Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project Lola

+43
Zora
nijntje4
Lejow
mezzoforte
Leine
Puggle
Jeanette
Poubelle
mzcharlotte
heartsdale
TNMN
Sayuri
Elysia
Atelier Madame
Koffieleut
Oasis
Bubbelicious
Sorella
Antibes
MiKa
Annemoontje
Verona
litllejoy
CCC
Sushi
Kaboutertje
Jerry
Minx
Marin
Suus
Dennenappel
Gympie
Pompoen
RioolSpook
Lima
Caribbeanlover
Beachgirl
Linnie1985
Makamba
Ibbeltje
ijsjemeisje
Inge
Rovine
47 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Ibbeltje ma 7 mei 2012 - 7:18

Jeeej wat goed!! Fijn te lezen dat het al weer stukken beter gaat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 7:19

Rovine schreef:

Pippa: respect voor jullie! Ik zou een ziek poesje juist slecht trekken. Zou die stress niet aankunnen omdat het snel over zou kunnen zijn. Overigens werk ik ook 36 uur, maar zo'n poesje als Lola heeft genoeg aan een paar minuten per dag. die zou gek worden als ik er de hele dag achteraan sjouwde.

Het is verder niet te merken dat hij ziek is, maar hij heeft echt maar een beperkt leven, maximaal 3 jaar zeiden ze, en in oktober hebben wij hem alweer 2 jaar. Hij heeft het hier zo heerlijk & als ik hem dan hoor snurken vanuit zijn mandje, dan sta ik er nog steeds volledig achter en ben ik blij dat hij hier woont. Maar ik ben wel bang om hem ineens dood te vinden Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 7:20

Echt super leuk om te lezen Rovine, en wat leuk dat je voor haar hebt gekozen. Zo gaat dat gewoon in het asiel, je blijft op een gegeven moment aan een katje plakken, die je interesse blijft wekken. Ik had dat ook met Mitzi, ik kwam eigenlijk met het idee in m'n hoofd voor een zwarte kat tussen de 3 en 8 jaar, maar ging weg met een grijs poesje met scheve streep op haar neus van 10 jaar. Zo komen ze gewoon direct je hart in, zo lief en aandoenlijk zijn ze, als ze je raken.
Echt heel lief om te zien en leuk om te lezen hoe ze steeds meer een beetje went. Dat gaat met een hoop geduld vast ook goed komen. Heel veel succes en met name plezier met Lola!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine ma 7 mei 2012 - 7:26

Pippa schreef:
Rovine schreef:

Pippa: respect voor jullie! Ik zou een ziek poesje juist slecht trekken. Zou die stress niet aankunnen omdat het snel over zou kunnen zijn. Overigens werk ik ook 36 uur, maar zo'n poesje als Lola heeft genoeg aan een paar minuten per dag. die zou gek worden als ik er de hele dag achteraan sjouwde.

Het is verder niet te merken dat hij ziek is, maar hij heeft echt maar een beperkt leven, maximaal 3 jaar zeiden ze, en in oktober hebben wij hem alweer 2 jaar. Hij heeft het hier zo heerlijk & als ik hem dan hoor snurken vanuit zijn mandje, dan sta ik er nog steeds volledig achter en ben ik blij dat hij hier woont. Maar ik ben wel bang om hem ineens dood te vinden Cry

Hiervoor heb ik ratjes gehad, dat vind ik zelf ook echt fantastische beestjes. Maar na anderhalf jaar komen de gebreken. Ik vind het zo moeilijk om ze achteruit te zien gaan en was ook elke ochtend bang dat er eentje dood zou liggen. Daarom voor mij geen ratjes meer, hoewel het echt leuke beestjes zijn. Lijkt me heel moeilijk, zo'n kat. Maar als je er eenmaal voor valt...

Project Lola - Pagina 2 CIMG1653

Net dacht ik even te ontploffen van geluk! Ik gooide haar een muisje toe en ze ging spelen! En terwijl ik dit typ komt ze miauwend de woonkamer inlopen, mij aankijkend op de bank. Maar Henkie moet nu even laten weten dat het wel ZIJN woonkamer is. Project Lola - Pagina 2 394967 Ik sta echt te kijken van haar vooruitgang vandaag!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Ibbeltje ma 7 mei 2012 - 7:31

I love you :cheering: wat leuk om die 2 zo samen te zien. En woow dat had ik nog helemaal niet verwacht van dat muisje. Je doet het goed bij der smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine ma 7 mei 2012 - 7:33

Ze kwam net zelfs mijn laptop (die op schoot ligt) een kopje geven. :shock:

Ik kan haar absoluut nog niet aaien, maar het doet me goed dat ze de boel nu begint te verkennen.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Ibbeltje ma 7 mei 2012 - 7:34

Dat aaien komt vast nog wel als ze al zo goed gaat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:11

Wat een vooruitgang in 24 uur, Rovine! Way to go Lola! Geweldig om te lezen! Die komt er wel hoor smile

Wij hebben ook 2 asielkatten. De ene hebben we in augustus drie jaar, die is rond de 5 jaar nu. We tilden haar op in het asiel, vond ze allemaal best, en ze likte mijn gezicht meteen. Toen hoefde ik niet meer verder te kijken smile Een heerlijke kroelkat!
De ander was kitten toen we haar 2 jaar geleden ophaalden (Marin was erbij smile) en dat is een klein beetje een schuw beestje, maar bij ons is ze zichzelf en ze komt vooral graag bij mijn vriend kroelen.

Overigens kunnen die van ons prima naast elkaar leven, maar het zijn geen vriendinnen... ze slapen het liefste zo ver mogelijk bij elkaar vandaan smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Marin ma 7 mei 2012 - 8:13

Jaaa die kleine Z! Gaat alles goed met haar?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 8:17

Marin schreef:Jaaa die kleine Z! Gaat alles goed met haar?

HA, die is alles behalve klein! Kreng weegt 5 kilo joh! En is echt een flink formaat poes, staat hoog op haar poten. Maar ze heeft nog steeds zo'n smal, schattig kittenkoppie smile Het is ook een kletskop.
B. daarentegen begint me echt op de zenuwen te werken. Die miauwt ZO hard dat we haar maar in de tuin hebben gezet nu om rust te hebben. Erg he?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Minx ma 7 mei 2012 - 8:49

Jeetje wat een vooruitgang, dat gaat helemaal goed komen.

haha mooie overgang van Rat naar Kat, scheelt maar 1 letter Very Happy
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Jerry ma 7 mei 2012 - 10:00

ik ben altijd een beetje huiverig voor dit soort 'projectjes' (mn zus heeft 'n kat in huis gehaald dat ook 'een projectje' was, nu, 3 jaar later, zit 't beest nog steeds alleen maar apart in een kamertje en wil daar niet vandaan komen en wil niet geaaid enzo worden...), maar dit lijkt erop dat er al grote sprongen worden gemaakt in korte tijd, hartstikke goed!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 10:20

Wat leuk om te lezen! Ik ga het ook volgen. Volgens mij gaat het helemaal goed komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Kaboutertje ma 7 mei 2012 - 10:42

Wat leuk om te lezen Rovine. Vind het sowieso goed van jou dat je een poes neemt die waarschijnlijk nog (heel) lang, of misschien zelfs voorgoed in het asiel had moeten doorbrengen. En ik vind dat ze het goed doet van wat ik nu lees smile .

