Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

+14
ChocoChip
blondje1313
Caroow
Bosjesvrouw
Alex
silly-one
rapa nui
TNMN
Bliss
May
Le Chat Noir
slaatje
FruttiTutti
Shopelle
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Highway do 3 mei 2012 - 1:07

Mijn zus vroeg een envelop, dus die heeft ze ook gekregen. Met een mooie kaart erbij. Verder nog geen huwelijken gehad zo dichtbij, pas in september weer eentje (zus van mijn man), Het ligt eraan wat ze vraagt, als ze een envelop vraagt dan krijgen ze dat, anders wil ik wel iets bijzonders geven (ballonvaart ofzo)
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  slaatje do 3 mei 2012 - 1:33

Lily schreef:
slaatje schreef:Ik zou dan inderdaad, net als Lily heeft gedaan, iets leuks en orgineels bedenken als ze toch een enveloppe mochten vragen. Wij hebben als wens ook een enveloppe, deels om de kosten voor het feest e.d te dekken.

het ergste is nog dat we tot op heden nog maar 97 varkentjes gevonden hebben van de 100 laughcry

Wahaha, geweldig. Ach, misschien als jullie wondertje er is, kan lopen en rommel maken, komt het wel weer eens naar boven. En als die kleine dan kan praten, zegt het: mij..... :P
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  poppetje do 3 mei 2012 - 1:54

Mijn schoonzus gaat volgende week trouwen, en wij geven hen een bon van een vakantiepark, voor een weekend of week weg.
dat kunnen zij zelf bepalen.

Ik vond het ook erg moeilijk iets te bedenken, zij hebben ook alles al...
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Shopelle do 3 mei 2012 - 2:22

@ Caroow Ik denk er precies hetzelfde over. Ik vind het leuk om iets tastbaars te geven waar zij het later nog over hebben.

Privésauna vind ik wel een leuk idee: Welke sauna hebben jullie het bruidspaar naar toe gestuurd? (Mijn vriend antwoord al dat hij het geen leuk cadeau voor een bruiloft vindt.. dus misschien moet ik hem nog even overtuigen)

Het bruidspaar heeft verder alles al. Ze hebben een eigen woning dus qua huishoudspullen hebben zij alles al.
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  ChocoChip do 3 mei 2012 - 3:00

@shopelle

Wij mochten er zelf 1 uitkiezen en kozen voor de t.emple of b.eauty in d.eurne
Mijn zus gaf dit in het kader van na een drukke periode een moment van rust. Wij vonden het iig leuk om te krijgen.
ChocoChip
ChocoChip
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 150
Punten : 158
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  SarahKey do 3 mei 2012 - 3:03

Ik had een bon gemaakt voor een weekendje weg. Ze hebben het alleen nog nooit ingeleverd bij me.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 4:07

Ik heb mijn zusje en zwager wel geld gegeven. Je kunt wel denken dat het niet zo leuk is maar zo'n bruiloft is duur en ik kan me voorstellen dat ze dat gewoon het liefst krijgen. Ik heb mijn zusje en zwager toen €250,- gegeven volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 4:25

SarahKey schreef:Ik had een bon gemaakt voor een weekendje weg. Ze hebben het alleen nog nooit ingeleverd bij me.

Gaan ze weleens een weekendje weg?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Shopelle do 3 mei 2012 - 6:54

Zusje schreef:Ik heb mijn zusje en zwager wel geld gegeven. Je kunt wel denken dat het niet zo leuk is maar zo'n bruiloft is duur en ik kan me voorstellen dat ze dat gewoon het liefst krijgen. Ik heb mijn zusje en zwager toen €250,- gegeven volgens mij.

Ik begrijp ook heel goed dat een bruiloft veel geld kost maar als het je broer of zus is, dan zou ik graag iets tastbaars willen hebben waarvan ik denk: 'Ja, dat heb ik op mijn bruiloft gekregen van mijn broer/zus' Het gebaar van een envelop gaat waarschijnlijk samen met iets tastbaars. En alle inspiratie is welkom! smile
Shopelle
Shopelle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 358
Punten : 489
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gast do 3 mei 2012 - 7:06

Och wat is tastbaar. Tastbaar is ook maar materie Wink. Ik vind eigenlijk alleen sieraden echt iets moois, tastbaars maar dat is niet iets voor deze gelegenheid. Oh en foto's! Maar daar kun je ook weinig mee gok ik laughcry. Al is het mss wel leuk om een foto album te maken van de bruid en bruidengom van baby en dan dat ze ouder worden enzo tot aan dat ze elkaar kennen en dan foto's waar ze samen opstaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus  - Pagina 2 Empty Re: Bruiloften van je broer/zus of zwager/schoonzus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum