Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

+11
maiadebij
Happydobby
Darius
Flip Fluitketel
Novalee
Linda
mickey
Tiara
blondje1313
Liadan
Thunder
15 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 18:35

Degenen die borstvoeding geven/hebben gegeven (niet gecombineerd met kunstvoeding), na hoeveel tijd werd je weer ongesteld en had je gelijk een regelmatige cyclus?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Thunder do 3 mei 2012 - 19:06

Bij de oudste na 6 weken een keer en daarna niet meer, omdat ik daarna aan de (Cerazette) pil ging. Bij de jongste niet eens 'echt' ongesteld geweest. Ik ging aan de (Cerazette) pil, maar bleef vloeien. Daarna een Mirena laten zetten. Ik heb PCO, waardoor het sowieso al een lastig iets is.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Liadan do 3 mei 2012 - 19:17

Bij beide kinderen met 8 maanden en toen had ik ook weer een vrij regelmatige cyclus.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:27

Bij ons zoontje na 9 maanden. En nu ben ik nog niet weer ongesteld geweest. Maar ik gebruik nu ook de Cerazette, en die onderdrukt het ws. ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  blondje1313 do 3 mei 2012 - 19:35

Na iets meer dan een half jaar ben ik voor het eerst echt ongesteld geweest. Dat is nog maar 2 weken geleden, dus weet niet of het ook regelmatig is al.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Tiara do 3 mei 2012 - 19:53

Na 6 maand. Ik ben tot nu toe wel regelmatig ongesteld geweest.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:54

Bij allebei rond de 4 maanden weer met volledige BV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 19:58

De eerste met 3 maanden.
Nu dacht ik van t weekend dat t raak was, bloeden ineens en buikpijn en behoorlijk sjaggie, maar toch niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  mickey do 3 mei 2012 - 20:05

Hier nog niet, maar ik slik wel de cerazette, sinds hij 4 weken is. Dat kan het ook onderdrukken.
De bv is wel gigantisch terug aan't lopen, dusdanig dat mijn zoon er van afgevallen is en we dus nu noodgedwongen fv erbij geven.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Linda do 3 mei 2012 - 20:27

Na ruim een jaar en toen was het gelijk redelijk regelmatig.
Ik slik geen pil oid.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Novalee do 3 mei 2012 - 20:50

Ik heb eind december voor het laatst gekolfd en werd toen eind februari ongesteld. N. was toen 7 maanden. Daarna eind maart weer, na 41 dagen. Nu zit ik op dag 30. Kortom, nog geen idee of ik regelmatig ben. Maar ik heb PCO dus het is sowieso de vraag hoe het allemaal gaat lopen.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Flip Fluitketel do 3 mei 2012 - 20:55

Ik slikte de Cerazette pil., maar nadat ik na 8 maanden stopte met BV was ik na een maand volgens mij weer ongesteld.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Darius do 3 mei 2012 - 21:06

Bij allebei precies na drie maanden weer, met volledige borstvoeding, zonder pil of spiraal ed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Happydobby do 3 mei 2012 - 21:19

Na 8 maanden maar ik heb eerst 6 maanden cezarette gebruikt. daar mee gestopt en met 7 en halve maand de bv gaan afbouwen. Daarna dus pas. Ik was wel gelijk weer netjes 1 cyclus van 27 dagen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  maiadebij do 3 mei 2012 - 21:35

Bij N stopte ik met BV met 10 maanden en een maand later werd ik ongesteld. Of het regelmatig was weet ik niet want ik was meteen zwanger van J na die maand.

Bij J werd ik na precies 17 maanden weer ongesteld. Ik gaf toen nog ongeveer tussen de 5 en 7 voedingen per dag waaronder ook nachtvoedingen. Nu is het wel weer meteen regelmatig.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:12

Oh wat balen Mickey! Is het nog een overweging om met de Cerazette te stoppen om te kijken of dat helpt?
Thnx voor de antwoorden trouwens.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Teddyaapje do 3 mei 2012 - 23:22

Na 3mnd de eerste keer. Tot T een jaar was werd ik om de 3mnd ongesyeld, toen heb ik de bv wat afgebouwd en werd ik elke maand ongesteld. Ik had een mineta spiraaltje.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  mickey do 3 mei 2012 - 23:35

Ik denk niet dat dat helpt. Toen hij van de week op het KDV een flesje kreeg van 160cc, en die met gemak leeg dronk, kreeg ik met pijn en moeite 50 cc gekolfd Sad Hij was op een maand tijd bijna 200 gram afgevallen en krijgt dus veel te weinig binnen, maar hij meldt zich niet eerder dan 3,5 tot 4 uur na een voeding. Stille ondervoeding noemde de CB-arts het. Ik vind het enorm jammer, maar als F niet groeit op mijn melk, dan zit er niks anders op.

Oh js: ik ben nog steeds benieuwd naar de naam van je zoon Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 23:56

En als je hem vaker aanlegt zodat je productie weer wat aangezwengeld wordt? Want het is dus niet gezegd dat hij niet groeit op je melk, hij krijgt er alleen te weinig van binnen. Normaal gezien zou ik zeggen dat je je niet moet vastpinnen op wat je kolft vs. wat hij drinkt (ik kolf ook met moeite 150 terwijl hij 250 drinkt), maar afvallen is natuurlijk niet de bedoeling. Ik denk maar even mee hoor, je hebt natuurlijk helemaal geen advies gevraagd, dus excuus als je er geen behoefte aan hebt.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Smaragdje vr 4 mei 2012 - 0:01

Na bijna 9 maanden. De eerste cyclus daarna heeft 95 dagen geduurd en wacht nu nog af hoelang de tweede duurt. Hij krijgt wel nog steeds bv.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Twellie vr 4 mei 2012 - 1:13

Pas toen ik stopte met de borstvoeding.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gast vr 4 mei 2012 - 1:19

Ik heb tot ruim 8 maanden gekolft, en een week of 4 na het stoppen werd ik ongesteld.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  mickey vr 4 mei 2012 - 8:05

freakielief schreef:En als je hem vaker aanlegt zodat je productie weer wat aangezwengeld wordt? Want het is dus niet gezegd dat hij niet groeit op je melk, hij krijgt er alleen te weinig van binnen. Normaal gezien zou ik zeggen dat je je niet moet vastpinnen op wat je kolft vs. wat hij drinkt (ik kolf ook met moeite 150 terwijl hij 250 drinkt), maar afvallen is natuurlijk niet de bedoeling. Ik denk maar even mee hoor, je hebt natuurlijk helemaal geen advies gevraagd, dus excuus als je er geen behoefte aan hebt.Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? 561177

Ff gekopieerd uit het mama-topic:
Ik laat het zo, ga langzaam overstappen op fv. Ik vind het wel jammer aan de ene kant, maar ben er ook trots op dat ik het 5 maanden heb volgehouden, ondanks mijn keizersnede en blindedarmoperatie. Ik ben al twee weken aan't kolven na de voeding, met vaak maar 10 cc als gevolg uit beide borsten samen, na 20 minuten tot een half uur kolven. Drink en eet genoeg, heb zelfs bv-thee gekocht. Ik heb er vrede mee. Zeg ik nu heel stoer....
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  yes1984 vr 4 mei 2012 - 8:10

Ik geef nog borstvoeding, met 1 fles kv per dag, omdat ik aan het afbouwen ben. Ik heb een poos de cazarette pil geslikt, maar ik voelde me daar niet fijn bij. Dus daar ben ik al weer een poosje mee gestopt. Ik ben nog niet weer ongesteld geweest.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv? Empty Re: Wanneer cyclus weer op gang tijdens bv?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum