KletsTopic
+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: KletsTopic
Oooooh! Klinkt goed Zusje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat is zeker goed, moet alleen wel in de gaten houden dat dat ook gebeurd hoorde ik al. Ik had eigenlijk 4 uur vrij hiervoor gemogen maar dat is me niet verteld dus ik ga het gewoon declareren.
Net thuis. Nog ff wat drinken en dan lekker slapen. Vanmiddag lunchen met een vriendin die ik al heel erg lang niet heb gezien. Hopelijk ben ik dan een beetje bijgeslapen .
Net thuis. Nog ff wat drinken en dan lekker slapen. Vanmiddag lunchen met een vriendin die ik al heel erg lang niet heb gezien. Hopelijk ben ik dan een beetje bijgeslapen .
Gast- Gast
Zoey schreef:Goeiemorgen meisjes!
Heb je nog een beetje kunnen bijslapen zusje?
Net wakker maar nog wel moe en mijn voet doet zeer, kreeg er gister iets zwaars op hmfff... Vanavond maak ik het niet laat iig haha! Jij nog leuke plannen?
Gast- Gast
Goeiemorgen!! Ik ga zo even de deur uit voor een Moederdagcadeautje! Mooi weer dus misschien pakken vriend en ik meteen een terrasje mee
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Hoi!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Zusje!!!
Erin- Ratel
Goedenavond...
Zal ik eens een 'mooi voor schut' verhaal vertellen?
Ik had vanavond pasta gegeten met rode saus en verse groenten. Ik bedacht me direct erna dat ik nog even langs de supermarkt wilde. Ik blijk niet zo netjes te eten. Want toen ik in de spiegel keek, nadat ik naar de winkel was geweest, bleek ik nog wat te bewaren voor later op mijn kin. Wat moeten ze wel niet hebben gedacht....
Zal ik eens een 'mooi voor schut' verhaal vertellen?
Ik had vanavond pasta gegeten met rode saus en verse groenten. Ik bedacht me direct erna dat ik nog even langs de supermarkt wilde. Ik blijk niet zo netjes te eten. Want toen ik in de spiegel keek, nadat ik naar de winkel was geweest, bleek ik nog wat te bewaren voor later op mijn kin. Wat moeten ze wel niet hebben gedacht....
Gast- Gast
Ik schaam me verrot. Nu snap ik ook waarom veel mensen moesten lachen. Gelukkig ben ik geen bekenden tegengekomen.
Gast- Gast
Hahahaha Maura!!
Ik ben net met vriend naar dorp geweest, heb heerlijk ouderwets rummikub en triominos gekocht. En eigenlijk wilde ik ook scrabble, maar dat werd zo belachelijk duur... dan maar gratis wordfeud
Ik heb een hele oude kast staan in de huiskamer, die wil ik in een andere kamer zetten en daar zo'n leuke spelletjeskast van maken
Ik ben net met vriend naar dorp geweest, heb heerlijk ouderwets rummikub en triominos gekocht. En eigenlijk wilde ik ook scrabble, maar dat werd zo belachelijk duur... dan maar gratis wordfeud
Ik heb een hele oude kast staan in de huiskamer, die wil ik in een andere kamer zetten en daar zo'n leuke spelletjeskast van maken
_Nina- Prater
Zusje schreef:Erin!
Maura, ook lullig dat niemand dat dan tegen je zegt...
Hoe is het hier, wat heb ik gemist??
Erin- Ratel
Ik ga maar eens eten.
_Nina- Prater
Hahaha, jij woonde toch boven de supermarkt? Dat red je nog wel
_Nina- Prater
Zusje schreef:Niks gemist denk ik? Ik verveel me dood...
Ik ben ruim een week niet online geweest en wordt verdacht van een tweede account maar verder gaat alles zoals normaal hier whahahaaha!
Jij, zaterdag avond en je vervelen, ik geloof er niks van!
Erin- Ratel
Klopt Statler! Maar goed, dan moet ik wel opstaan en mijn pyjamabroek verwisselen voor een normale. En dan ben ik bij de winkel en weet ik nog niet wat ik wil eten. Gaat hem dus niet worden. Oh en het is al 8 uur nu geweest . Ik overleef het wel hoor...
Erin, toch is het waar. Ik heb geen plannen gemaakt omdat ik eigenlijk wilde opruimen maar dat gaat toch nooit gebeuren... Buiten dat moest ik gisternacht werken en wist ik niet in hoeverre ik te moe zou zijn voor vanavond. Nu heb ik spijt .
Erin, toch is het waar. Ik heb geen plannen gemaakt omdat ik eigenlijk wilde opruimen maar dat gaat toch nooit gebeuren... Buiten dat moest ik gisternacht werken en wist ik niet in hoeverre ik te moe zou zijn voor vanavond. Nu heb ik spijt .
Gast- Gast
Trommel Sweety op en ga lekker stappen!
Erin- Ratel
Sweety? Ja Sweety is altijd leuk inderdaad . Ik ben alleen toch begonnen met opruimen, hoe stom... Het is alleen maar erger aan het worden hier
Gast- Gast
Hey Pippa!
Hoe gaat het meid?
Hoe gaat het meid?
Erin- Ratel
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: