Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het weekend staat weer voor de deur!

+20
Lieke128
Melis1985
Hoochie
Blond
Rouxxxe
Mermaid
Sarah1985
Toet
Tania
sanskie
Jade
Inge
Middleme
VeryCherry
Oasis
RYW
Poubelle
Bliss
Marin
Annemoontje
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Het weekend staat weer voor de deur! Empty Het weekend staat weer voor de deur!

Bericht  Annemoontje vr 4 mei 2012 - 1:58

Jeej, bijna weekend! Wat zijn jullie plannen?

Ik ga morgen een gezellig dagje uit naar Haarlem met mijn man. We zijn weinig samen de laatste tijd door onze werktijden, dus we gaan morgen gezellig er tussen uit.

Zondag ga ik met een vriendin lekker bijkletsen en ook lekker shoppen in Eindhoven. En dan is het weekend weer voorbij.

Zijn er hier nog meiden die morgen naar bevrijdingsfestivals gaan?
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het weekend staat weer voor de deur! Empty Re: Het weekend staat weer voor de deur!

Bericht  Marin vr 4 mei 2012 - 2:16

Ik heb eigenlijk geen idee wat we gaan doen. Niet veel, denk ik. Hoop eigenlijk op een lekker rustig weekend. Even naar de markt en stad op zondagochtend, en heel veel meer niet denk ik. Ja, het huis schoonmaken Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Het weekend staat weer voor de deur! Empty Re: Het weekend staat weer voor de deur!

Bericht  Bliss vr 4 mei 2012 - 2:18

Ik wilde morgen naar een festival, maar i.v.m. slecht en koud weer ga ik toch maar niet. Misschien hier gewoon ff in de stad kijken ofzo. 's Avonds komt mn vriend en dan gaan we naar de bios. Zondagochtend lekker rustig aan, 's middags ff klussen op mn balkon en 's avonds gaan we bij mn schoonouders eten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poubelle vr 4 mei 2012 - 2:18

Ik zou morgen ook naar Haarlem gaan, naar het bevrijdingsfestival.
Maar dat gaat hoogstwaarschijnlijk niet door vanwege het weer.
Ik heb nog geen idee wat ik dan ga doen, komt vast wel iets anders leuks (en overdekts Wink) voorbij, en zo niet dan vind ik een dagje nietsdoen ook niet erg.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  RYW vr 4 mei 2012 - 2:18

Ik ga heerlijk uitrusten met mijn mannen, lekker genieten van elkaars gezelschap, wat quality time, in bad, boekje lezen, muziek luisteren, vriendje lekker laten koken voor me smile Niet veel, maar niet verkeerd Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Oasis vr 4 mei 2012 - 2:21

Ik ga morgen met mijn vriend naar Belgie, blijven nachtje weg.
Ondertussen passen mijn ouders op onze katten.
En zondagavond mag ik (helaas) nog even aan de scriptie!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  VeryCherry vr 4 mei 2012 - 2:24

Het was de bedoeling dat m'n zusje kwam logeren, maar dat gaat waarschijnlijk niet door. Ze heeft niks aan mijn ouders gevraagd en ze is de halve vakantie al weggeweest en ze hebben haar amper gezien. We gaan sowieso eten bij m'n ouders. En net is het pakketje voor mijn zusje afgeleverd en die krijgt vanavond smile
Morgen naar de kermis en zondag zien we wel smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Middleme vr 4 mei 2012 - 2:47

Morgen overdag werken en 's avonds lekker bankhangen / spelletje doen met vriend
Zondag lekker uitslapen, relaxen met vriend, werken aan school en koken voor mn ouders.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Inge vr 4 mei 2012 - 2:52

Vanavond uit eten met 2 vriendinnen
Morgen werken en met de jongeren naar Zwolle
Zondag naar vitesse - Ajax
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Jade vr 4 mei 2012 - 2:55

Wij vieren vanavond de verjaardag van mijn vriend in het klein..

morgen en overmorgen gaan we aan het werk in ons huis. Zondagmiddag hebben we een verjaardag.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  sanskie vr 4 mei 2012 - 2:57

Morgen lekker een dagje weg Noord-Groningen als het weer mee zit Wink

Zondag een dagje werken
sanskie
sanskie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 143
Registratiedatum : 18-02-12

Bericht  Tania vr 4 mei 2012 - 2:57

Ik ben vanavond en morgen alleen met m'n kleine meisje I love you . Dus we gaan lekker tutten en knuffelen denk ik. Morgen nog even een beetje opruimen en schoonmaken. Cadeautjes inpakken en alles klaarzetten voor zondag want dan vieren we mijn zoontje zijn verjaardag.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 3:00

Morgenochtend werken, dan verjaardag van Alex en 's avonds verjaardag van mijn zusje.

Zondag heb ik ook middagdienst en tussendoor bereikbare dienst, dus gewoon van 7 tot 18 aan het werk zeg maar. Daarna ben ik blij als ik avondje kan bankhangen.

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 4 mei 2012 - 3:20

Vanavond ga ik naar de bioscoop met een paar vrienden, American Pie the Reunion. Daarna gaan we de kroeg in denk ik. Morgen bevrijdingsfestival wageningen en zondag werken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 3:21

morgen even snel naar de stad om wat t-shirtjes te kopen en bij de prenatal de babydoos ophalen. Rest van het weekend uitzieken Sad

Gast
Gast

Bericht  Sarah1985 vr 4 mei 2012 - 3:23

ik had om 12 uur al weekend, Net lekker gelucht met een vriendin.
verder vandaag niet veel meer doen

Morgen geen plannen denk huis poetsen

Zondag misschien naar schoonouders en anders niks
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449

Bericht  Mermaid vr 4 mei 2012 - 4:17

Morgen werken, echt veel zin in.
Zondag schoonmaken gok ik.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 4:20

Vanmiddag heb ik bezoek gehad van een vriendin, hebben erg gezellig bijgekletst! Was lang geleden, dus raakten niet uitgepraat Wink
Vanavond zou ik weggaan, maar het voelt niet goed dus ik heb het afgezegd. Een tijd terug ben ik ingestort en zou vanavond een hoop mensen van toen zien en dat voelt gewoon niet goed, het is allemaal nog te vers. Dus denk ik aan mezelf en blijf ik thuis smile

Morgen wordt studeerdag. Daar ben ik denk ik heel de dag wel mee bezig.

Zondagmiddag voetbalmiddag. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe vr 4 mei 2012 - 4:57

Voor vanavond heb ik geen plannen, lekker bankhangen dus.
Morgen komt er een vriendin van me, gaan we eerst bij mij thuis lunchen en daarna iets leuks doen. We wilden eigenlijk naar een bevrijdingsfestival, maar gezien het voorspelde weer wordt het denk ik iets anders. S'avonds blijft ze ook eten.
Zondag gaan m'n vriend en ik eten bij m'n broer & schoonzus.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Blond vr 4 mei 2012 - 6:11

Morgen ga ik dronken worden en zondag uitbrakken.

drunken
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Hoochie vr 4 mei 2012 - 6:24

Vanavond werken

Morgen eerst hardlopen en daarna boodschappen doen. Moet nog wat dingen in huis doen en eind van de middag met vriendin naar bevrijdingsfestival en in de stad wat eten.

Zondag ga ik eerst uitslapen en moet nog langs mijn ouders en zus.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082

Bericht  Melis1985 vr 4 mei 2012 - 7:30

Morgen werken en zondag lekker niks doen.

Melis1985
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 250
Punten : 254

Bericht  Lieke128 vr 4 mei 2012 - 7:43

Net heerlijk 3 uurtjes getraind, nu total loss dus eventjes helemaal niks! Morgen even naar de sportschool, beetje shoppen en dan gaat Lieke los! Ik ben eindelijk eens een zaterdagavond en een zondag vrij, dus dat wordt stappen tot de vogeltjes weer fluitenHet weekend staat weer voor de deur! 394967

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 7:46

Morgen ochtend nog wat boodschappen halen, s'middags naar de Eindhoven meeting met oa Zelda en Snoes en s'avonds lekker bankhangen met manlief. Zondagochtend lekker met z'n 3-en een flink stuk wandelen als het redelijk weer is komen s'middags mijn ouders even op visite. En maandag ochtend gaat de wekker weer om 7 uur !

Gast
Gast

Bericht  Pompoen vr 4 mei 2012 - 7:51

Ik heb eigenlijk weinig concrete plannen. Ik heb gisteren mijn drukpers eindelijk geïnstalleerd en ben vandaag al de hele dag aan het drukken (en tussendoor andere dingen aan het doen). Ik denk dat ik daar nog wel even mee door ga. Verder wil ik nog wat dingen in huis doen, 't is hier weer een bende.
Kortom, ik ga het druk genoeg hebben, haha!
oh ja en morgen is mijn zusje jarig, maar ik geloof dat ze er niet aan doet morgen. Anders ga ik misschien nog wel even bij haar langs om een cadeautje te brengen.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: