Huisarts of niet?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Huisarts of niet?
weg
Mijn vader vind dat ik direct moet gaan, mijn moeder zegt koelen met koud washandje. Het sneetje heeft geen bloed gedruppeld. Mij lijkt het dus niet zo nodig. Aan het ei kunnen ze weinig doen. Maar toch twijfel ik of ik niet te makkelijk denk.
Mijn vader vind dat ik direct moet gaan, mijn moeder zegt koelen met koud washandje. Het sneetje heeft geen bloed gedruppeld. Mij lijkt het dus niet zo nodig. Aan het ei kunnen ze weinig doen. Maar toch twijfel ik of ik niet te makkelijk denk.
Laatst aangepast door Nois op vr 4 mei 2012 - 3:48; in totaal 1 keer bewerkt
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Huisarts of niet?
Oh ja, volgens mijn vader moet ik gaan zodat ze het sneetje dichtspuiten? Soort van hechting. Maar het is alleen op de oppervlakte van de huid (ze viel op een vormpje die erin drukte) en dat lijkt mij zichzelf wel herstellen.
Coco- Ratel
Is het echt een sneetje (lijkt me niet als er geen druppel bloed uit gekomen is) of meer een schaafwondje? Als het echt een sneetje is zou het misschien gelijmd kunnen worden. Als het niet echt open is zou ik er zelf waarschijnlijk niet mee naar de huisarts gaan maar inderdaad gewoon koelen met een washandje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Als t sneetje niet diep is doen ze niks, anders zouden ze nog kunnen lijmen. Ik zou t in de gaten houden maar niet naar de HA gaan.
Gast- Gast
Bij mij hebben ze ooit een sneetje dichtgemaakt met lijm, is nu een zwarte streep...
Misschien kunnen ze het met hechtpleisters dichter bij elkaar krijgen zodat het litteken mooier wordt?
Misschien kunnen ze het met hechtpleisters dichter bij elkaar krijgen zodat het litteken mooier wordt?
Gast- Gast
Het is meer een streepje dan sneetje. Bij een diep sneetje zou het wel bloed druppelen denk ik. Op het washandje zit ook nauwelijks iets.
Coco- Ratel
Nee niet nodig.
Mijn jongste had pas een snee in zijn koppie en dat had wel gebloed. Dat zag ik later pas toen hij al een opgedroogde rode pluk haar had. Maar ik heb toen even de HA post gebeld en die zeiden als het niet open staat is het prima.
Mijn jongste had pas een snee in zijn koppie en dat had wel gebloed. Dat zag ik later pas toen hij al een opgedroogde rode pluk haar had. Maar ik heb toen even de HA post gebeld en die zeiden als het niet open staat is het prima.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Open staat in ie zin dat er geen huid meer op zit of een heel stuk uit elkaar bedoel je? Want daar is idd geen sprake van.
Coco- Ratel
Ja dat het open staat zeg maar.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
_MamaRosa_ schreef:Nee, hier zou ik zelf niet mee naar de huisarts gaan.
+1 gewoon goed schoonmaken en aan de lucht laten drogen, van lijmen kan je juist lelijke littekens houden.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Thnx meiden.
Ik had zostraks nog even gebeld met de huisarts en ze heeft een notitie gemaakt voor de huisartsenpost omdat N nog wat heeft gedraaid met dr ogen na de val. Voor nu niets aan de hand maar mocht ze vanavond of vanacht nog suffig zijn of eens draaien met de ogen wil ze wel dat we direct mogen komen. Mocht ook meteen langs komen als ik zelf per se wilde, maar leek mij niet nodig en haar ook niet.
Ik had zostraks nog even gebeld met de huisarts en ze heeft een notitie gemaakt voor de huisartsenpost omdat N nog wat heeft gedraaid met dr ogen na de val. Voor nu niets aan de hand maar mocht ze vanavond of vanacht nog suffig zijn of eens draaien met de ogen wil ze wel dat we direct mogen komen. Mocht ook meteen langs komen als ik zelf per se wilde, maar leek mij niet nodig en haar ook niet.
Coco- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Huisarts of niet? Griep/verkouden en hoesten doet zo'n zeer
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Tevreden over je huisarts?
» spoedvraagje; huisarts ja of nee?
» Tandarts of huisarts?
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» Tevreden over je huisarts?
» spoedvraagje; huisarts ja of nee?
» Tandarts of huisarts?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: