waterpokken
+2
Filoria
duckie
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
waterpokken
volgens mij krijgt A. de waterpokken.... hoelang blijft zoeits eigenlijk zitten en hebben kindjes er veel last van? en dan ze er verder ook ziek van zijn of valt dat wel mee? en natuurlijk wat is nou het middel bij waterpokken?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Re: waterpokken
Hier heeft L ze net gehad...
Vorige week donderdag op het dagverblijf gekregen, tot en met zondag kwamen er steeds meer pokkies bij. Nav tips heb ik haar in bad gedaan met zemelen, volgens mij heeft dat er wel voor gezorgd dat de pokkies sneller in waren gedroogd. Nu heeft ze nog een paar plekken waar korstjes op zitten er zijn ook al veel plekken verdwenen.
Hier had ze geen jeuk, maar voor de zekerheid had ik Kidsclin gekocht.
Vorige week donderdag op het dagverblijf gekregen, tot en met zondag kwamen er steeds meer pokkies bij. Nav tips heb ik haar in bad gedaan met zemelen, volgens mij heeft dat er wel voor gezorgd dat de pokkies sneller in waren gedroogd. Nu heeft ze nog een paar plekken waar korstjes op zitten er zijn ook al veel plekken verdwenen.
Hier had ze geen jeuk, maar voor de zekerheid had ik Kidsclin gekocht.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Dan krijgt je andere dochter ze denk ik ook wel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Dan krijgt je andere dochter ze denk ik ook wel.
Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen
studiebol- Ratel
studiebol schreef:
Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen
Bij Ezra en Yrsa zaten er wel een paar weken tussen, de incubatietijd van waterpokken is vrij lang. Al hoeft het natuurlijk niet zo te zijn, ik neem aan dat ze samen naar dezelfde opvang gaan en dat je ene dochter het daar heeft opgepikt. Ezra en Yrsa zaten niet samen in één groep. Dus als je andere dochter het ook niet op die groep heeft opgepikt, hoeft ze het misschien ook niet van haar zusje te krijgen.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:studiebol schreef:
Bij Ezra en Yrsa zaten er wel een paar weken tussen, de incubatietijd van waterpokken is vrij lang. Al hoeft het natuurlijk niet zo te zijn, ik neem aan dat ze samen naar dezelfde opvang gaan en dat je ene dochter het daar heeft opgepikt. Ezra en Yrsa zaten niet samen in één groep. Dus als je andere dochter het ook niet op die groep heeft opgepikt, hoeft ze het misschien ook niet van haar zusje te krijgen.
Yep ze zitten op dezelfde groep en daar heeft L het idd op gedaan. Ik was er ook vanuit gegaan dat V het al zou hebben, maar nog niet dus. Ze is wel ontzettend verkouden en op internet heb ik gelezen dat dat een begin kan zijn. Dus het kan nog komen. Hier thuis zitten ze ook bij elkaar, en ze gaan ook in het zelfde badwater dus tja.. het zou heel logisch zijn als ze het krijgt.
studiebol- Ratel
[quote="studiebol"]
Je hebt alleen dan wel een grotere kans dat ze het nog een keer krijgen, als ze het onder de 1 jaar hebben gehad, schijnt.
Susan schreef:studiebol schreef:
.
Je hebt alleen dan wel een grotere kans dat ze het nog een keer krijgen, als ze het onder de 1 jaar hebben gehad, schijnt.
Gast- Gast
[quote="_MamaRosa_"]
Klopt maar hoeft niet.. ze heeft ze behoorlijk gehad dus op zich een goede weerstand er nu tegen. Weet je we zullen zien..
Collega vertelde dat haar zoon het 3x heeft gehad en de eerste keer was echt na zijn eerste jaar dus ach het zegt allemaal niks.
studiebol schreef:Susan schreef:studiebol schreef:
.
Klopt maar hoeft niet.. ze heeft ze behoorlijk gehad dus op zich een goede weerstand er nu tegen. Weet je we zullen zien..
Collega vertelde dat haar zoon het 3x heeft gehad en de eerste keer was echt na zijn eerste jaar dus ach het zegt allemaal niks.
studiebol- Ratel
A. heeft ze nog niet gehad. Het schijnt dat ze het zeker vóór hun derde jaar een keer gehad zouden moeten hebben ... Is het raar dat A. ze nog niet heeft gehad?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:A. heeft ze nog niet gehad. Het schijnt dat ze het zeker vóór hun derde jaar een keer gehad zouden moeten hebben ... Is het raar dat A. ze nog niet heeft gehad?
Nee hoor, ik heb pas op mijn achtste waterpokken gehad.
Susan- Lady Post-a-lot
Hier kreeg onze zoon de waterpokken 2 weken nadat onze dochter ze had gekregen. Bij onze zoon zijn de waterpokken nu sinds 2 dagen ingedroogd.
Ze hebben er beiden trouwens weinig last van gehad. Alleen Kian heeft een nacht heel veel jeuk gehad en toen nauwelijks geslapen, hij was ook verkouden voordat hij de waterpokken kreeg.
Ze hebben er beiden trouwens weinig last van gehad. Alleen Kian heeft een nacht heel veel jeuk gehad en toen nauwelijks geslapen, hij was ook verkouden voordat hij de waterpokken kreeg.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: