HEMA BH's, is het wat?
+9
BJA
Janelie
minoessepoes
studiebol
Pien
Blond
Mida4you
_Femme
Arwyn
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
HEMA BH's, is het wat?
Ik heb echt nieuwe BH's nodig en zag deze van de Hema
Vind hem wel leuk en niet zo duur, maar is het wat?
Ik heb ooit eens een BH van de Hema gepast en die vond ik niks, maar misschien is het in de tussentijd veranderd. Iemand ervaring met BH's van de Hema?
Vind hem wel leuk en niet zo duur, maar is het wat?
Ik heb ooit eens een BH van de Hema gepast en die vond ik niks, maar misschien is het in de tussentijd veranderd. Iemand ervaring met BH's van de Hema?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Re: HEMA BH's, is het wat?
Ik weet nog goed dat ik samen met mijn moeder mijn eerste bh ging kopen bij de hema, en die heb ik nog jaren gehad. Maarja dat is alweer zo'n tijd terug, ik weet niet of het nog steeds dezelfde kwaliteit is. Wat ik hoor van anderen zijn de spullen bij de hema altijd wel van aardige kwaliteit.
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik koop ze ook af en toe bij de Hema, en die ik heb gekocht zitten goed.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
het hangt heel erg van de BH af, ik heb er en die zitten superfijn en ik heb er en dat is tien keer niks.
Gast- Gast
Ik heb nog nooit een BH gehad van de Hema. Ik heb bij verschillende merken/lingeriezaken een andere maat, dus wil het liever eerst passen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik vind ze erg fijn en leuk geprijsd@
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb ook aardig wat BH's van de HEMA, en vind ze prima zitten, al verschilt het wel heel erg per BH hoor vind ik! En als ik dan weer een BH van de Hunkemoller aan heb vol ik ook wel verschil. Maar goed ik heb ook veel bh's van de hema die prima zitten!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
nah hunkemuller vind ik helemaal niks, heb daar nog geen een BH gevonden die goed/fijn zit en ik heb echt geen moeilijke maat
Gast- Gast
Ik heb er 1 van de Hema en die vind ik heel fijn, niks mis mee. Ik vind het helemaal geen probleem dat je niet in de winkel kan passen want ze zijn bij de Hema heel makkelijk met het ruilen, dan kan ik thuis in alle rust passen en dat vind ik wel prettig.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik vind persoonlijk bh's van de HEMA niet fijn. Ik vind ze te slap, maar ik denk dat dat heel persoonlijk is. Bij de HEMA doen ze niet moeilijk over ruilen, dus misschien kan je hem gewoon kopen en dan zelf bepalen of je het wat vind of niet.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zocht een huidkleurige BH en die van de Hema was niet al te duur.
1 gekocht, die was te klein. Omgeruild voor een maat groter en zit prima!
Erg tevreden mee.
1 gekocht, die was te klein. Omgeruild voor een maat groter en zit prima!
Erg tevreden mee.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Nou, ik heb vanmiddag eerst de halve collectie van de Hunkemoller gepast, geen succes. Daarna de halve collectie van de Livera gepast, daar was ook niks te vinden. Ik kan echt geen 70,- voor een bh uitgeven, dus andere winkels hier zijn echt buiten mijn budget.. Heel stom, ik zit gewoon precies tussen twee maten in! Van eigenlijk alle bh's was D te klein, maar E weer te groot, andere omvang hielp ook niet, want dat was dan te strak of te wijd.
Uiteindelijk toch maar even naar de Hema gegaan en 4 bh's gekocht. Heb ze net gepast en twee ervan zijn echt te slap, maar de andere twee zijn helemaal zo slecht nog niet. Niet dat ze een leuk effect geven of zo, maar voor op het werk zijn ze iig prima. 9,- en 5,- per stuk, haha, daar kun je nog eens wat voor halen! Voor een betere blijf ik wel gewoon rondkijken, maar dan heb ik iig vast weer wat.
Uiteindelijk toch maar even naar de Hema gegaan en 4 bh's gekocht. Heb ze net gepast en twee ervan zijn echt te slap, maar de andere twee zijn helemaal zo slecht nog niet. Niet dat ze een leuk effect geven of zo, maar voor op het werk zijn ze iig prima. 9,- en 5,- per stuk, haha, daar kun je nog eens wat voor halen! Voor een betere blijf ik wel gewoon rondkijken, maar dan heb ik iig vast weer wat.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik heb precies die gekocht die jij op de foto hebt.
Kon hem in de winkel niet passen, thuis gepast, was te klein.
Maat groter was prima.
Kon hem in de winkel niet passen, thuis gepast, was te klein.
Maat groter was prima.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Ze hebben mijn maat niet, vrroeger (andere maat) kocht ik er wel regelmatig. Tegenwoordig ben ik meer van de Triumph.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb alleen maar bh's van de Hema, ik zweer erbij! Alleen jammer dat ze geen 75D hebben..
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
heb er ook wel een paar, en weinig problemen mee
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: