Vakantie(s) 2012!
+16
Caro
Sterre
Polly
Lady Starstruck
Mermaid
Nora
TukTuk
Inge
Arwyn
Suus
Jasmine
Raindrop
Pompoen
Marin
Travelgurly
silly-one
20 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vakantie(s) 2012!
Kom maar op met de vakantieplannen voor volgend jaar! Wintersport, wereldreizen, citytrip, ik vind het altijd erg leuk om te lezen wie wat gaat doen.
Ik trap af:
Geboekt: Weekje Dalmatië in mei
Gepland: kampeervakantie in augustus
Gewenst: stedentrip Barcelona, wanneer weet ik nog niet..
Ik trap af:
Geboekt: Weekje Dalmatië in mei
Gepland: kampeervakantie in augustus
Gewenst: stedentrip Barcelona, wanneer weet ik nog niet..
Gast- Gast
Re: Vakantie(s) 2012!
Vanavond ga ik met vrienden besluiten welk bedrag we uit willen geven en kunnen geven voor een wintersport. Plus waar we heen gaan. Verder nog geen plannen, wil van het najaar eigenlijk wel eens naar Jordanie en dan in combinatie met Syrie, maar daar is het mij nu nog te onrustig.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
eind januari weekje Egypte of Lapland
april NEw York
mei paar dagjes Portugal
aug Sri Lanka / Malediven
oktober nog geen idee...misschien Turkije.
en tusendoor weekendjes ngo weg.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Aaaah ik wil ook plannen!
Ik HOOP dat ik mee op wintersport mag met m'n vader
Ik HOOP dat m'n vriend en ik samen naar Italie gaan in het voorjaar met de oldtimer (als dat mag van z'n vader dus)
En ik HOOP dat we samen onze eerste grote USA reis gaan maken naar Detroit en Chicago (en omgeving). Van 't weekend zei m'n vriend dat ie toch wel weer USA kriebels kreeg, dus dat zou goed kunnen! Alleen is ie net paar dagen terug van vakantie en heb ik eerst een baan nodig voordat we uberhaupt plannen kunnen gaan maken. Maar de reiskriebels zijn er genoeg!
Ik HOOP dat ik mee op wintersport mag met m'n vader
Ik HOOP dat m'n vriend en ik samen naar Italie gaan in het voorjaar met de oldtimer (als dat mag van z'n vader dus)
En ik HOOP dat we samen onze eerste grote USA reis gaan maken naar Detroit en Chicago (en omgeving). Van 't weekend zei m'n vriend dat ie toch wel weer USA kriebels kreeg, dus dat zou goed kunnen! Alleen is ie net paar dagen terug van vakantie en heb ik eerst een baan nodig voordat we uberhaupt plannen kunnen gaan maken. Maar de reiskriebels zijn er genoeg!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik wil ook plannen! Maar daarvoor is alles hier nog te onduidelijk en onzeker, bovendien zijn we net 30 dagen weg geweest!
Maar er zijn ideeën genoeg. Ik wil heel graag naar IJsland, liefst in de winter. Iets anders kouds lijkt me ook wel wat. Maar ik denk dat het gewoon niet gaat gebeuren...geen geld
We willen verder graag weer een rondreis gaan maken, misschien wel door Spanje en Portugal. Wat ik ook wel wil is langs de kust afzakken met de auto langs België, Frankrijk, Spanje en Portugal, maar ja dat is wel een flinke rit in mijn eentje (man heeft geen rijbewijs), zelfs als we het in weet ik hoe veel stukken doen. Bovendien moeten we dan nog terug...
Ach ik wil zo veel eigenlijk, maar ik denk dat we hoogstens nog een weekendje weg gaan en dat zou dan zo maar met oud en nieuw kunnen zijn.
Oh ja en we gaan waarschijnlijk nog wel naar Terschelling een keer of meerdere keren.
Maar er zijn ideeën genoeg. Ik wil heel graag naar IJsland, liefst in de winter. Iets anders kouds lijkt me ook wel wat. Maar ik denk dat het gewoon niet gaat gebeuren...geen geld
We willen verder graag weer een rondreis gaan maken, misschien wel door Spanje en Portugal. Wat ik ook wel wil is langs de kust afzakken met de auto langs België, Frankrijk, Spanje en Portugal, maar ja dat is wel een flinke rit in mijn eentje (man heeft geen rijbewijs), zelfs als we het in weet ik hoe veel stukken doen. Bovendien moeten we dan nog terug...
Ach ik wil zo veel eigenlijk, maar ik denk dat we hoogstens nog een weekendje weg gaan en dat zou dan zo maar met oud en nieuw kunnen zijn.
Oh ja en we gaan waarschijnlijk nog wel naar Terschelling een keer of meerdere keren.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Travelgurly schreef:
april NEw York
mei paar dagjes Portugal
Werk jij op een reisbureau ofzo? Je gaat zo vaak op reis haha, gaaf hoor!
Voor volgend jaar hebben we nog geen plannen aangezien we volgend jaar willen verhuizen en ik graag een auto wil.
We willen misschien wel naar 1 van de Scandinavische landen of naar Kroatie
Ook zouden we graag nog een cruise willen maken. Maar geen idee of we dat volgend jaar gaan doen of toch later. Ach, we zien wel haha.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Denk dat wij niet verder komen dan een midweekje op een bungalowpark ergens in mei/juni.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
juli: huwelijksreis
dec: disneyland
Allebei nog niet geboekt. Misschien gaan we van de Airmiles ook nog even weg :-)
dec: disneyland
Allebei nog niet geboekt. Misschien gaan we van de Airmiles ook nog even weg :-)
Gast- Gast
Nog geen concrete plannen, eerst maar 's wennen aan het leven met z'n drietjes. Ik wil wel graag ergens in september denk ik naar Hongarije, onze zoon even kennis laten maken met z'n overgrootmoeder. Qua vakantie misschien ergens in een appartement of huisje in Nederland of Duitsland, ergens waar we met de auto heen kunnen.
Gast- Gast
September: op huwelijksreis. Hopelijk naar Amerika om in ieder geval een paar vrienden op te zoeken die daar tijdelijk een paar jaar wonen Eerder zal het niet worden, want we moeten hard sparen voor onze bruiloft. Al hoop ik wel weekendjes weg te gaan
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Raindrop schreef:Travelgurly schreef:
april NEw York
mei paar dagjes Portugal
Werk jij op een reisbureau ofzo? Je gaat zo vaak op reis haha, gaaf hoor!
Voor volgend jaar hebben we nog geen plannen aangezien we volgend jaar willen verhuizen en ik graag een auto wil.
We willen misschien wel naar 1 van de Scandinavische landen of naar Kroatie
Ook zouden we graag nog een cruise willen maken. Maar geen idee of we dat volgend jaar gaan doen of toch later. Ach, we zien wel haha.
jep ik werk op een reisburo, anders kon ik ook echt niet zo vaak. maar soms gratis tickets en hotels dus dan scheeld het een hoop. en natuurlijk je vakantiedagen goed plannen!
ja een cruise moet je doen! elke dag in een ander land en tegenwoordig echt goedkoop!
voor vragen....kan je me altijd PMen!
Travelgurly- Prater
Voor volgend jaar heb ik echt nog geen plannen, haha. We gaan in de zomer vast wel even lekker weg, maar waarheen, geen idee!
Dit jaar nog wel wat in de planning:
Eind november met m'n moeder naar Newcastle
Eind december met m'n vriend een weekje naar een Landal park.
Dit jaar nog wel wat in de planning:
Eind november met m'n moeder naar Newcastle
Eind december met m'n vriend een weekje naar een Landal park.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gaan in juli of september 2012 op huwelijksreis, waarschijnlijk gaat het worden; Frans Polynesie (tussenstop waarschijnlijk LA?), Singapore en Bangkok
Maar goed zijn nog druk aan het informeren, kijken etc
Maar goed zijn nog druk aan het informeren, kijken etc
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zoals het er nu uit ziet gaan we wederom niet op vakantie. Met veel geluk een weekendje weg maar ik ga er nie van uit.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Volgend jaar gaan we sowieso weer naar Zweden
En het liefst wil ik ook nog een zonvakantie
En het liefst wil ik ook nog een zonvakantie
Gast- Gast
Onze wintersport is bijna rond. We gaan in elk geval naar Saalbach- Hinterglenn. Alleen de periode is nog niet duidelijk, maar dat is afhankelijk van het werk van iemand die meegaat.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Rond december: weekendje Maastricht(maar alleen als ik mn scriptie afheb)
In de planning: rond maart/april paar maanden Azie, maar daar ga ik alleen als ik mn diploma heb Hoelang ik ga hangt ervan af of hoeveel ik kan sparen, ik zou dan alleen een heen tickek boeken en als het geld op is ga ik weer terug. De landen die ik dan sowieso wil zien zijn Maleisie&Thailand, en als het qua geld haalbaar is ook naar Laos en Cambodja
In de planning: rond maart/april paar maanden Azie, maar daar ga ik alleen als ik mn diploma heb Hoelang ik ga hangt ervan af of hoeveel ik kan sparen, ik zou dan alleen een heen tickek boeken en als het geld op is ga ik weer terug. De landen die ik dan sowieso wil zien zijn Maleisie&Thailand, en als het qua geld haalbaar is ook naar Laos en Cambodja
Gast- Gast
Ik ga in februari paar dagen skiën met vereniging
April paar dagen naar Barcelona met mn vriend (inclusief wedstrijd van FC barcelona )
Juli 4 weken op vakantie, zeilen in Friesland en kamperen in Frankrijk met vriend en (schoon)ouders.
Augustus verhuizen, dus dan is het geld op.
Oeeeeh dat lijkt me best chill bij een reisbureau werken. Ik wil ook wel zo vaak weg
April paar dagen naar Barcelona met mn vriend (inclusief wedstrijd van FC barcelona )
Juli 4 weken op vakantie, zeilen in Friesland en kamperen in Frankrijk met vriend en (schoon)ouders.
Augustus verhuizen, dus dan is het geld op.
Oeeeeh dat lijkt me best chill bij een reisbureau werken. Ik wil ook wel zo vaak weg
Nora- Prater
- Aantal berichten : 752
Punten : 837
Nog geen concrete plannen, maar heb t er over gehad om in juni/juli terug te gaan naar Malta. En als het allemaal goed blijft gaan tussen mij en mn vriend ga ik vast ook wel eens met hem mee aan boord, is dan ook een beetje vakantie. (hij werkt op een schip en vriendinnetjes mogen mee aan boord)
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Waarschijnlijk rondreis Schotland
Rondreis Amerika
Rondreis Amerika
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Leuk om al die vakantieplannen te lezen!
Ik heb voor januari een ticket naar Bolivia geboekt, ik ga dan via het noorden van Chili en Argentinië naar Uruguay en vlieg daarna terug naar Nederland.
Ik heb voor januari een ticket naar Bolivia geboekt, ik ga dan via het noorden van Chili en Argentinië naar Uruguay en vlieg daarna terug naar Nederland.
Laatst aangepast door Polly op wo 21 dec 2011 - 9:29; in totaal 1 keer bewerkt
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
ooooh rondreis Schotland lijkt mij ook geweldig!
wat hebben de meeste hier al leuke plannen zeg!
wat hebben de meeste hier al leuke plannen zeg!
Travelgurly- Prater
Ik ga in mei een lang weekend naar Istanbul met vriendinnen Verder willen met vriend en ik een West coast trip maken in USA, langs San Fransicso, LA en de nationale parken. We moeten dat alleen nog plannen (en dat is best lastig met m'n werk).
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
ik ga volgend jaar een weekendje met m`n beste vriendin weg. Zat eigenlijk al in de planning voor dit jaar maar helaas niet doorgegaan ...
Gast- Gast
Zo, leuk zeg, om al die vakantieplannen te lezen. Ik zag een aantal superreizen voorbijkomen, zoals Zuidoost Azië, Zuid en midden Amerika, en dan al die korte en lange(re) trips binnen Europa.. Leuk!
Zuidoost Azië staat ook hoog op mijn verlanglijstje, mijn vriend en ik hebben het er over gehad om in 2013 naar Indonesië te gaan (Java, Bali).
Zuidoost Azië staat ook hoog op mijn verlanglijstje, mijn vriend en ik hebben het er over gehad om in 2013 naar Indonesië te gaan (Java, Bali).
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie 2012
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012