Hoeveel zwangerschapskleding?
+17
Jezzie
Pompoen
Ella
maiadebij
Twellie
Paper Crown
Happydobby
bolus26
Jade
Flip Fluitketel
Limburg85
sanne-84
SarahKey
teletascha
Flower_L
Printje
Highway
21 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hoeveel zwangerschapskleding?
Jeuj vrijdag ga ik shoppen!
Mn broeken passen nog wel, maar zal niet lang meer duren. Bovendien ben ik ergens ook bang dat ik ze stiekem een beetje uitrek, en dat wil ik ook niet.
Mn truitjes worden ook aan e korte kant, hoewel langere truitjes natuurlijk nog wel oassen.
Maar vind t ook wel leuk om zwangerschapskleding te kopen!
Niet dat ik nu al heel veel ga kopen, 1 of 2 broeken ofzo, maar vroeg me af hoeveel zwangerschapskleding jullie hebben? Nu heb ik namelijk heel veel in mn kast qua gewone kleren, en veel onder t mom 'altijd handig' ( en dus eigenlijk wel overbodig haha)
Mn broeken passen nog wel, maar zal niet lang meer duren. Bovendien ben ik ergens ook bang dat ik ze stiekem een beetje uitrek, en dat wil ik ook niet.
Mn truitjes worden ook aan e korte kant, hoewel langere truitjes natuurlijk nog wel oassen.
Maar vind t ook wel leuk om zwangerschapskleding te kopen!
Niet dat ik nu al heel veel ga kopen, 1 of 2 broeken ofzo, maar vroeg me af hoeveel zwangerschapskleding jullie hebben? Nu heb ik namelijk heel veel in mn kast qua gewone kleren, en veel onder t mom 'altijd handig' ( en dus eigenlijk wel overbodig haha)
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Hoeveel zwangerschapskleding?
Ik heb 5 shirtjes, 1 broek (wel al de tweede, eerste ging kapot) enn 2 positiejurkjes.
Verder heb ik veel normale kleding aan, ik pas nog 1 trui, 1 broek, meerdere vesten, meerdere shirtjes en 2 rokjes. Ik heb overigens wel positiemaillots en leggings gekocht, dat zit beter.
Veel plezier met shoppen!
Verder heb ik veel normale kleding aan, ik pas nog 1 trui, 1 broek, meerdere vesten, meerdere shirtjes en 2 rokjes. Ik heb overigens wel positiemaillots en leggings gekocht, dat zit beter.
Veel plezier met shoppen!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik had deze zwanherschap alleen gebruik gemaakt van 2 zwangerschapsbroeken (had ze nog liggen) en mijn eigen shirts.
Qua shirts wat ik bij de 1e heb gekocht waren wel redelijk wat, al heb ik die toen en nu weinig gedragen, achteraf zonde van het geld.
Qua shirts wat ik bij de 1e heb gekocht waren wel redelijk wat, al heb ik die toen en nu weinig gedragen, achteraf zonde van het geld.
Gast- Gast
Zijn jullie 'goede' shirts dan niet uitgerekt? Ik heb nu ooknwel tuniekjes, maar ben bang dat er na de bevalling dan dalik op buikhoogte aan het lubberen gaat
sanne-84- Ratel
Ja ze rekken wel maar ik wasvan plan veel nieuw te kopen na de bevalling echt duur spul draag ik overigens nu niet, dat vind ik inderdaad te zonde.
Highway- Ratel
Heel weinig ik vind dat zonde van het geld.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
De eerste zwangerschap had ik niet zo heel veel, de laatse zwangerschap had ik alles nieuw gekocht en had ik: een jas, vier broeken, een jurkje, legging, zes shirts, vestje en nog wat.. Ik heb bijna alles kunnen verkopen!
Gast- Gast
Ze rekte wel mee, maar zijn niet uitgerekt. Ik was nu ook niet extreem dik, en kan dus alles nu ook gewoon al weer aan.
Gast- Gast
Ik draag twee zwangerschapsbroeken van miss etam. En heb nog zwangerschapsrokje prenatal...van vorige zwangerschap.
Draag veel maillots met rokjes en daarop hemdjes met vestjes. Vestjes die ik dan dicht met soort riemlint. Vind zonde om veel te kopen...ik koop na de bevalling wel weer.
Draag veel maillots met rokjes en daarop hemdjes met vestjes. Vestjes die ik dan dicht met soort riemlint. Vind zonde om veel te kopen...ik koop na de bevalling wel weer.
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb geen broeken bij gekocht, wel wat nieuwe shirtjes.
Ik heb:
Ik heb:
- 2 spijkerbroeken
- 1 zwarte broek
- 4 nieuwe shirts
- 3 shirts van de vorige zwangerschap (die draag ik dus voornamelijk in het weekend, of om te poetsen )
- 1 jurkje
- 1 rokje
- 1 zomerjurkje van de vorige zwangerschap
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Printje schreef:Heel weinig ik vind dat zonde van het geld.
Vind ik ook. Had alleen twee winterpositiebroeken gekocht en twee zomerpositiebroeken.
Ik vind het ook zonde van het geld idd, vandaar de vraag.
Msschien maar 1 broek kopen, en de rest dan toch nog maar even afwachten (draag nu idd ook meerdere vestjes of blazers, met een langere shirt eronder
Msschien maar 1 broek kopen, en de rest dan toch nog maar even afwachten (draag nu idd ook meerdere vestjes of blazers, met een langere shirt eronder
sanne-84- Ratel
Niks. Nou ja 1 broek maar die band is nog steeds te groot ondanks dat die op zijn strakste staat dus ik draag geen positiekleding.
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Ik heb 4 positiebroeken (2 zomer en 2 winter), 2 jurken en 1 spijkerrokje. Voor de rest heb ik mijn eigen kleding die ik voorheen had nog aan denk aan stretchrokjes, lange truien/longsleeve en pas ik nog 2 skinnyjeans die laag vallen op de heupen. Zo deed ik het de vorige zwangerschap ook en bovenkleding (truien/longsleeve) waren en zijn niet uitgerekt.
Veel geld heb ik niet aan de zwangerschapskleding uitgegeven. Het is grotendeels geleend van mijn zusje en in de uitverkoop gekocht. Had weinig zin om er echt veel aan uit te geven.
Veel geld heb ik niet aan de zwangerschapskleding uitgegeven. Het is grotendeels geleend van mijn zusje en in de uitverkoop gekocht. Had weinig zin om er echt veel aan uit te geven.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb 3 positiebroeken, 1 spijkerbroek, 1 zwarte broek en 1 ribbroek. Allemaal skinny. Ook heb ik 1 shirtje gekocht. De rest zijn mijn eigen shirtjes.
De broeken zijn nog te groot bij de band, maar mijn eigen broeken zaten écht niet fijn meer (draag hoge broeken normaal).
verder wil ik eigenlijk niet zoveel aanschaffen. hooguit effen zwarte buikbanden om mijn eigen shirtjes te verlengen en eventueel een winterjas. voorlopig pas ik nog makkelijk in mijn eigen jas.
De broeken zijn nog te groot bij de band, maar mijn eigen broeken zaten écht niet fijn meer (draag hoge broeken normaal).
verder wil ik eigenlijk niet zoveel aanschaffen. hooguit effen zwarte buikbanden om mijn eigen shirtjes te verlengen en eventueel een winterjas. voorlopig pas ik nog makkelijk in mijn eigen jas.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
ik heb best wel veel vind ik. Ik paste al snel mn kleren niet meer en had dus zomer en winterkleding nodig.
wel heb ik in de uitverkoop bij hm veel gekocht ( 5 a 10 euro voor een broek) en nog van mn moeder een set gekregen.Ik heb voornamelijk veel broeken.
ik heb 2 spijkerbroeken, een petrolkleurige broek en 1 zwarte broek. Ook heb ik een dunne sportievere broek die je ook driekwart kan dragen en een korte broek(2 euro dus meegenomen voor op vakantie toen).
ik heb 2 leggings (gekregen van een collega) 2 jurkjes en 3 echte zwangerschapsshirts.
verder pas ik nog een deel van mn gewone shirts( van die langere effen shirts en hempjes) draag ik veel vesten en een aantal jurkjes passen ook nog prima. Maar goed ie draag ik eigenlijk niet zo graag,ben meer een broeken mens.
heb er echt niet veel geld aan uitgegeven,de set die ik van mn moeder heb gekregen voor mn verjaardag(petrol broek met tuniek/jurkje en 1 shirt) was het duurste en heb ik dus niet zelf betaald. Andere spullen hebben me niet meer als 50-60 euro gekost .
wel heb ik in de uitverkoop bij hm veel gekocht ( 5 a 10 euro voor een broek) en nog van mn moeder een set gekregen.Ik heb voornamelijk veel broeken.
ik heb 2 spijkerbroeken, een petrolkleurige broek en 1 zwarte broek. Ook heb ik een dunne sportievere broek die je ook driekwart kan dragen en een korte broek(2 euro dus meegenomen voor op vakantie toen).
ik heb 2 leggings (gekregen van een collega) 2 jurkjes en 3 echte zwangerschapsshirts.
verder pas ik nog een deel van mn gewone shirts( van die langere effen shirts en hempjes) draag ik veel vesten en een aantal jurkjes passen ook nog prima. Maar goed ie draag ik eigenlijk niet zo graag,ben meer een broeken mens.
heb er echt niet veel geld aan uitgegeven,de set die ik van mn moeder heb gekregen voor mn verjaardag(petrol broek met tuniek/jurkje en 1 shirt) was het duurste en heb ik dus niet zelf betaald. Andere spullen hebben me niet meer als 50-60 euro gekost .
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Voor de mensen met maar 1 broek.... hoe doen jullie dat als die in de was ligt? Of dragen jullie vooral jurkjes/rokjes?
Ik vind het zelf al een beetje behelpen met mijn 3 broeken, 1 rokje en 1 jurkje. Ik wil ook niet elke dag met hetzelfde aan naar het werk gaan, en als ik bijv. belangrijk vergaderingen heb of afspraken met mensen op het werk moet ik wel echt een beetje opletten wat ik aantrek (en wat ik de keer ervoor aanhad ).
Ik vind het zelf al een beetje behelpen met mijn 3 broeken, 1 rokje en 1 jurkje. Ik wil ook niet elke dag met hetzelfde aan naar het werk gaan, en als ik bijv. belangrijk vergaderingen heb of afspraken met mensen op het werk moet ik wel echt een beetje opletten wat ik aantrek (en wat ik de keer ervoor aanhad ).
teletascha- Prater
- Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10
Ik had totaal 2 zwangerschapsbroeken en 2 shirtjes. De rest van mijn kleding rekte goed mee of ik deed er een lang shirtje onder.
Gast- Gast
teletascha schreef:Voor de mensen met maar 1 broek.... hoe doen jullie dat als die in de was ligt? Of dragen jullie vooral jurkjes/rokjes?
Ikheb dus maar 1 broek maar pas ook nog 1 normale broek, die wissel ik dan ook nog af met jurkjes enrokjes.
Highway- Ratel
Ik heb 2 broeken en wat jurkjes enzo..Ik gooi de broek in de was en daarna vaak meteen in de droger.
Ik heb trouwens ook nog veel van mijn gewone bovenkleding aan.
Ik heb trouwens ook nog veel van mijn gewone bovenkleding aan.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Hoe kun je nou 9 maanden (ok iets minder) uitkomen met maar 1 of 2 broeken?
Gast- Gast
Het begon er hier al mee dat ik zwanger was in de winter en daarna midden in de zomer....had ik al korte en lange broeken nodig.
Gast- Gast
Ik had mijn positiebroeken na de bevalling ook nog wel 2 maanden aangehad, na de keizersnee zaten die gewoon beter.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb gekocht - 4 positiejeans, en 0 positietopjes, 1 positiejurk. O, wacht! Jawel 1tje een shirtje van mamalicious. Bovenkleding pas ik eigenlijk allemaal nog wel. De positiejeans die ik heb zijn van mamalicious, noppies en 2 van H&M en die van H&M zitten het best.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik heb drie spijkerbroeken gekocht bij mijn eerste zwangerschap en iets van twee of drie shirts. Ik heb er daarna niets meer bij gekocht. Tijdens mijn laatste zwangerschap heb ik gewone shirts gedragen, daarna waren ze qua model niet mooi meer en heb ik ze weggedaan of als oud shirt bewaard voor als ik een keer ga schilderen of iets dergelijks. Ik heb nu nog één zwangerschapsbroek over, de andere twee waren versleten en heb ik weggegooid.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 'pre zwangerschapskleding'
» Zwangerschapskleding
» Zwangerschapskleding
» Tip voor zwangerschapskleding.
» Vanaf wanneer zwangerschapskleding?
» Zwangerschapskleding