Vakantie 2012
+32
piene1983
studiebol
Novalee
Teddyaapje
Mida4you
Susan
Dora
Vancity_girl
Darius
PapillonRose
kwak
sabje
Flip Fluitketel
chipa
Sophiee
Wennes
Fiebje
Mom-Of-3
Annie24
Muppetje
PiP
Monnie
SarahKey
Linda
moepie
silly_85
-Ieniemienie-
Parisienne
Bruintje Beer
nillis
Lilypie
Steep
36 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Vakantie 2012
2 weken Duitsland in een luxe Safaritent (met vaatwasser!). We hadden dit jaar geen zin om weer 2 dagen heen en 2 dagen terug te rijden (vorig jaar italie). En we gaan dit jaar maar 2 weken dus dan is het wel lekker als je er met 4 uurtjes al bent
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Wij gaan dit jaar niet op vakantie, gaan de tuin aanpakken.
Vind het eerlijk gezegd ook te ingewikkeld met een baby die nog heel vaak slaapt, we komen dan nauwelijks het apartement of de hotelkamer uit denk ik.
Vind het eerlijk gezegd ook te ingewikkeld met een baby die nog heel vaak slaapt, we komen dan nauwelijks het apartement of de hotelkamer uit denk ik.
Gast- Gast
Wij gaan waarschijnlijk vliegen. Maar waar we naartoe gaan weten we nog niet. Maar we willen niet al te ver weg gaan w.s. wordt het Mallorca of Menorca.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hier ga ik met D.ylan en L.ynn de eerste 3 weken van juni naar Frankrijk bij het meer van chalain (dicht bij geneve). Mijn zus en haar partner komen een kleine week en ook een stel vrienden komen een kleine week!
S.ander kan helaas niet mee vanwege zijn opleiding.. Dit heeft de bouwvak vakantie en gaat dan een week met de kids naar het land van bartje (erg leuk park, vorig jaar oktober ook heen geweest). Ik ben deze weken veel aan het werk maar ga er misschien wel een dagje naar toe als ik vrij heb.
En dan gaan we in September nog 8 dagen met zijn 4en naar menorca.
Wel weer genoeg
S.ander kan helaas niet mee vanwege zijn opleiding.. Dit heeft de bouwvak vakantie en gaat dan een week met de kids naar het land van bartje (erg leuk park, vorig jaar oktober ook heen geweest). Ik ben deze weken veel aan het werk maar ga er misschien wel een dagje naar toe als ik vrij heb.
En dan gaan we in September nog 8 dagen met zijn 4en naar menorca.
Wel weer genoeg
Gast- Gast
Wij gaan begin juni met mijn ouders en broer met gezin een lang weekend naar het Land van Bartje. Begin juli gaan we 13 dagen naar Bulgarije met zijn drietjes. We zitten in een all inclusive hotel. Lekker alles bij de hand. Is vorig jaar ook goed bevallen alleen toen was het in Ibiza.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
TBIB schreef:Wennes schreef:Ik hoop deze zomer te kunnen vliegen naar een roze/blauwe wolk en daar even op te mogen blijven zitten
Nee wij gaan deze zomer niet weg ivm de bevalling. Over 3 weken willen we de achtertuin aanpakken en dat kost ook een vermogen.
In september gaan we een weekend weg met mijn schoonvader, vrouw en alle kinderen en achterkleinkinderen omdat schoonvader 60 wordt.
Ik neem aan dat je dat aan S. over laat
Hij doet idd al het werk met zijn vader en ik geef instructies vanaf de bank
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
wij hebben pas in september vakantie, dat we weg gaan daar zijn we over uit en dat het nederland blijft weten we ook maar verder weten we nog niks.
hangt er ook een beetje vanaf, als alles goed mag gaan ben ik dan zn 25 week zwager.
hangt er ook een beetje vanaf, als alles goed mag gaan ben ik dan zn 25 week zwager.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak??????????? Heb ik iets gemist???????
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij gaan 2 weken naar België, naar de Ardennen. Daar hebben we met de familie een vakantiehuis gehuurd, ideaal! De omgeving is daar ook prachtig en er is genoeg te doen in de buurt, als we willen.
Laatst aangepast door PapillonRose op zo 6 mei 2012 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Werkelijk waar geen nog geen enkel idee!!
We gaan waarschijnlijk wel aan het begin van de schoolvakantie van het noorden, zo rond 20 juli. Maar of het kamperen wordt, vliegen, een huisje, we zullen het begin juli eens gaan bedenken.
We gaan waarschijnlijk wel aan het begin van de schoolvakantie van het noorden, zo rond 20 juli. Maar of het kamperen wordt, vliegen, een huisje, we zullen het begin juli eens gaan bedenken.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wij gaan met een bevriend stel en hun zoontje 11 dagen naar Mallorca.
Volgende week gaan we ook nog een paar dagen naar Zeeland.
Volgende week gaan we ook nog een paar dagen naar Zeeland.
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Annie24 schreef:kwak??????????? Heb ik iets gemist???????
dat denk ik !
Ik ben zwanger...
ik denk zelf 4+5 week, dood eng maar ik heb er wel een goed gevoel over nu. Ik voel ook vanalles iets wat ik met de mk niet had. Ik heb nu heel erg als ik de 5 week maar voorbij ben want dat is de mk termijn van mij en daarna ga ik naar de echo toe leven.
helaas krijg je die pas met 10 week, zit er over te denk om een beetje te "liegen" dat ik echt niet weet hoever ik ben en twijfel tussen de 4 en de 8 week haha
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij gaan met mijn ouders, zusjes, zwagers en nichtje naar de Ardennen voor een weekje. Op vrijdag komen we weer terug en misschien gaan we nog een midweek in een park van CP. Maar dat beslissen we waarschijnlijk pas op die maandag.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Mijn ouders hebben een vakantiehuisje op een groot recreatiepark midden in de bossen waar we in de weekends meestal zijn. Daar zijn we nu net een week geweest, in de zomervakantie gaan we nog drie weken, eigenlijk gaan we er de meeste schoolvakanties wel naartoe, alleen meestal niet in de voorjaarsvakantie omdat er dan niet echt iets te beleven is. In de zomer gaan we een week met z'n viertjes en nog twee weken met mijn ouders, Dion werkt dan overdag, maar is 's avonds in het vakantiehuisje. Verder gaan we begin juni nog een week naar een huisje in de Dordogne samen met mijn schoonouders.
Ezra heeft het in elk geval erg naar zijn zin gehad, want toen ik hem vanmorgen vertelde dat we naar huis gingen, zei hij: 'Fijn hier huis.' Gelukkig is hij daar vaak genoeg.
Ezra heeft het in elk geval erg naar zijn zin gehad, want toen ik hem vanmorgen vertelde dat we naar huis gingen, zei hij: 'Fijn hier huis.' Gelukkig is hij daar vaak genoeg.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
kwak schreef:Annie24 schreef:kwak??????????? Heb ik iets gemist???????
dat denk ik !
Ik ben zwanger...
ik denk zelf 4+5 week, dood eng maar ik heb er wel een goed gevoel over nu. Ik voel ook vanalles iets wat ik met de mk niet had. Ik heb nu heel erg als ik de 5 week maar voorbij ben want dat is de mk termijn van mij en daarna ga ik naar de echo toe leven.
helaas krijg je die pas met 10 week, zit er over te denk om een beetje te "liegen" dat ik echt niet weet hoever ik ben en twijfel tussen de 4 en de 8 week haha
Wat leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meis!!!!!
Ik duim voor je dat het nu goed gaat Het is al fijn dat je er een goed gevoel over hebt.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie wegens verhuizingen. We zouden eerst eind mei een weekje gaan kamperen in Zeeland ( wat we elk jaar doen ) maar omdat mijn man een andere baan heeft kan hij nog geen vakantie opnemen. Ook zouden we wel vakantie nemen eind juni ivm verhuizing en klussen. Nu ben ik 2 weken vrij samen met mijn dochter. We gaan samen dingen doen in huis en we gaan er af en toe ff lekker tussen uit ( dierentuin oid )
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Coooool Kwak!!! Gefeliciteerd!!
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Wij gaan naar een appartementje in Menorca
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
kwak schreef:Annie24 schreef:kwak??????????? Heb ik iets gemist???????
dat denk ik !
Ik ben zwanger...
Super zeg! Gefeliciteerd!!!! Vervelend dat je zo onzeker bent, al kan ik me dat heel goed voorstellen. Hopelijk vliegt week 5 snel voorbij en is het snel week 10! Kun je niet aangeven dat je zo onzeker bent door je miskraam en vragen of de echo eerder mogelijk is?
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wat super zeg! Gefeliciteerd!kwak schreef:Annie24 schreef:kwak??????????? Heb ik iets gemist???????
dat denk ik !
Ik ben zwanger...
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10
Wij gaan twee weken naar zuidfrankrijk, twee keer een camping voor een week geboekt en we hebben dan een stacaravan geboekt.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Zodra ik weet tot wanneer mijn verlof precies loopt willen we nog een weekje weg boeken in september. Dit is afhankelijk van de compensatie die ik krijg omdat mijn verlof in een deel van de zomervakantie (werk in het onderwijs) valt. Volgens eigen berekeningen hoef ik dan pas eind september weer aan de slag, maar dat wil ik wel zeker weten voordat we gaan boeken. Het wordt dan een weekje in Nederland, Duitsland of Belgie.
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Wij gaan in Juni 2 weken naar Duitsland, in een landal park.
We wouden niet te ver omdat onze jongste dan net 2 maanden is.
We wouden niet te ver omdat onze jongste dan net 2 maanden is.
Gast- Gast
Eind deze maand een week naar centerparks de Vossemeren met vrienden en in sept van donderdag tot maandag naar een Landalpark met mijn familie.
Gast- Gast
Wij gaan over 2 1/2 week 8 dagen naar Gran Canaria!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie(s) 2012!
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» In 2012 ga ik........
» Wie is de mol 2012
» als je niet op vakantie gaat heb je geen recht op vakantie