Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens

+20
mickey
Angela_1986
Jasmine
Ezzer
loesje
Catwoman79
Annemie
Linda
moepie
Star007
Parisienne
Tiara
Floor
Issa
Blue flower
frolic
Muppetje
Sanne
PapillonRose
Flower_L
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens - Pagina 2 Empty Re: Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens

Bericht  Ezzer do 3 mei 2012 - 6:31

Pippa schreef:
Stofzuiger schreef:
Stofzuiger schreef:Ik had geen pijn van de FM, echt een verademing.
Het is overigens na de bevalling gewoon weer terug gekomen Sad

Dat vertelde mijn reumatoloog, dat er veel meiden zijn met FM die bijna tot geen last hebben tijdens de zwangerschap. Dat zorgt er voor dat ze blijven denken dat het te maken heeft met hormonen, en er iets moet zijn met hormonen, waardoor je minder pijn zou moeten kunnen ervaren zonder daadwerkelijk zwanger te zijn, om het zo te zeggen. Ze raadde mij aan om gewoon continu zwanger te zijn hahahaha. Kreeg je er ook extra last van, tot de kleintjes geboren waren, of viel dat wel mee?

Ik heb dan RA dus dat is meer op de gewrichten maar geloof ook dat het te maken heeft met het weker worden van je gewrichten tijdens een zwangerschap.
Maar FM is volgens mij meer aan de spieren toch? Of heb ik het nu mis?
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens - Pagina 2 Empty Re: Lichamelijke klachten voor zwangerschap....verdwenen tijdens

Bericht  Jasmine do 3 mei 2012 - 6:32

Ik heb tijdens mijn zwangerschappen geen last gehad van migraine. Niet tijdens de zwangerschap van J. en niet bij mijn miskramen. Heb vorige week voor het eerst sinds bijna een jaar weer een aanval gehad.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 6:37

Laurientje85 schreef:FM?

Fibromyalgie, weke-delen reuma.

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 do 3 mei 2012 - 6:44

Pippa schreef:
Stofzuiger schreef:
Stofzuiger schreef:Ik had geen pijn van de FM, echt een verademing.
Het is overigens na de bevalling gewoon weer terug gekomen Sad

Dat vertelde mijn reumatoloog, dat er veel meiden zijn met FM die bijna tot geen last hebben tijdens de zwangerschap. Dat zorgt er voor dat ze blijven denken dat het te maken heeft met hormonen, en er iets moet zijn met hormonen, waardoor je minder pijn zou moeten kunnen ervaren zonder daadwerkelijk zwanger te zijn, om het zo te zeggen. Ze raadde mij aan om gewoon continu zwanger te zijn hahahaha. Kreeg je er ook extra last van, tot de kleintjes geboren waren, of viel dat wel mee?

Ik wil dat hormoon! Yes

Helaas denken ze bij mij dat als ik zwanger zou worden, ik vrij snel uit de running zal zijn door m'n bekken. Door de H.MS zijn mijn banden te los en verschuiven mijn bekken nu al wat voor veel klachten zorgt. Met een zwangerschap worden die banden blijkbaar sowieso losser en dat is voor mij dus alles behalve gunstig!
Maar goed, beter dat zónder klachten van F.M dan dat ik die klachten ook nog eens zou hebben smile

Oh en dat ik van de hooikoorts af zou komen zou ook geen vervelende bijkomstigheid zijn!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 6:57

Ik heb twee keer geen last gehad van de Crohn. Helaas daarna wel weer flink ziek geworden.
En ik heb geen migraine meer.

Gast
Gast

Bericht  mickey do 3 mei 2012 - 8:25

Hier ook inderdaad weinig tot geen hooikoorts en ook de allergische klachten (katten, honden) leken minder. Nu weer helemaal terug.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fiebje do 3 mei 2012 - 10:02

Tijdens de zwangerschap had ik geen last van fm en mijn darmen hielden zich ook rustig

Nu na de zwangerschap houdt de fm zich nog aardig koest en gebruik ik nog steeds geen medicijnen voor mijn darmen.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx do 3 mei 2012 - 10:18

Komt het niet doordat je immuunsysteem op een lager pitje komt te staan tijdens zwangerschap. Omdat je anders antistoffen aan zou maken tegen je kindje dat daardoor veel vrouwen minder last hebben van bepaalde aandoeningen.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie do 3 mei 2012 - 10:26

Normaal slik ik medicijnen (speciale pil) tegen de acne, maar mijn huid werd tijdens beide zwangerschappen spontaan heel mooi. Zelfs oude littekentjes zijn nu nauwelijks meer zichtbaar.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Supertalentje do 3 mei 2012 - 10:50

Tuinstoel schreef:Normaal slik ik medicijnen (speciale pil) tegen de acne, maar mijn huid werd tijdens beide zwangerschappen spontaan heel mooi. Zelfs oude littekentjes zijn nu nauwelijks meer zichtbaar.

+1, ik kon ook geen antibiotica slikken, maar nog steeds is alles mooi gaaf!

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Twellie do 3 mei 2012 - 11:17

Supertalentje schreef:
Tuinstoel schreef:Normaal slik ik medicijnen (speciale pil) tegen de acne, maar mijn huid werd tijdens beide zwangerschappen spontaan heel mooi. Zelfs oude littekentjes zijn nu nauwelijks meer zichtbaar.

Fijn zeg, zou mooi zijn als je er nu helemaal vanaf bent! Bij mij begon het twee maand terug helaas alweer op te zetten.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Supertalentje do 3 mei 2012 - 12:40

Tuinstoel schreef:
Supertalentje schreef:

Fijn zeg, zou mooi zijn als je er nu helemaal vanaf bent! Bij mij begon het twee maand terug helaas alweer op te zetten.

Komt dat omdat echt alle zwangerschapshormonen verdwenen zijn? Ik wacht mijn volgende menstruatie af en dan begin ik weer met Diane, als het toch terugkomt hoop ik dat het daardoor wegblijft Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: