ongesteld en sauna?
+12
sanne-84
Tazz
Blond
Bay
Jade
Lynn_
Jerry
litllejoy
Zininzon
Makamba
Silver
JD
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
ongesteld en sauna?
Ik ga over 2 weken lekker een dagje naar de Veluwse Bron,mijn eerste keer naar een sauna.
Probleem is alleen dat ik niet meer aan de pil ben,en een ontzettend onregelmatige cyclus heb. Het zou dus zomaar kunnen dat ik een dag ervoor plotseling ongesteld wordt...
Nu vroeg ik me af - hoe zit dat in de sauna als je menstrueert?
Ik draag gewoon tampons,maar vind het toch een niet fijn en beetje onhygienisch idee...
Maar ja...tot 72uur vtv is kosteloos annuleren,en daarna moet je betalen..
Dus; kun je naar de sauna als je ongesteld bent of niet?
Probleem is alleen dat ik niet meer aan de pil ben,en een ontzettend onregelmatige cyclus heb. Het zou dus zomaar kunnen dat ik een dag ervoor plotseling ongesteld wordt...
Nu vroeg ik me af - hoe zit dat in de sauna als je menstrueert?
Ik draag gewoon tampons,maar vind het toch een niet fijn en beetje onhygienisch idee...
Maar ja...tot 72uur vtv is kosteloos annuleren,en daarna moet je betalen..
Dus; kun je naar de sauna als je ongesteld bent of niet?
Laatst aangepast door JaneDoe op do 3 mei 2012 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Re: ongesteld en sauna?
Het is niet alleen onhygiënisch, maar gezien het bloedverlies kan je je veel duffer voelen, en minder goed tegen de warmte te kunnen. Ik zou niet gaan. En toch een andere keer plannen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb daar eerlijk gezegd nooit bij stil gestaan omdat ik nooit naar de sauna ga! Maar ik zou niet gaan, zeker niet als ik ongesteld ben.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hihi, je 1 na laatste zin klopt niet
Maar je kunt gewoon naar de sauna als je ongesteld bent hoor
Maar je kunt gewoon naar de sauna als je ongesteld bent hoor
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Kun je je zwemkleding aanhouden?
Dan zou ik wel gaan maar anders niet.
Dan zou ik wel gaan maar anders niet.
Gast- Gast
Zininzon schreef:Hihi, je 1 na laatste zin klopt niet
O ja, ik zie het nu pas haha! Zal hem zo even editten
Ik snap jullie punt, alleen twijfel ik toch nog over afzeggen... zie mijn onderschrift; mijn cyclussen varieren van 14 tot 126 dagen, dus dan is een bezoekje aan de sauna dus eigenlijk nooit te plannen...
Dan zou ik pas kunnen gaan als ik ooit zwanger ben geweest (aangezien je ook niet naar de sauna mag als je zwanger bent) dus ehm...over een jaar op zn vroegst ofzo? Ik twijfel....
JD- Ratel
Jawel, maar mocht je dan juist wel ongesteld zijn, kan je het 1 tot 2 weken daarna plannen.
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
FryskeFlinter schreef:Jawel, maar mocht je dan juist wel ongesteld zijn, kan je het 1 tot 2 weken daarna plannen.
Helaas hebben wij nooit samen een dag vrij,dus zomaar een week later plannen wordt voor ons best lastig....dan moet een van ons sowieso vrij nemen. En we hebben juist een hotelletje in de buurt geboekt,want het is niet om de hoek voor ons.
Ach....ik ga er nog maar eens goed over nadenken...
JD- Ratel
Persoonlijk zou ik het niet doen, maar een vriendin waar ik vaak mee ga doet het wel..
Zij gebruikt gewoon een tampon en daar knipt ze of het touwtje wat korter van of ze stopt het touwtje tussen haar schaamlippen. Wel doet ze heel regelmatig wisselen, vooral als ze bijvoorbeeld in het bubbelbad of zwembad geweest is. Vaak loopt je tampon dan toch vol, dus daarna wisselt ze 'm dan even.
Wel is het zo dat als ze ongesteld is, minder goed tegen de warmte kan maar dat is per persoon verschillend.
Als je zelf er geen probleem mee heb, gewoon gaan!
Zij gebruikt gewoon een tampon en daar knipt ze of het touwtje wat korter van of ze stopt het touwtje tussen haar schaamlippen. Wel doet ze heel regelmatig wisselen, vooral als ze bijvoorbeeld in het bubbelbad of zwembad geweest is. Vaak loopt je tampon dan toch vol, dus daarna wisselt ze 'm dan even.
Wel is het zo dat als ze ongesteld is, minder goed tegen de warmte kan maar dat is per persoon verschillend.
Als je zelf er geen probleem mee heb, gewoon gaan!
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
het kan wel, maar ik doe 't nooit, zou me dan niet op m'n gemak voelen...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Het kan in principe prima maar ik zou me niet erg op mijn gemak voelen. Aangezien ik de pil slik, slik ik hem altijd door als ik ongesteld zou zijn tijdens een saunabezoek. Maar wat je zelf al zegt: dat kun je wel een jaar wachten (tenzij je naar de sauna gaat als je net ongesteld geweest bent).
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik zou het denk ik ook niet doen.. maar dat is mijn eigen gevoel.
Ik vind het niet raar om gewoon te gaan.
Ik vind het niet raar om gewoon te gaan.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Makamba schreef:Ik heb daar eerlijk gezegd nooit bij stil gestaan omdat ik nooit naar de sauna ga! Maar ik zou niet gaan, zeker niet als ik ongesteld ben.
+1
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Nee, ik zou dan ook niet gaan.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou niet gaan maar ik zou sowieso niet naar de sauna gaan. Ja alleen toen ik er een baan had ;-)
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:Ik zou niet gaan maar ik zou sowieso niet naar de sauna gaan. Ja alleen toen ik er een baan had ;-)
hihi ik heb ook geen flauw idee of ik de sauna uberhaupt iets vind hoor, ben er nog nooit geweest.
Ben niet preuts ofzo, maar denk dat ik in het begin wel even moeite heb met het naakt zijn...
Verheug me vooral op mijn hammambehandeling
JD- Ratel
Ik ben nog maar 2x in de sauna geweest, waarvan de laatste x ik 'sochtends ongesteld werd..zag er wel tegenop,.maar achteraf was er eigenliuk weinig aan de hand. Heb een tampon ingedaan en het touwtje wegfrutseld
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik ben ook weleens naar de sauna geweest terwijl ik ongesteld was. Ik zag er wel tegenop maar het viel reuze mee. Gewoon voor de zekerheid wat vaker naar de wc gaan en net zoals sanne zegt het touwtje wegfrutselen
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
JaneDoe schreef:Tazz schreef:Ik zou niet gaan maar ik zou sowieso niet naar de sauna gaan. Ja alleen toen ik er een baan had ;-)
hihi ik heb ook geen flauw idee of ik de sauna uberhaupt iets vind hoor, ben er nog nooit geweest.
Ben niet preuts ofzo, maar denk dat ik in het begin wel even moeite heb met het naakt zijn...
Verheug me vooral op mijn hammambehandeling
Het naakt is in het begin ook even wennen.. Ik heb datopgelost door de eerste paar keer dat ik ging er vroeg heen te gaan, zodat er nog weinig mensen zijn en dat het langzaam drukker wordt. Dan 'wen' je geleidelijk aan de naakte mensen.
Maar je vraag of ik zou gaan als ik ongesteld ben, sja, denk het wel met inderdaad een tampon, touwtje wegfrummelen en regelmatig / vaker wisselen.
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Heeeerlijk sauna! Ben gisteren ook nog geweest.
Ik ben ooit een keer geweest terwijl ik ongesteld was, maar voelde me er totaal niet lekker bij. Ook al zag niemand mijn tanmpon en gebeurde er niks, echt relaxen zat er niet in zeg maar.
Ik ben ooit een keer geweest terwijl ik ongesteld was, maar voelde me er totaal niet lekker bij. Ook al zag niemand mijn tanmpon en gebeurde er niks, echt relaxen zat er niet in zeg maar.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik zou het nooit doen..
Maar de stap om daar naakt rond te lopen is dan ook heel groot. Dat zie ik mijzelf al niet eens doen .. Ik zou niet zo goed weten waar ik zou moeten kijken denk ik haha. Niet dat ik express naar piemels zou kijken.. maar ze komen toch in je gezichtsveld
Maar de stap om daar naakt rond te lopen is dan ook heel groot. Dat zie ik mijzelf al niet eens doen .. Ik zou niet zo goed weten waar ik zou moeten kijken denk ik haha. Niet dat ik express naar piemels zou kijken.. maar ze komen toch in je gezichtsveld
Gast- Gast
Als ik naar een badkleding dag ga, voel ik mij meer bekeken hoor dan dat ik naakt op een 'gewone' saunadag rond loopt. Als je voor het eerst naakt gaat is het even wennen, maar ik snap niet dat mensen daar zo 'bang' zijn om bekeken te worden. Iedereen komt daar voor hetzelfde, om lekker te relaxen. Ik heb me nog nooit begluurd gevoeld.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Als ik naar een badkleding dag ga, voel ik mij meer bekeken hoor dan dat ik naakt op een 'gewone' saunadag rond loopt. Als je voor het eerst naakt gaat is het even wennen, maar ik snap niet dat mensen daar zo 'bang' zijn om bekeken te worden. Iedereen komt daar voor hetzelfde, om lekker te relaxen. Ik heb me nog nooit begluurd gevoeld.
Maar het gekke is, ik ben niet perse bang om begluurd te worden.. maar ik vind het niet prettig om allemaal naakte mensen om mij heen te hebben (denk ik).. Waar moet je kijken? haha ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen.. maar dat geeft mij een ongemakkelijk gevoel.
Gast- Gast
Op een gegeven moment zie je het echt niet meer. Ik vond het vroeger verschrikkelijk om alleen al om te kleden op de sportschool. Op een gegeven moment ging ik daar douchen dat wende ook vanzelf. Idem voor de sauna, eerste keer v ond ik het niets naakt, maar op den duur wen je eraan. Vind desauna naakt veel prettiger dan met zwemkleding (plakt zo en blijft zo nat). Ben wel eens met een badkledingdag in de Zwalu.w hoe.ve geweest. Geen aanrader, wat een publiek, het leek wel een zwembad.
En je vraag: ongesteld en sauna. Ik heb het wel eens gedaan, gewoon touwtje goed verstoppen en goed in de gaten houden dat je niet doorlekt.
En je vraag: ongesteld en sauna. Ik heb het wel eens gedaan, gewoon touwtje goed verstoppen en goed in de gaten houden dat je niet doorlekt.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sauna/Wellness is heerlijk, maar ik zou echt niet gaan als ik ongesteld ben. Bah.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: