KletsTopic
+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Haha. Je kan zorgtoeslag ook direct verrekenen met de zorgverzekering geloof ik, dan schrijven ze gewoon minder premie af. Maar ik vind die €70 zo in de laatste week van de maand altijd wel lekker.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hahaha. Wij hebben dat niet Charlie, maar anders zou ik nu jaloers geworden zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Mijn teruggave van de belastingdienst stond vandaag op mijn rekening
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Rush schreef:Haha. Je kan zorgtoeslag ook direct verrekenen met de zorgverzekering geloof ik, dan schrijven ze gewoon minder premie af. Maar ik vind die €70 zo in de laatste week van de maand altijd wel lekker.
Ja inderdaad. Voor het laatste stukje maand waarin het geld op is. Ik krijg geen zorgtoeslag .
Gast- Gast
Jeej! Ik kreeg bij mijn aanslag een brief erbij dat ik nog €24 van 2010 kreeg. Maar aangezien ze zelf aangeven onder de €24 niet uit te betalen, heb ik toen geen aangifte gedaan. Nu heb ik dat maar alsnog gedaan. Ben benieuwd wat er uit komt haha.May schreef:Mijn teruggave van de belastingdienst stond vandaag op mijn rekening
Rush- Lady Post-a-lot
Charlie schreef:Wij krijgen lekker vanuit Duitsland, omdat mijn man daar werkt. En dat is 4x zoveel .
Oh lekker joh!
Rush ja is dat zo? Ik vind het zo ook wel lekker haha.
Lily ja rustig weekend eigenlijk. Zaterdag dus in de stad geweest met Zelda en gisteren hier opruiming gehouden haha. En jij?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
druk weekendje gehad, donderdag hier met hemevaart presentatie gehad van de bloemencorso wagens en was hier nog over de braderie gelopen, vrijdag en gisteren op kamp geweest en zaterdag ff de stad in voor wat basics.
Gast- Gast
Ja was een mooi bedrag wat ik terug heb gekregen, en morgen denk ik mijn vakantiegeld, dus mijn spaarrekening wordt weer mooi aangevuld deze week! Hopen dat je die €24 ook nog gaat krijgen, alles wat je van de belastingdienst kan krijgen moet je proberen te krijgen haha.Rush schreef:Jeej! Ik kreeg bij mijn aanslag een brief erbij dat ik nog €24 van 2010 kreeg. Maar aangezien ze zelf aangeven onder de €24 niet uit te betalen, heb ik toen geen aangifte gedaan. Nu heb ik dat maar alsnog gedaan. Ben benieuwd wat er uit komt haha.May schreef:Mijn teruggave van de belastingdienst stond vandaag op mijn rekening
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ja zeker!Ibbeltje schreef:
Ik zit erover te denken om het volgend jaar in 1x te gaan betalen, de zorgpremie. Scheel zo lekker per maand! Al moet je dat wel extra aan de kant zetten om te sparen natuurlijk!
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja zeker!Ibbeltje schreef:
Ik zit erover te denken om het volgend jaar in 1x te gaan betalen, de zorgpremie. Scheel zo lekker per maand! Al moet je dat wel extra aan de kant zetten om te sparen natuurlijk!
Oe das wel een hoop geld ineens ja. Dat gaat hem hier niet worden voorlopig
Ja €1400 ongeveer.
Het is ook een hoop, maar dan ben je er wel vanaf. Per kwartaal of halfjaar kan ook, maar aan de andere kant is gewoon maandelijks ook wel weer handig. Dus ik twijfel er een beetje over.
Het is ook een hoop, maar dan ben je er wel vanaf. Per kwartaal of halfjaar kan ook, maar aan de andere kant is gewoon maandelijks ook wel weer handig. Dus ik twijfel er een beetje over.
Rush- Lady Post-a-lot
Ja dat is weer voordeel, je bent er in ene van af haha. Maar ja. Snap je twijfel.
Ik krijg alleenstaande ouderkorting, kinderkorting, en zorgtoeslag. Huurtoeslag krijg ik al een half jaar, onterecht, niet meer. Ben er al maanden mee bezig intussen. Maar als ik het in één keer terug krijg is het een hoop
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ohh ja zorgtoeslag komt vandaag weer!
Ik zit me al te verheugen op het eind van de week, dan krijg zowel ik als mijn vriend weer loon.
Dan kan ik eindelijk alle rekeningen betalen, en kunnen we weer gaan sparen
Ik zit me al te verheugen op het eind van de week, dan krijg zowel ik als mijn vriend weer loon.
Dan kan ik eindelijk alle rekeningen betalen, en kunnen we weer gaan sparen
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
Het is binnen!! Ik ga het dorp in
Fijne dag!
Fijne dag!
doei ibbeltje, ik ga ook lekker buiten in de zon zitten (hoewel veel zon is er niet echt)
Gast- Gast
Ik ga eind van de middag even op zoek naar haarverf, caramel bruin
Rose- Kletskop
Ik heb het al! Zorgtoeslag!
Rush- Lady Post-a-lot
Heeft iemand het die bij de A.bn zit het ook al? Dan heb ik het ook
(Ik kan hier niet internetbankieren, helaas)
Rose- Kletskop
Ja, maar dat zegt niks! Want ik ken ook mensen met Rabo die het nog niet hebbenRose schreef:Heeft iemand het die bij de A.bn zit het ook al? Dan heb ik het ook
Rush- Lady Post-a-lot
Goedemiddag!
Ik ga zo ook even kijken of de zorgtoeslag al binnen is, dan kan ik vanmiddag boodschappen doen
Ik ga zo ook even kijken of de zorgtoeslag al binnen is, dan kan ik vanmiddag boodschappen doen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: