Zwangerschapskleding
+4
Pien
vlinder-19
loesje
Limburg85
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Zwangerschapskleding
Welke zwangerschapskleding hebben jullie op dit moment en wat kan je hiervan aan- en afraden?
Ik ben opzoek naar leuke, hippe zwangerschapskleding. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit zwangerschapskleding gedragen dus ik kan wel wat inspiratie en tips gebruiken.
Ik ben opzoek naar leuke, hippe zwangerschapskleding. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik nooit zwangerschapskleding gedragen dus ik kan wel wat inspiratie en tips gebruiken.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zwangerschapskleding
ik draag zwangerschaps broeken van miss etam en tuniekjes.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Gefeliciteerd!
Ik vond de zwangerschapsbroek van de H&M fijn, zon'n stretch spijkerbroek was dat.
Verder droeg ik gewoon mijn eigen shirts.
Ik vond de zwangerschapsbroek van de H&M fijn, zon'n stretch spijkerbroek was dat.
Verder droeg ik gewoon mijn eigen shirts.
Gast- Gast
Ik draag jurkjes met leggings. Ik kan geen leuke positiebroeken vinden en vind ze vaak ook maar tijdelijk lekker zitten... gaat me vaak toch zeer doen of irriteren laag in mn buik.
Mn jurkjes heb ik tot nu toe bij prenatal gekocht.
Mn jurkjes heb ik tot nu toe bij prenatal gekocht.
vlinder-19- Prater
- Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11
Heb 1 broek van mamalicious die zit ok, 1tje gekocht bij de kringloop merkloos en zit ook oke, en heb ook een tuniekje van de prenatal! En wil er zoiezo denk ik nog wel een tuniekje bij halen + zwangerschapsleggings, gezien mijn buik nu aardig begint te groeien :-).
Gast- Gast
Ik droeg heel graag jurkjes en rokjes en ging gewoon heel vaak naar de hema, daar hadden ze vaak leuke en verschillende soorten! Verder had ik van de prenatal een heel leuk jurkje!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik had alles van mamalicous. Wat ik heel prettig vond aan deze broeken was dat de elastiekband in de broekband zat en niet boven in de buikband. Ik heb 1 broek gehad van miss etam en die had het elastiek boven in de buikband zitten, daar werd ik echt onpasselijk van.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb nog wel een heleboel liggen! Zal t eens uitzoeken en in vraag&aanbod plaatsen!
o.a twee spijkerbroeken van noppies en love2wait (smalle pijp), zwarte spijkerbroek (smalle pijp) en bruine katoen broek beide love2wait, jurkje noppies, shirts enz!
o.a twee spijkerbroeken van noppies en love2wait (smalle pijp), zwarte spijkerbroek (smalle pijp) en bruine katoen broek beide love2wait, jurkje noppies, shirts enz!
Gast- Gast
Ik heb veel gekocht, heel veel
Heb het in een ander topic eens opgenoemd allemaal, geloof dat ik het volgende heb:
- 3 spijkerbroeken (1 H&M en 2 Mamalicious, zitten alledrie erg lekker)
- 2 nette broeken voor als ik naar de rechtbank moet
- spijkerrokje Mamalicious, zit ook érg lekker
- 3 gewone rokjes
- 4 jurkjes (mamalicious, Prenatal, Esprit en 9 Monate)
- 3 linnen zomerbroeken
- een hele hoop shirts.
Ik draag mijn jurkjes en spijkerbroeken het meest, jurkjes vind ik nog het lekkerst zitten. Ik heb ook veel gewone jurkjes (stuk of 60, ach, je moet wat sparen...) Maar die vind ik toch minder zitten nu...
Een van de nette broeken, een rokje en de zomerbroeken heb ik nog niet aangehad, vanwege het weer of omdat ze nog ruim zijn, maar dat komt nog wel...
En ja, ik weet dat het veel is, maar ik vind het gewoon leuk, en heb aardig wat op goedkope sites gekocht
Heb het in een ander topic eens opgenoemd allemaal, geloof dat ik het volgende heb:
- 3 gewone rokjes
- 3 linnen zomerbroeken
- een hele hoop shirts.
Ik draag mijn jurkjes en spijkerbroeken het meest, jurkjes vind ik nog het lekkerst zitten. Ik heb ook veel gewone jurkjes (stuk of 60, ach, je moet wat sparen...) Maar die vind ik toch minder zitten nu...
Een van de nette broeken, een rokje en de zomerbroeken heb ik nog niet aangehad, vanwege het weer of omdat ze nog ruim zijn, maar dat komt nog wel...
En ja, ik weet dat het veel is, maar ik vind het gewoon leuk, en heb aardig wat op goedkope sites gekocht
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ik heb veel gekocht, heel veel
- 3 gewone rokjes
- 3 linnen zomerbroeken
- een hele hoop shirts.
Ik had bij de 1e ook zoveel gekocht maar toch meer als de helft weggedaan/verkocht. Ik vond het achteraf toch iets te veel, en de dingen wat ik het meeste droeg heb ik dus ook nu bewaard en draag ik nu veel.
Gast- Gast
Anniej_S schreef:Muppetje schreef:Ik heb veel gekocht, heel veel
- 3 gewone rokjes
- 3 linnen zomerbroeken
- een hele hoop shirts.
Ik had bij de 1e ook zoveel gekocht maar toch meer als de helft weggedaan/verkocht. Ik vond het achteraf toch iets te veel, en de dingen wat ik het meeste droeg heb ik dus ook nu bewaard en draag ik nu veel.
Ach, ik merk ook wel dat ik het een meer draag dan het ander. Ik zie het wel... Ik hou nu op met kopen, vind het nu leuker om voor de kleine man te shoppen
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Anniej_S schreef:Muppetje schreef:Ik heb veel gekocht, heel veel
- 3 gewone rokjes
- 3 linnen zomerbroeken
- een hele hoop shirts.
Ach, ik merk ook wel dat ik het een meer draag dan het ander. Ik zie het wel... Ik hou nu op met kopen, vind het nu leuker om voor de kleine man te shoppen
Pas maar op, dat kan ook verslavend worden
Gast- Gast
mamalicious
Van H&M had ik een broek die met 36 weken niet meer paste. Die vallen wat kleiner.
Van H&M had ik een broek die met 36 weken niet meer paste. Die vallen wat kleiner.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb 3 rokjes van Mamalicious. 2 spijkerrokjes en een van stof. Ook heb ik 3 leggings. 1 van hm en de andere van prenatal.
Verder draag ik gewoon normale rekbare kleding, zoals rokjes en jurkjes. Broeken heb ik niet, draag ik zoiezo nooit.
Verder draag ik gewoon normale rekbare kleding, zoals rokjes en jurkjes. Broeken heb ik niet, draag ik zoiezo nooit.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Happydobby schreef:
Van H&M had ik een broek die met3612 weken niet meer paste. Die vallen wat kleiner.
Ah mooi zo, dan ligt dat niet aan mij .
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapskleding
» 'pre zwangerschapskleding'
» Tip voor zwangerschapskleding.
» Hoeveel zwangerschapskleding?
» Vanaf wanneer zwangerschapskleding?
» 'pre zwangerschapskleding'
» Tip voor zwangerschapskleding.
» Hoeveel zwangerschapskleding?
» Vanaf wanneer zwangerschapskleding?