Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ongesteld en sauna?

+12
sanne-84
Tazz
Blond
Bay
Jade
Lynn_
Jerry
litllejoy
Zininzon
Makamba
Silver
JD
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

ongesteld en sauna? - Pagina 2 Empty Re: ongesteld en sauna?

Bericht  Gast za 5 mei 2012 - 9:11

Jeanette schreef:Als ik naar een badkleding dag ga, voel ik mij meer bekeken hoor dan dat ik naakt op een 'gewone' saunadag rond loopt. Als je voor het eerst naakt gaat is het even wennen, maar ik snap niet dat mensen daar zo 'bang' zijn om bekeken te worden. Iedereen komt daar voor hetzelfde, om lekker te relaxen. Ik heb me nog nooit begluurd gevoeld.
+1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

ongesteld en sauna? - Pagina 2 Empty Re: ongesteld en sauna?

Bericht  JD za 5 mei 2012 - 9:12

Punk'd schreef:
Jeanette schreef:Als ik naar een badkleding dag ga, voel ik mij meer bekeken hoor dan dat ik naakt op een 'gewone' saunadag rond loopt. Als je voor het eerst naakt gaat is het even wennen, maar ik snap niet dat mensen daar zo 'bang' zijn om bekeken te worden. Iedereen komt daar voor hetzelfde, om lekker te relaxen. Ik heb me nog nooit begluurd gevoeld.

Maar het gekke is, ik ben niet perse bang om begluurd te worden.. maar ik vind het niet prettig om allemaal naakte mensen om mij heen te hebben (denk ik).. Waar moet je kijken? haha ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.. maar dat geeft mij een ongemakkelijk gevoel.

weet je wat nou zo kneuzig is?.... ik heb zo zitten nadenken over het ongesteld zijn en het zelf naakt zijn...dat ik nog niet eens aan die piemels gedacht had haha!...stond nog even niet stil bij al die naakte mensen om me heen.
Inderdaad, je wilt niet kijken, maar toch valt je oog er denk ik op smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen