Hema
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hema
Als ik iets koop bij een hema, kan ik dat dan bij een ander filiaal terug brengen, of moet dat daar waar het gekocht is? Weet iemand dat?
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Hema
Volgens mij wel hoor!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Ja hoor dat kan!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Dat zou mooi zijn! Ik kan pas eind van de week naar de winkel waar ik het gekocht heb, dus ga het even bij een andere hema proberen.
Ik heb vandaag een bh gekocht. Kom ik thuis zie ik dat ze vanaf maandag alle bh's voor 30% korting hebben. Was bijna 5 euro verschil. Nu ik dit zo type klink ik wel als een echte knieperd
Ik heb vandaag een bh gekocht. Kom ik thuis zie ik dat ze vanaf maandag alle bh's voor 30% korting hebben. Was bijna 5 euro verschil. Nu ik dit zo type klink ik wel als een echte knieperd
Japie- Kletskop
Maris84 schreef:Dat zou mooi zijn! Ik kan pas eind van de week naar de winkel waar ik het gekocht heb, dus ga het even bij een andere hema proberen.
Idd! Knieperd!
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Lieke128 schreef:Maris84 schreef:Dat zou mooi zijn! Ik kan pas eind van de week naar de winkel waar ik het gekocht heb, dus ga het even bij een andere hema proberen.
Idd! Knieperd!
Haha, ik koop er voor dat geld nog een bh bij, dus dan valt het wel mee he.
Japie- Kletskop
Dat scheelt wel idd! Maar je kunt gewoon een extra bh er bij pakken en zeggen dat je 't graag met korting wil, volgens mij doen ze dat dan gelijk, hoef je niet eerst 1 in te leveren en dan 2 andere te kopen ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
Kijk dat is helemaal mooi! Ga ik dat even proberen maandag.
Japie- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» HEMA BH's, is het wat?
» Fietskar Hema
» Kleding van de Hema
» Gordijnen hema
» Kinderwagen van de Hema
» Fietskar Hema
» Kleding van de Hema