Mijn moeder heeft ook 2 asielkatten en 1 daarvan zat volgens mij zelfs maanden verstopt, en kwam alleen snachts beneden om te eten.. Dus vind dat Lola het goed doet Very Happy
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Sushi ma 7 mei 2012 - 10:52

Wat leuk om te lezen! En wat is ze snoezig I love you

Dit komt vast helemaal goed, als het nu al zo super gaat!
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  CCC ma 7 mei 2012 - 11:02

Aaah wat leuk om te lezen en de foto's te zien! Super zeg dat er nu al langzaam wat vooruitgang in komt! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine ma 7 mei 2012 - 18:47

Project Lola - Pagina 2 20120508_0012

Vannacht heb ik de deur opengelaten. Vanochtend lag Henkie in zijn mandje op de kast (zijn domein, het zou me verbazen als hij haar daar ooit op liet) en zij op het hoekje van de bank. Haha, terwijl ik dit typ springt ze op de kast en loopt nu Henkies mandje in. Pooky jaagde hij er altijd binnen een paar seconden vanaf, maar dit lijkt hij (tijdelijk?) toe te laten.

Ze volgt me nu de hele tijd, maar schiet weg zodra ze in de gaten krijgt dat ik naar haar kijk. Ze mauwt heel veel, misschien is dat kopieergedrag, Henkie doet dat ook. Ze zoekt mij ook echt op, maar als ik haar kant uitkom is ze ook weg. Gelukkig duurt het meestal niet lang voordat ze terugkomt. Ze doet het echt zo goed!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  litllejoy ma 7 mei 2012 - 19:13

Aaa echt super om te lezen en wat lief dat je dit katje toch nog een kans geeft. Veel mensen zouden dit niet doen denk ik! En wat gaat het nu al goed zeg!
litllejoy
litllejoy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 19:30

Want ontzettend goed van jou en de kat natuurlijk ook. Vooruitgang zit er zeker al in. Als ze over een tijdje nog zo is zou je kunnen kijken of je iemand in de buurt kunt vinden die Bach Bloesem remedies kan samen stellen. Deze druppels kunnen haar net dat beetje meer zelfvertrouwen geven wat ze nodig heeft. Als ze daar daarna goed op reageert kun je een tijdje later alles weer afbouwen. Het heeft hier met de verhuizing en stres bij Terra goed geholpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 19:31

Ik had ze toen via deze website http://www.plaza33.com/shop/index.php?main_page=login&language=nl maar ik wist toen welke ik nodig had.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 20:49

Ik ga het ook volgen.
Wat fijn dat het al zo goed gaat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast ma 7 mei 2012 - 21:18

Wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat zeg, ze gaat echt met sprongen vooruit smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Verona ma 7 mei 2012 - 22:00

Wij hebben toen kittens opgevoed voor het asiel. Daar zat toen ook 1 heel bang katertje bij. Wij zijn toen niet met onze handen begonnen met aaien, maar met zo'n speelstokje met aan het uiteinde van die veren. Uiteindelijk konden we hem toen echt 2sec aaien op het eind. Uit de hand eten is idd echt goed, en je net zo klein maken als een kat en rustig met je ogen knipperen als ze in jou ogen kijkt. Die kater is uiteindelijk na 2 maanden bij ons weggehaald, hij heeft nu een vast gezin waar hij blijft totdat hij eindelijk herplaatst kan worden. Want het is inmiddels alweer een jaar geleden dat wij hem hier hadden.

Ik gok dat het bij jou niet lang zal duren voordat ze echt bij je komt om te kroelen. Ze maakt nu al enorme stappen en meestal duurt het dan maar een week of 2 voordat je hun vertrouwen gewonnen hebt.
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Suus ma 7 mei 2012 - 22:06

Wat goed om te lezen dat Lola al zo goed vooruitgaat Project Lola - Pagina 2 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine ma 7 mei 2012 - 23:41

Verona, poezen opvangen lijkt mij ook leuk om te doen. maar ik kom niet in aanmerking omdat ik te veel werk. misschie later nog eens.

Zit nu ook weer op mijn werk. Katten heb ik allebei losgelaten, denk wel dat het goed zal gaan. Henkie wil laten zien wie de baas is en naast haar is hij wel een enorme kolos. Ze blaast zelf ook terug, maar gezien haar formaat is dat vooral erg schetig.

Ik heb wel een stok met veertjes, maar daar zit ook nog een rammelend balletje aan, die vindt ze een beetje eng.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 2 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum