Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

+10
Flower_L
Annie24
NoName88
LDJ
Jezzie
SarahKey
Muis
Muus
Kruidkoek
Roos
14 plaatsers

Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Roos wo 20 jun 2012 - 21:19

Titel zegt al genoeg Very Happy

Kan me niet meer herinneren wanneer ik vorige keer die broeken aan moest.
Heb nu al het idee dat het begint te knellen. :O Maar ik wil ze eigenlijk toch nog even een paar weken in de kast laten liggen.


Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Kruidkoek wo 20 jun 2012 - 21:21

Ik pas mijn spijkerbroeken gelukkig nog wel, al zit het 's avonds niet altijd even lekker meer.

Mijn paardrijbroeken zitten niet meer fijn, ik heb zo les met mijn paard en zit nu nog thuis met knoop open maar dan glijdt de gulp ook open. Ziet er niet uit dus straks op stal en in de les toch maar de boel dichthouden Wink

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 21:22

ik zat geloof ik met 12 weken al in de positiebroeken, maar niet omdat de gewone broeken niet meer pasten maar ze zaten niet fijn meer bij de band (maar die buikband was veeeel te groot haha)

Positieshirt e.d. kan ik pas sinds enkele weken aan en heb ik eigenlijk ook niet heel veel. Heb nu gewoon van die simpele truitjes die langer zijn en met stretch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Muus wo 20 jun 2012 - 21:25

Mijn broeken knelde ook al gauw, maar dat heb ik eerst opgelost door een elastiekje te gebruiken. Sinds een week of 3/4 draag ik echt fulltime zwangerschapskleding.
Maar de banden aan een broek sla ik dubbel, die zijn nog echt te groot.

Muus
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Muis wo 20 jun 2012 - 21:29

Vanaf een week of 6 zaten mijn broeken ook al niet meer lekker. Heb toen even wat jurkjes met legging aangehad en dat zat wel gijn. Vanaf een week of 9 ben ik zwangerschapsbroeken gaan dragen. Shirtjes heb ik nog niet gekocht.
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 21:30

Inderdaad een elastiekje door het knoopsgat, toen kon ik de eerste weken nog wel doorkomen. Heb ook veel jurkjes & leggings gedragen, en vanaf 12 weken ben ik lekker positiebroeken gaan dragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Roos wo 20 jun 2012 - 21:37

Een elastiekje is inderdaad wel een goed idee! Jurkjes heb ik niet...
Heb over 3 weken een etentje en dan trek ik maar wel een positiebroek aan.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  SarahKey wo 20 jun 2012 - 21:46

Met 10 weken. Kocht toen een 3 kwartbroek met band en meteen aangedaan, zat zo fijn!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Jezzie wo 20 jun 2012 - 21:50

Ik heb met 13 weken 2 positiebroeken gekocht en die toen ook aangedaan. Mijn eigen broeken pasten toen nog wel, maar zaten niet meer lekker.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  LDJ wo 20 jun 2012 - 22:21

Ik geloof dat bij mij met een week of 8 mijn broeken niet meer lekker zaten.
Vanaf toen ben ik zo´n beetje zwangerschapsbroeken gaan dragen.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  NoName88 wo 20 jun 2012 - 23:15

Zo, wat snel allemaal. Ik draag gewoon al mijn eigen kleren nog.

Moet er wel bij zeggen dat ik weinig broeken draag, en die zitten inderdaad soms 's avonds niet zo lekker meer. Daarnaast ben ik vorig jaar ongeveer 8 kg afgevallen, en de meeste broeken die ik heb zijn nog van voor die tijd, ze zaten de laatste tijd dus niet echt strak meer allemaal. Komt nu wel goed uit smile
Ik vind jurkjes inderdaad ideaal nu. En dat vond ik sowieso altijd, ook omdat ik wat steviger was. Ik zal denk ik weinig positiebroeken kopen, één of twee misschien. Verder zal ik veel jurkjes en misschien wat rokjes gaan dragen.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Annie24 wo 20 jun 2012 - 23:20

met 26 weken pas.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Flower_L wo 20 jun 2012 - 23:25

Ik draag veel stretch hemdjes met vestjes, ideaal. En broeken doe ik soms knoop open en riem erin, die kan ik afstellen.

En straks veel stretchjurkjes en rokjes, vorige zwangerschap ook.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Sanne wo 20 jun 2012 - 23:34

Met 19 weken ben ik positiekleding gaan dragen, mijn eigen broeken pasten nog wel, maar zaten niet zo lekker meer. Verder heb ik tot het einde ook heel veel gewone kleding gedragen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  nillis do 21 jun 2012 - 0:17

Ik moest met 14 weken positiebroeken aan. Mijn bekken ging heel anders staan en ik had allemaal strakke heupbroeken en daar kreeg ik de knoop niet meer van dicht. Ik heb verder heel lang mijn eigen kleding aan gehad. Pas met 30 weken echt anders shirtjes en wat wijdere jurkjes
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Paper Crown do 21 jun 2012 - 0:20

Het. Zit. Strak. ALLEMAAL.

Mijn buik zet op 's avonds alsof ik 43 weken zwanger ben!! Maar ik prop mezelf nog wel in mijn eigen broeken. Zit niet lekker maar goed.. ik moet echt kleding gaan kopen maar ik vind het allemaal stom. Vanaf wanneer zwangerschapskleding? 1371890812
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Susan do 21 jun 2012 - 0:26

Paper Crown schreef:Het. Zit. Strak. ALLEMAAL.

Mijn buik zet op 's avonds alsof ik 43 weken zwanger ben!! Maar ik prop mezelf nog wel in mijn eigen broeken. Zit niet lekker maar goed.. ik moet echt kleding gaan kopen maar ik vind het allemaal stom. Vanaf wanneer zwangerschapskleding? 1371890812

Anders kijk je eens bij de wat duurdere merken, bijvoorbeeld Queen Mum.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vanaf wanneer zwangerschapskleding? Empty Re: Vanaf wanneer zwangerschapskleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum