te kopen. Dat is ook gelukt, al is het huis nog niet helemaal naar wens Tien jaar geleden  - Pagina 5 253468018 Reizen stond ook op het programma. Ik ben alleen binnen Europa geweest, maar tot nu toe ben ik wel elk jaar ergens anders geweest. Nu staan er nog 2 kinderen op het programma. Misschien. En dat was op mijn 16e ook al een misschien, neigend naar 'nooit'...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lenthe di 8 mei 2012 - 8:55

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 14, bijna 15

In welke klas zat je? 3 havo

Waar was je mee bezig in je leven? Ik mocht net uitgaan, dus ging soms naar de discotheek. Ik vond jongens steeds interessanter, ging naar school en vond het gezellig om met vriendinnen af te spreken en te winkelen.

Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Volgens mij niet echt een bepaald iemand. Ik vond het vooral wel interessant als ik aandacht van het andere geslacht kreeg Wink Was toen best onzeker wat betreft jongens.

Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde een leuke opleiding volgen en daarna een leuke baan krijgen. De leuke opleiding heb ik gevolgd, maar ben nu nog steeds aan het studeren en heb de opleiding bijna af. Dus nu op zoek naar een leuke baan.
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  - Pagina 5 Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum