Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vakantie 2012

+32
piene1983
studiebol
Novalee
Teddyaapje
Mida4you
Susan
Dora
Vancity_girl
Darius
PapillonRose
kwak
sabje
Flip Fluitketel
chipa
Sophiee
Wennes
Fiebje
Mom-Of-3
Annie24
Muppetje
PiP
Monnie
SarahKey
Linda
moepie
silly_85
-Ieniemienie-
Parisienne
Bruintje Beer
nillis
Lilypie
Steep
36 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vakantie 2012 - Pagina 3 Empty Re: Vakantie 2012

Bericht  Viva ma 7 mei 2012 - 2:59

Wij gaan 1 weekje naar terschelling begin juli, ter ere van mijn man zijn opa en oma die dan zoveel jaar getrouwd zijn geloof ik.
Met die kant van zijn familie dus.

Voor de rest niet, ik vind het wel fijn om dat geld nu te besparen voor babyspulletjes.
Volgend jaar hopen we wel écht op vakantie te gaan, buiten nederland dus. Laatste kans voorlopig om nog voor de zomervak ergens heen te gaan omdat onze dochter dan nog niet leerplichtig is.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  NoName88 ma 7 mei 2012 - 8:27

rups83 schreef:Wij gaan 2 weken naar Landal het land van Bartje in Drenthe.

Daar regent het altijd zou mijn zusje zeggen smile Wij zijn daar ook ooit geweest toen mijn zusje een jaar of 6 was denk ik. Wij gingen bijna nooit op vakantie en net toen was het de hele week slecht weer. Koud en regenachtig, het leek wel herfstvakantie!

Sorry, ik moest er echt even aan denken, maar veel plezier!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Bericht  Novalee ma 7 mei 2012 - 8:33

Wij gaan twee weken naar zuid Frankrijk, daar hebben we een huisje gehuurd op een camping.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow ma 7 mei 2012 - 8:35

piene1983 schreef:Zodra ik weet tot wanneer mijn verlof precies loopt willen we nog een weekje weg boeken in september. Dit is afhankelijk van de compensatie die ik krijg omdat mijn verlof in een deel van de zomervakantie (werk in het onderwijs) valt. Volgens eigen berekeningen hoef ik dan pas eind september weer aan de slag, maar dat wil ik wel zeker weten voordat we gaan boeken. Het wordt dan een weekje in Nederland, Duitsland of Belgie.

Als je verlof in de volle vakantie valt, krijg je max 3 weken vergoed.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  piene1983 ma 7 mei 2012 - 8:48

Lejow schreef:
piene1983 schreef:Zodra ik weet tot wanneer mijn verlof precies loopt willen we nog een weekje weg boeken in september. Dit is afhankelijk van de compensatie die ik krijg omdat mijn verlof in een deel van de zomervakantie (werk in het onderwijs) valt. Volgens eigen berekeningen hoef ik dan pas eind september weer aan de slag, maar dat wil ik wel zeker weten voordat we gaan boeken. Het wordt dan een weekje in Nederland, Duitsland of Belgie.

Als je verlof in de volle vakantie valt, krijg je max 3 weken vergoed.

Dat weet ik inderdaad, maar mijn verlof valt niet over de hele vakantie dus ik wil dan graag weten of ik ook de drie weken krijg of dat daar nog dagen vanaf gaan. De eerste schooldag is 3 sept en dat zou betekenen volgens mijn eigen berekeningen dat ik de 24e aan het werk zou moeten of zoveel eerder als ik niet de volledige drie weken krijg. Kan het niet terugvinden in de cao, wel dat er een compensatie is maar niet hoe de compensatie ingezet wordt. Volgens mij gaat mijn directeur gewoon uit van 24 september, maar ik wil het graag zeker weten... Control freak!
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud