'pre zwangerschapskleding'
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
'pre zwangerschapskleding'
Ik zit met een probleem...ik heb amper nog kleding die me past...de kleding van voor de zwangerschap is me nu allemaal te groot. Ik heb wel wat nieuwe kleding gekocht na de bevalling maar ik heb eigenlijk nog maar 1 broek die me echt goed past, de rest is ook allemaal te groot geworden.
Omdat het weer lekker zomers (aant worden) is ben ik wel weer toe aan nieuwe kleding, maar ik zou het zó zonde vinden om het maar 2 maanden aan te kunnen om het vervolgens weer in de kast te moeten leggen omdat het me niet meer past. We gaan voor een tweede kindje en tijdens de zwangerschap van T. had ik al met 7w mijn eerste positiebroek aan, mijn gewone broeken pasten nog wel maar zaten niet meer lekker, vooral als ik ging zitten drukte de knoop erg in mijn buik.
Het kan natuurlijk een tijdje duren voor dat ik zwanger ben (bij T. 6mnd) maar toch wil ik er rekening mee houden.
Waar ik dus eigenlijk naar opzoek ben...nieuwe kleding die me nu goed past, maar die ik ook nog (een tijdje) in de zwangerschap kan dragen. Met shirts is dat niet zo lastig...de langere stretch shirts kon ik bij T. de gehele zwangerschap aan, maar broeken vind ik maar lastig!
De zwangerschapskleding van T. is me trouwens ook allemaal veel te groot en ik hoop daar eigenlijk dat dat zo blijft dus daar moet ik ook weer nieuwe kleding voor hebben als het eenmaal zover is...
Wie heeft er tips? Ik hou van stoer maar vrouwelijk
Omdat het weer lekker zomers (aant worden) is ben ik wel weer toe aan nieuwe kleding, maar ik zou het zó zonde vinden om het maar 2 maanden aan te kunnen om het vervolgens weer in de kast te moeten leggen omdat het me niet meer past. We gaan voor een tweede kindje en tijdens de zwangerschap van T. had ik al met 7w mijn eerste positiebroek aan, mijn gewone broeken pasten nog wel maar zaten niet meer lekker, vooral als ik ging zitten drukte de knoop erg in mijn buik.
Het kan natuurlijk een tijdje duren voor dat ik zwanger ben (bij T. 6mnd) maar toch wil ik er rekening mee houden.
Waar ik dus eigenlijk naar opzoek ben...nieuwe kleding die me nu goed past, maar die ik ook nog (een tijdje) in de zwangerschap kan dragen. Met shirts is dat niet zo lastig...de langere stretch shirts kon ik bij T. de gehele zwangerschap aan, maar broeken vind ik maar lastig!
De zwangerschapskleding van T. is me trouwens ook allemaal veel te groot en ik hoop daar eigenlijk dat dat zo blijft dus daar moet ik ook weer nieuwe kleding voor hebben als het eenmaal zover is...
Wie heeft er tips? Ik hou van stoer maar vrouwelijk
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: 'pre zwangerschapskleding'
misschien wat (tricot) jurkjes met panty of legging?
Je zou eventueel ook goedkopere broeken kunnen kopen, die je zelf kunt verstellen tot positiebroek (de binnenste stof van de broekzakken eruit haren en daar elastiek in zetten).
Je zou eventueel ook goedkopere broeken kunnen kopen, die je zelf kunt verstellen tot positiebroek (de binnenste stof van de broekzakken eruit haren en daar elastiek in zetten).
Gast- Gast
Hier hetzelfde... Ben naastig op zoek naar een leuke tricot jurk, maar dat staat me voor geen meter. Ben bang dat ik eerdaags toch maar moet gaan shoppen. En dan wie weet over een paar maanden weer
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb een paar van die baggy broeken waar boven gewoon elastiek inzit. Die zijn nu ideaal
Gast- Gast
Jurkjes en rokjes.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapskleding
» Zwangerschapskleding
» Tip voor zwangerschapskleding.
» Hoeveel zwangerschapskleding?