KletsTopic
+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Bij mij is het ook binnen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Wij krijgen geen zorgtoeslag Ik zit wel met smart te wachten op de Belastingteruggaaf, dat is echt veel!!
Takkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 492
Punten : 501
Registratiedatum : 14-05-12
ik zit bij de rabo en nog geen zorgtoeslag. Maar is de eerste keer dat we het krijgen dus misschien komt het later
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik heb overigens ook Rabo.
Zo ik heb alles binnen Incl nieuwe zonnebril. Vind alleen zonnebrillen mij niet altijd staan maar ja haha.
Zo ik heb alles binnen Incl nieuwe zonnebril. Vind alleen zonnebrillen mij niet altijd staan maar ja haha.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Wat vervelend.... Ik lees hier net iets over toeslagen en bedenk me dat ik nog moet bellen om mijn toetsingsinkomen te wijzigen. Hebben ze een technische storing.... En de site is veranderd, dus ik weet niet meer hoe ik het moet wijzigen.
Edit: Ze hebben dus ook een technische storing op de site... Nu maar in mijn agenda zetten voor mogen, zodat ik het niet weer vergeet.
Edit: Ze hebben dus ook een technische storing op de site... Nu maar in mijn agenda zetten voor mogen, zodat ik het niet weer vergeet.
Gast- Gast
Wat voor zonnebril heb je Ibbeltje? Ik heb ook pas een nieuwe, zo'n raveteef-ding
VeryCherry schreef:Wat voor zonnebril heb je Ibbeltje? Ik heb ook pas een nieuwe, zo'n raveteef-ding
niet quoten graag
Weg
Laatst aangepast door Ibbeltje op ma 21 mei 2012 - 4:08; in totaal 1 keer bewerkt
Ooooh die vind ik leuk Staat je goed ^^
Dank je! Ik twijfel zo he altijd met zonnebrillen.
Haha Ibbeltje, ik vind die sticker wel gaaf! Ik zou 'm erop laten zitten
Nee ff serieus, hij staat je goed!
Nee ff serieus, hij staat je goed!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
whahha nee is niet handig een sticker half voor mijn oog Maar dank je
Hooiii. Zit al de hele dag opgesloten in een grensdorp in Brabant. M'n thesis gaat daarover en heb Zomereen nog een interview. Pff zo saai als Jemoet wachten en je niemand kent.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Het gaat steeds een beetje beter. Er was even sprake van dat ze een bypass-operatie zou moeten krijgen, maar dit is gelukkig niet nodig. Wel moet ze (waarschijnlijk de rest van haar leven) medicijnen blijven slikken. Ze is nu thuis maar ze heeft nog wel veel hulp en vooral rust nodig.
Gast- Gast
Zo heb weer eens gesport op de wii. Veel te lang geleden. Gelukkig ga de wii wel aan dat ik afgevallen was sinds de vorige keer..pfieuw haha. Maar goed dat had ik wel verwacht. Nu hopelijk weer langzaam nog meer kilo's er af.
Ik snap het niet, juist als je net begint met afvallen gaat het toch snel Ibs? Je bent al vanaf januari bezig en het schiet niet echt op zo... . Kun je er niet meer aan doen of vind je het toch niet zo belangrijk?
Ik heb een rustige avond. Moet nog even mijn administratie van vorige week doen van mijn werk. Vriend zie ik helaas niet. Ben ook erg moe dus op tijd naar bed. Nu nog even een was en wat hangen .
Ik heb een rustige avond. Moet nog even mijn administratie van vorige week doen van mijn werk. Vriend zie ik helaas niet. Ben ook erg moe dus op tijd naar bed. Nu nog even een was en wat hangen .
Gast- Gast
De motivatie is weg (geweest). Heb er niet zoveel meer aangedaan. Vandaar dat er nu de laatste weken niet echt veel meer af is.
Maar heb de motivatie weer te pakken geloof ik.
Ibbeltje schreef:De motivatie is weg (geweest). Heb er niet zoveel meer aangedaan. Vandaar dat er nu de laatste weken niet echt veel meer af is.
Laatste weken? Ik wil je verder niet voor het hoofd stoten hoor maar je bent al maanden bezig. Wellicht een idee om eens te kijken of je gekozen manier wel zo handig is. Of er niet een andere manier is die beter voor je werkt? Nou ja, heel veel succes ermee in ieder geval .
Gast- Gast
Zusje schreef:Ibbeltje schreef:De motivatie is weg (geweest). Heb er niet zoveel meer aangedaan. Vandaar dat er nu de laatste weken niet echt veel meer af is.
Laatste weken? Ik wil je verder niet voor het hoofd stoten hoor maar je bent al maanden bezig. Wellicht een idee om eens te kijken of je gekozen manier wel zo handig is. Of er niet een andere manier is die beter voor je werkt? Nou ja, heel veel succes ermee in ieder geval .
Ja maanden ben ik bezig idd en val hele kleine beetje af en toe af omdat ik niet zo meer bezig ben met de koolhydraten. Maar ik ga weer actiever bezig met afvallen.
Hey meiden, goedemorgen
Goedemorgen!
Wat is het vandaag alweer zulk mooi weer
Helaas zit ik tot kwart voor 5 binnen maar daarna lekker naar huis en heerlijk buiten zitten!
Ik moet vandaag allemaal gegevens verwerken, wat nogal saai is, dus denk dat ik hier geregeld langs kom voor wat afleiding.
@Verrycherry: Hoe was de bbq gister?
Wat is het vandaag alweer zulk mooi weer
Helaas zit ik tot kwart voor 5 binnen maar daarna lekker naar huis en heerlijk buiten zitten!
Ik moet vandaag allemaal gegevens verwerken, wat nogal saai is, dus denk dat ik hier geregeld langs kom voor wat afleiding.
@Verrycherry: Hoe was de bbq gister?
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Goedemorgen!
Ik zit nu in een warm klaslokaal met klapperende lammellen werk na te kijken, maar het lukt niet echt helaas. Zo totaal geen zin.
Wie geeft mij die schop onder de kont?
Ik zit nu in een warm klaslokaal met klapperende lammellen werk na te kijken, maar het lukt niet echt helaas. Zo totaal geen zin.
Wie geeft mij die schop onder de kont?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
@ Rose; we hebben uiteindelijk niet gebarbecued, m'n paps had heerlijke nasi gemaakt. Maar het was supergezellig, mijn broertje en schoonzusje waren er ook en we hebben met z'n allen een wensballon opgelaten
Ik zit met smart op mijn nieuwe wasmachine te wachten. Ze komen tussen 12 en 17 uur, hoop dat ze er snel zijn, kan ik nog even de deur uit met de mannen...
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: