Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tien jaar geleden

+70
Sushi
Printje
Zonnetje
Bacio
Angela_1986
Flippin' Bitch
Rouxxxe
Tania
Puggle
Poisongirl
Highway
Fearie
SnowWhite
Poubelle
ijsjemeisje
Tinus
Ibbeltje
_Lacey_
Bliss
Floor
RioolSpook
Merai
Bolleke
Jasmine
Viva
Aagje!
Annemoontje
Sterre
Schaapke
Sarah1985
Snack a Jack
FireButterfly
Benthe
Oasis
Thunder
Ugly Betty
Blond
Mizz_S
studiebol
silly-one
Toet
Cheesegirl
Jade
Caramba
Caroow
Roza
Shisha
Alex
Snoopy
Silver
CCC
sanskie
Phileine
Pompoen
SparklingEyes
Lady4
Suus
Arwyn
Susan
Lejow
TukTuk
Rose
Lady Starstruck
Bimbam
Pien
Atelier Madame
Krullebol
Burn
Rush
Marin
74 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Tien jaar geleden

Bericht  Marin zo 6 mei 2012 - 20:56

N.a.v. Dat topic over Pim Fortuyn waarin mensen schreven hoe oud ze destijds waren. Vond ik wel opvallend. Joan schreef dat ze toen 12 was, maar ikzelf was tien jaar geleden al 17. Wereld van verschil destijds, terwijl t nu niet echt meer op valt. Grappig!

Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden?
In welke klas zat je?
Waar was je mee bezig in je leven?
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk?
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Rush zo 6 mei 2012 - 21:00

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 12
In welke klas zat je? Groep 8 van de basisschool.
Waar was je mee bezig in je leven? Strings, make up en een beetje met jongens. En roken, wat erg!
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Uhm, dat weet ik zo echt niet meer.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde altijd kapster worden, maar 1/2 jaar daarna trok dat me absoluut niet meer, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Burn zo 6 mei 2012 - 21:03

Marin schreef:
Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was toen 10 jaar
In welke klas zat je? Ik denk dat ik in groep 5/6 zat..
Waar was je mee bezig in je leven? Pfoe, ik heb geen idee. Ik zat toen op gymnastiek, en verder..
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik had toen 3 jongens in de klas zitten waar ik verliefd op was!
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde toen altijd kraamverzorgster worden, dit is nog niet uitgekomen, maar misschien nog wel een opleiding die ik wil gaan volgen..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:07

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 12
In welke klas zat je? Groep 8 van de basisschool.
Waar was je mee bezig in je leven? Met de cito toets, schoolmusical. Oh wat voelde ik me groot toen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Hahah, dat weet ik nog heel goed! Hij heette Jimmy.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Volgens mij was ik nog te jong om echt bezig te zijn met de toekomst. Ik had ook geen idee wat ik wilde worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Krullebol zo 6 mei 2012 - 21:08

Haha burn 3 jongens, toemaar Wink

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was 13
In welke klas zat je? In klas 2gt3Z, vmbo 2e klas
Waar was je mee bezig in je leven? Ik ging van vmbo-k naar vmbo-g en vond dat heel spannend. Ik had mijn arm gebroken en een stomme vakantie gehad.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Erwin, we hadden schriftjes en daar schreven we in en wisselde we wee uit na een paar dagen. ( waarom, geen idee:)) Hij is nu homo smile
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde dolgraag doorstuderen, spw en met kinderen werken. Momenteel zit ik in mijn laatste jaar HBO en werk ik als bijbaan in de gehandicapten zorg en hoop ik daarna in de kinderpsychiatrie te gaan werken.
Krullebol
Krullebol
Prater
Prater

Aantal berichten : 822
Punten : 922
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:08

Marin schreef:
Daarom dus dit vragenlijstje:


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 23
In welke klas zat je? Ik werkte al
Waar was je mee bezig in je leven? werk, vrienden, feesten en een scharrel
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niemand.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? een vaste baan, een ander huis, een relatie. Op reis gaan. Deze dromen zijn allemaal uitgekomen Tien jaar geleden  561177

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Atelier Madame zo 6 mei 2012 - 21:10

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 13
In welke klas zat je? 2e klas
Waar was je mee bezig in je leven? veel leren om van de havo naar het atheneum te kunnen doorstromen, dat was mijn doeel op dat moment namelijk.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? poeh das een hele goede, denk een jongen van de kerk ofzo?
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde arts worden, mensen beter maken. En je zou kunnen zeggen dat deels is uitgekomen: vanaf volgend jaar begin ik met verpleegkunde. Dan wel geen arts maar heeft wel met mensen en beter worden te maken!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Pien zo 6 mei 2012 - 21:14

Het enige wat ik me herinner was de drukte die bij ons in de stad ontstond. De toen vermoedelijke dader heette van der g van zijn achternaam en bij ons in de straat woonde een van der g. Allemaal pers stond er, als je langs liep werd je gelijk aangesproken of je van der g kende. Achteraf bleek het om een heel ander iemand te gaan, wel uit mijn woonplaats.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Burn zo 6 mei 2012 - 21:16

Krullebol schreef:Haha burn 3 jongens, toemaar Wink

Dat kon toen nog.. Toch?
Hahaha! Ik kon gewoon niet kiezen, maar denk dat ze het alle drie niet weten hoor..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Bimbam zo 6 mei 2012 - 21:16

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 15
In welke klas zat je? 3 VWO
Waar was je mee bezig in je leven? Korfbal en verder weet ik het eigenlijk niet meer.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niemand, daar was ik totaal niet mee bezig.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde het onderwijs in, volgens mij wilde ik docent wiskunde worden. Ik werk nu op kantoor als administratief medewerker, het lijkt er dus niet eens op Tien jaar geleden  394967
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lady Starstruck zo 6 mei 2012 - 21:16

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 18
In welke klas zat je? in de eerste klas van SPW opleiding
Waar was je mee bezig in je leven? Met mijn SPW opleiding, lol trappen, uitgaan, mijn nieuwe vriendje die ik alleen maar had omdat ie een rijbewijs had, autorijlessen (wat is mislukt)
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niet mijn vriendje die ik toen had, ik was toen verliefd op de gitarist van the stones Keith Richards haha
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? De dromen die ik toen had denk ik wel, ik heb eigenlijk geen idee meer welke dromen ik toen had.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Rose zo 6 mei 2012 - 21:18

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 14 jaar
In welke klas zat je? 3e klas
Waar was je mee bezig in je leven? Kleding, make up, jongens (en alles wat daar bij hoort zoenen,sex:oops: etc.) uitgaan.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? 2 jongens, mijn 1e liefde en een nu nog goede vriend van mij.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Gelukkig worden met mijn 1e liefde, niks geworden Laughing (hij is onlangs vader geworden) en ik wou kapster worden, ook niks geworden.

Soms zou ik wel weer willen dat ik 14 was, deed toen wat ik wou, ging ieder weekend met een leuke ploeg op stap, kreeg genoeg aandacht van jongens, er werd altijd goed om mij gedacht (ging altijd met jongens om) en werd altijd thuis gebracht, hoefde mij niet druk te maken over geld/huis etc.
Echt een heerlijke tijd, was toen ook echt gelukkig! Very Happy
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  TukTuk zo 6 mei 2012 - 21:18


Hoe oud was jij tien jaar geleden?
13
In welke klas zat je? 2 Havo
Waar was je mee bezig in je leven? Geestelijk overleven ondanks de dagelijkse pesterijen en problemen thuis
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Johnny de Mol
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Gelukkiger worden, en ja die zijn wel uitgekomen smile En de wereld rondreizen en die droom is voor een deel tot nu toe uitgekomen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lejow zo 6 mei 2012 - 21:19

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 16
In welke klas zat je? In het examenjaar van de Mavo (en na de zomervakantie startte ik met SPW0
Waar was je mee bezig in je leven? met mijn vriendje, hangen in 'de schuur' (een plek waar de vriendengroep samenkwam), mijn examens en vervolgopleiding
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? mijn toenmalige vriendje
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde SPW gaan doen om of in de kinderopvang of in het basisonderwijs te gaan werken en ik wilde in de toekomst graag een gezinnetje en trouwen. Nu sta ik voor de klas, en heb ik een gezin, alleen het trouwen moet nog even gebeuren hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Susan zo 6 mei 2012 - 21:22

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 22
In welke klas zat je? Ik was derdejaars op de universiteit.
Waar was je mee bezig in je leven? Studeren dus. Verder werkte ik toen geloof ik als oproepkracht in de kinderopvang.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Niemand.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wist altijd wel dat ik graag kinderen wilde, dat is wel uitgekomen. Toen wilde ik waarschijnlijk nog een gezin samen met mijn toenmalige vriend, dat is dus niet uitgekomen, maar die relatie heb ik twee jaar daarna zelf verbroken. Ik wilde toen heel graag werk als pedagoge en dat is niet uitgekomen, maar achteraf denk ik ook dat ik toen de verkeerde richting deed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:23

Marin schreef:

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was 12
In welke klas zat je? De eerste klas van havo/vwo
Waar was je mee bezig in je leven? Pfoeh, in de brugklas verandert je leven enorm, volgens mij was ik heel druk met uit te zoeken wie ik ben, wat mijn stijl was en nieuwe vriendinnen maken.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Volgens mij was ik extreem verliefd op Jamie Westland van Di-rect, en op een jongen uit de tweede klas.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde officier van justitie worden. Dit is mij (nog) niet gelukt, maar ik heb wel bijna mijn rechtenstudie afgerond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Arwyn zo 6 mei 2012 - 21:24

Hoe oud was jij tien jaar geleden? In mei 2002 was ik 15.
In welke klas zat je? Atheneum 3.
Waar was je mee bezig in je leven? Niet veel bijzonders. School, zwemmen, dwarsfluit denk ik.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik gok een klasgenoot van mij (waar ik nu niks meer van snap, haha).
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde de Pabo gaan doen. Die heb ik inmiddels afgerond en ik ben invalkracht in het onderwijs.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Suus zo 6 mei 2012 - 21:24

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 21
In welke klas zat je? Ik studeerde Psychologie
Waar was je mee bezig in je leven? Studeren, werken, sporten, vrienden
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik woonde op kamers en was smoorverliefd op mijn huisgenoot Wink
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde een leuke relatie en eindelijk eens weten wat ik later zou willen doen. Ik heb inmiddels al bijna 7 jaar een leuke relatie en doe nu iets wat ik leuk vind, maar of ik het mijn hele leven wil blijven doen weet ik nog niet.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lady4 zo 6 mei 2012 - 21:28

Marin schreef:

Leuk topic!

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19
In welke klas zat je? Volgens mij laatste jaar mbo, of eerste jaar hbo.
Waar was je mee bezig in je leven? Vriendje, vriendinnen, studie, stages, stappen, bijbaantje, shoppen. De usual things wanneer je die leeftijd hebt.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn ex, daar had ik toen net een relatie mee.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Genieten van het stappen en daarn huisje, boompje, beestje. Dat is inmiddeld aardig uitgekomen, behalve dat ik nog geen kinderen. Ik heb vooral ook echt genoten van mijn staptijd!


Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  SparklingEyes zo 6 mei 2012 - 21:31

Hoe oud was jij tien jaar geleden? 19
In welke klas zat je? euhm.. laatste jaar van de SPW
Waar was je mee bezig in je leven? Ik studeerde en pendelde heen en weer tussen zaandam (vriend) en apeldoorn (thuis)
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Met mijn klasgenoten van de SPW in het 'oude' gebouw achter de piano kruipen en muziek maken met elkaar.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik had de droom om met mijn toenmalige vriend te gaan samenwonen! Ondertussen ben ik zeven jaar samen met mijn man --> mijn toenmalige vriend heeft het veld geruimd Wink
Had toen in ieder geval niet verwacht dat ik nu twee kinderen zou hebben Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Pompoen zo 6 mei 2012 - 21:42

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Tien jaar geleden was ik op een dag na 18.
In welke klas zat je? Ik studeerde al een jaar hbo lerarenopleiding geschiedenis
Waar was je mee bezig in je leven? Ik was bezig met mijn toekomst, op kamers gegaan, gaan studeren en ondertussen was mijn moeder ernstig ziek. Ik kreeg een relatie met mijn huidige man. Kortom, druk bezig mezelf te vormen voor de toekomst. Ook was ik bezig met bedenken of ik door wilde gaan met mijn studie, of ik niet op reis wilde en wat ik dan daarna wilde gaan doen.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Mijn man en ja dat was wel stiekem, heb het het eerste jaar aan niemand verteld omdat ik én minderjarig was én hij veel ouder is.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? De dromen die ik toen had, nee die zijn niet uitgekomen en deels ook weer wel. Ik had gewoon een heel ander beeld, had nóóit kunnen denken dat ik naar de kunstacademie zou gaan, ik wist niet beter dan dat ik zou gaan studeren en een degelijke baan zou krijgen, zo was het me met de paplepel ingegoten. En ik had verwacht al lang kinderen te zullen hebben. Maar ik ben er ook wel achter, het leven loopt gewoon niet altijd zoals je het uitstippelt, dat is prima hoor, ik heb niet echt spijt, het is zo gelopen als het liep namelijk. Maar dat ik gelukkig getrouwd ben met de man die ik toen zo geweldig vond, ja dat was toen al een droom en die is wél uitgekomen, evenals het huisje boompje beestje gedeelte. En het reizen wat ik toen graag wilde doen heb ik ook zéker gedaan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Marin zo 6 mei 2012 - 21:45

Echt leuk om die verschillen te lezen zeg. De een was pas 12, de ander al 22. Echt een wereld van verschil!

Mijn eigen lijstje:
Hoe oud was jij tien jaar geleden? Ik was toen 17.
In welke klas zat je? Ik zat in de eindexamenklas van de HAVO.
Waar was je mee bezig in je leven? Met m'n eindexamen voorbereiden dus (zeker nu in mei Wink) en met voorbereidingen om naar Amerika te gaan voor een jaar. Dat wilde ik dolgraag.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Een meisje van streetdance
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde heel graag naar Amerika, dat kon alleen als ik m'n eindexamen haalde, en dat is gelukt. Ik twijfelde nog of ik naar de kunstacademie wilde of journalistiek studeren. Uiteindelijk is het dat laatste geworden, maar heb ik niet afgemaakt. Dus toch andere kant op gegaan. Ik had helemaal nog niet het idee dat ik later samen zou zijn met een man enzo, ik zag mezelf eerder als single mom later ofzo.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Phileine zo 6 mei 2012 - 21:47

Hoe oud was jij tien jaar geleden? Toen was ik 17.
In welke klas zat je? In Havo 5.
Waar was je mee bezig in je leven? Vooral met mode. School interesseerde mij niet echt en ik voelde mij best eenzaam. Wel vond ik mijn hobby toneel spelen toentertijd erg leuk, dus dat bracht wel wat vreugde.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Ik was verliefd op een jongen waar het uiteindelijk niets mee is geworden. Ik was wel echt zwaar verliefd op hem toen, ging ook altijd even langs in de winkel waar hij werkte om hem te kunnen zien laughcry
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik had toen geen echte toekomstdromen. Het enige wat ik toen hoopte is dat de toekomst fijner en beter zou worden. Ik snakte wel naar zelfstandigheid en dat is gelukkig uitgekomen.


Laatst aangepast door Phileine op zo 6 mei 2012 - 21:48; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gast zo 6 mei 2012 - 21:48

Leuk!


Hoe oud was jij tien jaar geleden? 12, bijna 13.
In welke klas zat je? De eerste klas.
Waar was je mee bezig in je leven? Pfoe, haha, de eerste klas was echt uitvinden wat "jouw" groepje was, bij ons. Ik hockeyde, speelde saxofoon, zat in een showband, danste en zat dus net op de middelbare school.
Wie vond je op dat moment (stiekem) leuk? Dat weet ik eigenlijk niet echt meer, volgens mij was dat een jongen die bij mijn zus in het jaar zat. Op een gegeven moment hadden we een schoolgala en toen zoende mijn vriendin met hem, aah! Haha.
Wat voor dromen over de toekomst had je? Zijn die uitgekomen? Ik wilde dokter worden. Niet gelukt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Lady Starstruck zo 6 mei 2012 - 21:49

Ja dat vond ik ook al Marin die verschillen haha. Ik voelde mijzelf al oud maar zie dat er meer zijn die nog ouder zijn.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Tien jaar geleden  Empty Re: Tien jaar geleden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum