Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

+6
sheila123
Linda
nillis
snoezel
Liadan
Mamasapje
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Mamasapje za 30 apr 2011 - 9:46

Ik ben 11/10 bevallen van onze zoon, krijgt nog steeds bv... en tot op heden geen cyclus... Bij mijn 2e had ik na een half jaar weer een cyclus(ook bv kindje tot 14mnd).. daar zijn we nu voorbij en ben benieuwd wanneer het gaat komen! We willen ooit tzt indien de gesprekken met de gyn en kinderarts zijn afgerond waarsch wel een 4e kindje ( gebruiken nu geen anticonceptie oid ) ..

Ik ben heel benieuwd hoelang dit bij jullie duurde....
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 9:49

Mijn dochter kreeg bijna 6 maanden BV. Een maand nadat ik was gestopt werd ik weer ongesteld.

Mijn zoon kreeg bijna 7 maanden BV. Ongeveer twee weken nadat ik was gestopt werd ik weer ongesteld.

Dat vond ik echt 1 van de grote voordelen van borstvoeding!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Mamasapje za 30 apr 2011 - 10:19

Oke dus bij jou echt pas nadat je stopte met bv? bij mijn dochter gaf ik gewoon nog bv en tussendoor alweer bloedingen..Sad daar was ik toen heel blij mee, wilde zsm een spiraaltje... heb latexallergie en dan worden condooms wel heel duur:P

Hahaha en idd een groot voordeel!
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 10:37

Ik werd beide keren na 4 maanden weer ongesteld met volledige BV.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 11:03

Na 2 maanden met 2 voedingen per dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Liadan za 30 apr 2011 - 19:04

Ik werd na 8 maanden weer ongesteld (gaf toen nog ongeveer 7 of 8 voedingen op een dag).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  snoezel za 30 apr 2011 - 20:01

Ik geef op het moment nog steeds borstvoeding en heb nu sinds een maand of 2 af en toe een dag met wat bloedverlies, maar dat mag geen naam hebben.
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  nillis za 30 apr 2011 - 20:06

Ik heb T tot 5 maand bv gedaan en met 6 maand ongesteld weer ongesteld geworden.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Gast za 30 apr 2011 - 20:07

Bij de oudste na 6 weken ongeveer weer, ook bv.

Bij de 2e pas na 9 maanden, ook nog volledig bv

Dit keer nog afwachten, maar denk dat het nu wel weer lang gaat duren, ik vloei nu sowieso nog iets, en ik geef minimaal 16 voedingen op een dag, dus grote kans dat een cyclus nog een tijd uitblijft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Linda za 30 apr 2011 - 20:17

Na 10 weken heb ik dagen gevloeid, dus ik dacht dat het toen alweer op gang was gekomen. Daarna toch niet meer ongesteld geweest, ik vind het wel lekker, ben al 15 maanden niet meer ongesteld geweest.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  sheila123 za 30 apr 2011 - 22:23

Hier 11 maanden gevoed. Werd pas weer ongesteld toen de avond voeding (was het enige wat ze nog kreeg) eraf ging. Dus pas toen ik helemaal niks meer gaf kwam alles weer op gang.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  L!ND@ za 30 apr 2011 - 22:33

Pff.....even denken hoor! Ik heb ongeveer een half jaar bv gegeven en tusendoor met 6 weken heb ik een aantal dagen gevloeid. Dacht toen dat ik alweer aan de beurt was, maar gelukkig verder niks gekomen. Pas nadat ik echt gestopt ben is alles weer echt op gang gekomen. Al heb ik nu niet meer zo'n goede cyclus als eerder. Toen had ik een cyclus van 28 dagen. Nu is het soms 30, soms 28, soms 32....Ben benieuwd of daar nog verandering in komt. Al mag je dit geloof ik ook nog regelmatig noemen.
L!ND@
L!ND@
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Teddyaapje zo 1 mei 2011 - 0:29

Ik geef ook (volledige) borstvoeding maar ik werd na 3maanden voor het eerst weer ongesteld. Dat was ook de enige keer tot nu toe. Ik heb een spiraaltje laten plaatsen dus heb geen idee hoe het verder zal verlopen.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Bruintje Beer zo 1 mei 2011 - 2:36

Ik heb 3 maanden volledig BV gegeven en t/m 5,5 maand gecombineerd.
Werd na het stoppen van de BV na 1,5 maand ongesteld.
Dus 7 maanden na de bevalling
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Filoria zo 1 mei 2011 - 2:39

Ik weet dat al niet meer, erg he? Embarassed

Heb 6 maanden borstvoeding gegeven, en ik geloof dat ik twee maanden nadat ik gestopt was weer ongesteld was.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Mamasapje di 24 mei 2011 - 9:33

Ik heb gisterochtend een paar druppels oud bloed verloren, vandaag weer een paar druppels.. Echt heel weinig... ik weet niet wat ik hier nou van moet denken.. Het lijkt totaal niet op een menstratie...( al had ik vanmiddag wel eventjes zo'n krampend gevoel in mijn buik). Ik loop nu met een megapak Ob op mijn werk want ben ergens bang dat het opeens losbarst.

Was het bij jullie direct een "normale" menstruatie?
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer had jij weer een cyclus na bv? Empty Re: Wanneer had jij weer een cyclus na bv?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum