Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Project Lola

+43
Zora
nijntje4
Lejow
mezzoforte
Leine
Puggle
Jeanette
Poubelle
mzcharlotte
heartsdale
TNMN
Sayuri
Elysia
Atelier Madame
Koffieleut
Oasis
Bubbelicious
Sorella
Antibes
MiKa
Annemoontje
Verona
litllejoy
CCC
Sushi
Kaboutertje
Jerry
Minx
Marin
Suus
Dennenappel
Gympie
Pompoen
RioolSpook
Lima
Caribbeanlover
Beachgirl
Linnie1985
Makamba
Ibbeltje
ijsjemeisje
Inge
Rovine
47 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Leine zo 13 mei 2012 - 2:34

Super dat het zo goed gaat! Ik word helemaal blij van je positieve verhalen :cheering:
Leine
Leine
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  mezzoforte zo 13 mei 2012 - 2:54

Wat een leuk topic!!! Very Happy Leuk verhaal, ik blijf het volgen smile (ik heb zelf ook een cyperse kat, die vind ik er zo leuk uitzien altijd Razz )
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine zo 13 mei 2012 - 8:34

Ik heb ook een zwak voor streepjespoezen. Met name degene die veel herrie maken. En nu heb ik er twee!

Project Lola - Pagina 5 383539_396615663714205_100000973244642_1103137_908811415_n

Hier liggen ze bij me op schoot. Lola begint al te spinnen als ze ook maar in de buurt van Henkie komt.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast zo 13 mei 2012 - 8:38

Aaahw, wat zijn ze lief samen!

Ik heb ook een streepjeskat! I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Beachgirl do 17 mei 2012 - 9:46

Ben benieuwd hoe het nu gaat!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Pompoen do 17 mei 2012 - 10:22

Aaaah, wat een ontzettend lieve foto! Project Lola was echt een schot in de roos he!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine do 17 mei 2012 - 19:53

Momenteel ben ik aan het verhuizen. Slechte timing, aangezien ik ook net van baan gewisseld ben en Lola dus net heb. Maar het alternatief was om hier te blijven wonen met een vreemd gedragende huisbaas en een ex die hier elk moment in kan komen en hier eigenlijk graag wil wonen. Kon dit aanbod dus even niet laten lopen.

Project Lola - Pagina 5 380222_398458173529954_100000973244642_1107420_1995813343_n

Ze was niet van de verhuisdoos af te slaan! Inmiddels heb ik die vervoerd naar mijn nieuwe huis. Het is momenteel vooral Henkie die qua gedrag meer verandert. Normaal gezien begint hij rond 5 uur te miauwen voor mijn slaapkamerdeur. Nu moet ik hem zelfs roepen als ik uit bed kom. Hij is dus met veel meer bezig dan alleen mij. Verder doen ze alles hetzelfde, zie ook de Henk op de achtergrond in dezelfde houding. Ben in elk geval blij dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen, kunnen ze samen wennen aan het nieuwe huis. En een nieuwe kattenbak. Ik had er maar eentje (Henk en Pooky deden er samen mee) dus ik had even tijdelijk een oude springvorm als kattenbak gebombardeerd. Die had ik van de week verplaatst en uit protest poepte madam op de plek waar hij stond. In het nieuwe huis dus extra kattenbak kopen en die meteen op de goede plek neerzetten.

Momenteel zit ze zich op te fokken in de vensterbank over een paar duiven. Ze weet volgens mij niet dat die groter zijn dan haar.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 19:57

Wat een ontzettend lief katje, Rovine. Nogmaals echt super dat z'n bang katje een lief vertrouwd beestje wordt. Top! Veel succes met verhuizen!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine vr 25 mei 2012 - 5:12

Lola heeft zich inmiddels ontpopt tot een heel gezellig poesje. Very Happy Ze volgt me overal, vraagt luid mauwend mijn aandacht. Ik dacht dat het niet erger kon dan Henk, maar soms is zij 's ochtends eerder bij mij. Blijkt ook best wat pit in te zitten. Henkie is dol op vliegjes, maar ik moet hem altijd een beetje helpen. Optillen enzo. Maar zij aarzelt niet en mept ze meteen neer, de vensterbank is dan ook haar favoriete plek geworden. Henkie kijkt me elke keer een beetje hulpeloos aan als zij weer eens de killermachine uithangt. Project Lola - Pagina 5 394967

Aaien gaat nog steeds niet. Ze reageert hoogst beledigd als ik haar aan probeer te raken. Misschien ooit nog wel eens. Maar nu is ze ook superleuk. Ze komt meteen aangedenderd als ik haar roep, dus ze zal me ergens stiekem misschien toch wel lief vinden.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Lejow vr 25 mei 2012 - 8:55

Wat goed Rovine!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 9:14

Echt super leuk om te lezen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine vr 25 mei 2012 - 9:39

Heel bizar trouwens. Henkie heeft altijd een heel hoog helder mauwtje gehad, met een lange uithaal. Lola klinkt ongeveer als Marge Simpson, heel schor. Sinds zij in huis is heb ik Henkie niet meer horen mauwen zoals hij altijd deed. Eerst probeerde hij dat schorre te imiteren, inmiddels hangt het er een beetje tussenin. In elk geval klinkt hij niet meer zoals hij hoort te klinken. Mis ik wel, maar het is ook wel weer heel fascinerend.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  nijntje4 vr 25 mei 2012 - 11:11

Heb net dit hele topic gelezen. Wat leuk zeg! En wat is Henk lief voor haar. Het lijken wel soulmates als ze elkaar zo nadoen! Leuk!
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine vr 25 mei 2012 - 18:38

Soms, als ik een van de een van de twee zie zitten, moet ik even een seconde nadenken welke het is. Ze liggen afgewisseld op dezelfde plekjes in zelfde houdingen. Hoewel er 2 kattenbakken zijn delen ze er eentje, de andere wordt niet gebruikt. Ze zitten ook veel naast elkaar in zelfde houdingen en springen dan exact tegelijk weg op dezelfde manier.

Morgen ga ik verhuizen. Hoop niet dat ze een al te grote terugval krijgt door die onbekende omgeving. Maar het doet me in elk geval goed dat ze nu elkaar hebben.

Als ik Henkie optil en knuffel komt ze vaak ook naar me toe om aandacht te vragen. Maar het stomme is dus dat ik dat haar niet kan geven. Echt zo'n wijf, wel zeuren en als ze het kan krijgen hoeft het niet meer. laughcry
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast vr 25 mei 2012 - 19:18

Haha Rovine, wat een grappig beest lijkt Lola me smile Vind het echt goed wat je hebt gedaan en hoe je met dat poesje om gaat. Ben ook benieuwd hoe ze reageert inderdaad wanneer je verhuist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Zora vr 25 mei 2012 - 19:30

Rovine, wat schrijf je leuk zeg!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Arwyn vr 25 mei 2012 - 20:14

Wat fijn dat het zo goed gaat met haar!
Vind het echt een mooierd zo op de foto smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Oasis vr 25 mei 2012 - 22:27

Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met die twee smile.
En veel succes met verhuizen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gast za 26 mei 2012 - 5:26

Wat een lief topic!! I love you Erg goed van je dat je juist zo'n katje gekozen hebt cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Aziraphale za 26 mei 2012 - 18:58

Rovine, wat fijn dat jij Lola een mandje hebt kunnen bieden! Ze klinkt geweldig, wat fijn dat alles zo goed gaat, ook met Henk!

Succes met de verhuizing!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine za 26 mei 2012 - 19:29

Henk is nu helemaal van de wap, nu alle meubels en spullen verplaatst worden. Lola is het gewend, omdat ik 1 dag nadat ik haar meenam hoorde dat ik mijn nieuwe appartement kon huren. Heb net de speeltjes ingepakt, maar madam is het mandje alweer leeg aan het vissen. Straks gaat het bankstel weg, dan zal helemaal feest worden, aangezien daar alle muisjes onder opgeruimd worden.

Vanavond gaan ze mee over. Help duimen dat ik haar gevangen krijg. Tegen Henk zeg ik "kom jochie, gaan we de doos in, da's leuk" en hij kruipt erin. Lola zal zich er wel 100x uit gaan wurmen, al ga ik haar eerst proberen wat vlees in een vervoersmandje te leggen. Ze doet alles voor eten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Ibbeltje za 26 mei 2012 - 21:11

Ik duim voor je Rovine. Misschien valt het wel mee. Dat hoop ik Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Eris za 26 mei 2012 - 21:41

Wat lief van je dat je zo'n beestje een fijn thuis geeft. Leuk dat ze zich nu helemaal ontpopt als een leuke gezellige kat. Succes met de verhuizing!

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Rovine zo 27 mei 2012 - 9:20

rAi... Lolatechnisch is de verhuizing niet echt lekker gegaan. verhuistroepen waren eerde, waardoor ik de nog niet gepakt had. Mijn moeder leek het wel een goed pla in haar met een ritselende en wapperende vuilniszak op te jagen met veel herrie, zodat ze recht mijn armen in zou rennen. Hoewel ik een paar keer zei dat dat me geen strak plan leek was ze binnen een paar minuten helemaal over de zeik en ging ze boos zitten doen achter de bank.
Een vriendin probeerde haar erachter vandaan te vissen, kon er net niet bij, toen wou ze helemaal niks meer dus. ze is in paniek onder een bed geschoten. Uiteindelijk is een vriendin daarachter gaan zitten en ik ervoor. Daarna veel paniek, Lola schoot de hele kamer door, wild grommend en blazend. Met veel moeite heb ik haar in het nekvel kunnen grijpen, maar ze werd er niet rustig van en heeft mijn hand tot bloedens toe opengebeten.l
In het nieuwe huis heb ik ze opgesloten in de douche, rustige ruimte. Toen iedereen wegwas heb i de deur opengedaan. Henkie had de boel ondergekotst. Lola zat nog steeds sikkeneurig te doen in haar doosje. Heb ze losgelaten en zelf uit eten gegaan zodat ze rustig rond konden kijken.

Inmiddels zit Henk de speeltjesmand leeg te roven (enmaar trots zijn op zijn gevangen muizen), Lola begint wel mee te doen. Ze heeft ook al een snoepje uit mijn hand op. Gelukkig maar, was al bang dat dit akkefietje van vanmiddag weer een maand terugslag zou betekenen. Nu nog even kijken of ik misschien even een tetanusinjectie moet halen, hoop ik dat dit snel vergeten is.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Ibbeltje zo 27 mei 2012 - 9:23

Oh Rovine wat vreselijk nog zeg Sad Ik zou wel even een prik halen denk ik.
Fijn dat het nu toch wel goed lijkt te gaan.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Project Lola - Pagina 5 Empty Re: Project Lola

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum