Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

waterpokken

+2
Filoria
duckie
6 plaatsers

Ga naar beneden

waterpokken Empty waterpokken

Bericht  duckie vr 4 mei 2012 - 7:44

volgens mij krijgt A. de waterpokken.... hoelang blijft zoeits eigenlijk zitten en hebben kindjes er veel last van? en dan ze er verder ook ziek van zijn of valt dat wel mee? en natuurlijk wat is nou het middel bij waterpokken?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Filoria vr 4 mei 2012 - 7:47

Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 7:49

Hier heeft L ze net gehad...

Vorige week donderdag op het dagverblijf gekregen, tot en met zondag kwamen er steeds meer pokkies bij. Nav tips heb ik haar in bad gedaan met zemelen, volgens mij heeft dat er wel voor gezorgd dat de pokkies sneller in waren gedroogd. Nu heeft ze nog een paar plekken waar korstjes op zitten er zijn ook al veel plekken verdwenen.

Hier had ze geen jeuk, maar voor de zekerheid had ik Kidsclin gekocht.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Susan vr 4 mei 2012 - 7:51

Dan krijgt je andere dochter ze denk ik ook wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 8:05

Susan schreef:Dan krijgt je andere dochter ze denk ik ook wel.

Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen waterpokken 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Susan vr 4 mei 2012 - 8:07

studiebol schreef:

Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen waterpokken 561177

Bij Ezra en Yrsa zaten er wel een paar weken tussen, de incubatietijd van waterpokken is vrij lang. Al hoeft het natuurlijk niet zo te zijn, ik neem aan dat ze samen naar dezelfde opvang gaan en dat je ene dochter het daar heeft opgepikt. Ezra en Yrsa zaten niet samen in één groep. Dus als je andere dochter het ook niet op die groep heeft opgepikt, hoeft ze het misschien ook niet van haar zusje te krijgen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 8:10

Susan schreef:
studiebol schreef:

Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen waterpokken 561177

Bij Ezra en Yrsa zaten er wel een paar weken tussen, de incubatietijd van waterpokken is vrij lang. Al hoeft het natuurlijk niet zo te zijn, ik neem aan dat ze samen naar dezelfde opvang gaan en dat je ene dochter het daar heeft opgepikt. Ezra en Yrsa zaten niet samen in één groep. Dus als je andere dochter het ook niet op die groep heeft opgepikt, hoeft ze het misschien ook niet van haar zusje te krijgen.

Yep ze zitten op dezelfde groep en daar heeft L het idd op gedaan. Ik was er ook vanuit gegaan dat V het al zou hebben, maar nog niet dus. Ze is wel ontzettend verkouden en op internet heb ik gelezen dat dat een begin kan zijn. Dus het kan nog komen. Hier thuis zitten ze ook bij elkaar, en ze gaan ook in het zelfde badwater dus tja.. het zou heel logisch zijn als ze het krijgt.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 8:42

[quote="studiebol"]
Susan schreef:
studiebol schreef:

Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen waterpokken 561177

.

Je hebt alleen dan wel een grotere kans dat ze het nog een keer krijgen, als ze het onder de 1 jaar hebben gehad, schijnt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  studiebol vr 4 mei 2012 - 8:45

[quote="_MamaRosa_"]
studiebol schreef:
Susan schreef:
studiebol schreef:

Bedoel je bij mij? Ik hoop het wel, dan zijn we er vanaf... maar tot nu toe nog geen pok te bekennen waterpokken 561177

.

Je hebt alleen dan wel een grotere kans dat ze het nog een keer krijgen, als ze het onder de 1 jaar hebben gehad, schijnt.

Klopt maar hoeft niet.. ze heeft ze behoorlijk gehad dus op zich een goede weerstand er nu tegen. Weet je we zullen zien..

Collega vertelde dat haar zoon het 3x heeft gehad en de eerste keer was echt na zijn eerste jaar dus ach het zegt allemaal niks.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Alex vr 4 mei 2012 - 8:53

A. heeft ze nog niet gehad. Het schijnt dat ze het zeker vóór hun derde jaar een keer gehad zouden moeten hebben ... Is het raar dat A. ze nog niet heeft gehad?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Susan vr 4 mei 2012 - 8:58

Alex schreef:A. heeft ze nog niet gehad. Het schijnt dat ze het zeker vóór hun derde jaar een keer gehad zouden moeten hebben ... Is het raar dat A. ze nog niet heeft gehad?

Nee hoor, ik heb pas op mijn achtste waterpokken gehad.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Liadan vr 4 mei 2012 - 9:17

Hier kreeg onze zoon de waterpokken 2 weken nadat onze dochter ze had gekregen. Bij onze zoon zijn de waterpokken nu sinds 2 dagen ingedroogd.
Ze hebben er beiden trouwens weinig last van gehad. Alleen Kian heeft een nacht heel veel jeuk gehad en toen nauwelijks geslapen, hij was ook verkouden voordat hij de waterpokken kreeg.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

waterpokken Empty Re: waterpokken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum