KletsTopic
+43
May
Tinus
Jasmine
Oasis
heartsdale
Krullebol
Macelka
Takkie
Siem
TNMN
Roza
Poisongirl
Poubelle
Gympie
Stuiterbal
Champagne
Roodtomaatje
_Nina
xxDila
lyke
Winegum
Yaelynn
Ella
Flippin' Bitch
Chocolate Cookie
TwistedAngel
Annemoontje
Ibbeltje
Bimbam
Jade
Snoes
Jordana
Suus
Rose
Rush
Lejow
Pompoen
ExpressoB
VeryCherry
Alex
Burn
Erin
Zwerver
47 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: KletsTopic
Ik zou zeggen, google het. Om heel eerlijk te zijn weet ik het zelf ook niet.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Jup.Zelda schreef:Ik zal vast en zeker onder een steen gelegen hebben maar van welke show zijn Waldorf en Statler? De Muppets ofzo?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Neeee joh... Van de Teletubbies!!
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Zooo daar ben ik weer, zoonlief is weer een compleet ander kind om te zien
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
We zijn weer in Nederland!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Bruce schreef:Wat ging je doen dan?Alex schreef:We zijn weer in Nederland!
Oorspronkelijk gingen we naar Antwerpen, maar het hotel was niet erg leuk en de receptionist was zeer onvriendelijk en toen waren we het al beu, dus hebben we de kamer gecanceld
Alex- Ratel
Ja, echt. We gaan nu naar een ander hotel, in NL. Daar hebben we onze huwelijksnacht doorgebracht, dus we weten al dat dat goed is.
Alex- Ratel
Alex schreef:Bruce schreef:Wat ging je doen dan?Alex schreef:We zijn weer in Nederland!
Oorspronkelijk gingen we naar Antwerpen, maar het hotel was niet erg leuk en de receptionist was zeer onvriendelijk en toen waren we het al beu, dus hebben we de kamer gecanceld
Gast- Gast
Whahaha, wat is er zo schokkend aan?
Alex- Ratel
Haha, wat cool Alex!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ok,moet het even kwijt hoor..
Mijn moeder belt net 'Ik moet je even wat vertellen'.. Nou de laatste keer dat ze dat zei was mijn opa overleden, dus ik begon het al benauwd te krijgen (en even voor de volledigheid, mijn 'stief' opa is vandeweek gedotterd en dat is mislukt), ja zegt ze, het ziekenhuis belde net.. Dus ik dacht al, oh ja hoor 'stief' opa is overleden.. De tranen sprongen al zo ongeveer in mijn ogen..
Nee wat blijkt, mijn stiefvader heeft een steunhart (dus zijn hart leeft op batterijen zeg maar even simpel) en nu was zijn laatste conditietest zo goed dat hij er misschien weer uit mag en medicijnen voldoende zijn! 4 juli heeft hij nog een keer een onderzoek om te kijken of de resultaten wel stabiel blijven. Dit schijnt maar bij 1 % voor te komen..
Supergoed nieuws dus, maar ik barstte echt even in huilen uit.. En heb haar gelijk gezegd dat ze NOOIT meer moet beginnen met 'ik moet je even wat vertellen'
Mijn moeder belt net 'Ik moet je even wat vertellen'.. Nou de laatste keer dat ze dat zei was mijn opa overleden, dus ik begon het al benauwd te krijgen (en even voor de volledigheid, mijn 'stief' opa is vandeweek gedotterd en dat is mislukt), ja zegt ze, het ziekenhuis belde net.. Dus ik dacht al, oh ja hoor 'stief' opa is overleden.. De tranen sprongen al zo ongeveer in mijn ogen..
Nee wat blijkt, mijn stiefvader heeft een steunhart (dus zijn hart leeft op batterijen zeg maar even simpel) en nu was zijn laatste conditietest zo goed dat hij er misschien weer uit mag en medicijnen voldoende zijn! 4 juli heeft hij nog een keer een onderzoek om te kijken of de resultaten wel stabiel blijven. Dit schijnt maar bij 1 % voor te komen..
Supergoed nieuws dus, maar ik barstte echt even in huilen uit.. En heb haar gelijk gezegd dat ze NOOIT meer moet beginnen met 'ik moet je even wat vertellen'
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een goed nieuws inderdaad Lejow!
En groot gelijk Alex! Wel fijn dat jullie het zo konden regelen. Hopelijk hebben jullie nu een fijn weekend samen .
Ik zit ff te niksen. Net wat geslapen, moet vannacht werken dus heb nog wat uren te gaan. Mss probeer ik zo nog een uurtje te slapen.
Gebeurd hier verder nog wat?
En groot gelijk Alex! Wel fijn dat jullie het zo konden regelen. Hopelijk hebben jullie nu een fijn weekend samen .
Ik zit ff te niksen. Net wat geslapen, moet vannacht werken dus heb nog wat uren te gaan. Mss probeer ik zo nog een uurtje te slapen.
Gebeurd hier verder nog wat?
Gast- Gast
Het is vrij rustig
Wij zijn aangekomen in ons hotel
Wij zijn aangekomen in ons hotel
Alex- Ratel
Haha best wel he . Gelukkig heb ik nu drie gesprekken op FB lopen . Geniet ervan Alex!
Gast- Gast
Geniet ervan Alex!
En Lejow, kan me voorstellen dat dat schrikken was, gelukkig is het wel erg fijn nieuws!
En Lejow, kan me voorstellen dat dat schrikken was, gelukkig is het wel erg fijn nieuws!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat een prachtig nieuws Lejow! Begrijp dat je toch even moest ontladen met wat (vreugde?)tranen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik verveelde me ook dus ben maar nog wat gaan slapen. Nu snel snel weer aankleden om te gaan werken. Was liever blijven liggen
Gast- Gast
Domme beestjes! Snappen ze dan niet dat het weekend het belangrijkste is van de week? En juist nu willen ze gedood worden. Domme beestjes!
Gast- Gast
De beestjes doen het doordeweeks ook maar het bedrijf is overdag in gebruik... Och, ik klaag niet wqnt ik krijg x 3 betaald .
Gast- Gast
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Pagina 22 van 40
Permissies van dit forum: