Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het weekend staat weer voor de deur!

+20
Lieke128
Melis1985
Hoochie
Blond
Rouxxxe
Mermaid
Sarah1985
Toet
Tania
sanskie
Jade
Inge
Middleme
VeryCherry
Oasis
RYW
Poubelle
Bliss
Marin
Annemoontje
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Het weekend staat weer voor de deur! - Pagina 2 Empty Re: Het weekend staat weer voor de deur!

Bericht  Ibbeltje vr 4 mei 2012 - 7:53

Razz_ schreef:Morgen ochtend nog wat boodschappen halen, s'middags naar de Eindhoven meeting met oa Zelda en Snoes en s'avonds lekker bankhangen met manlief. Zondagochtend lekker met z'n 3-en een flink stuk wandelen als het redelijk weer is komen s'middags mijn ouders even op visite. En maandag ochtend gaat de wekker weer om 7 uur !

Dat ga ik sowieso ook doen Very Happy Plus nog even het lekkers maken s ochtends om mee te nemen. En verder geen plannen nog. O ja wasjes en huishouden Wink
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weekend staat weer voor de deur! - Pagina 2 Empty Re: Het weekend staat weer voor de deur!

Bericht  applestar vr 4 mei 2012 - 7:54

Ik heb een flinke to do lijst gemaakt met dingen die nu echt een keer gedaan moeten worden. Niet meer vooruit schuiven!
Op mijn lijst staan iets van 30 punten, haha. Hoop dat het weekend lag genoeg is!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Mizz_S vr 4 mei 2012 - 9:06

Morgen lekker naar het bevrijdingsfestival in Wageningen. Zondag uitrusten! Razz
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: