Onweer!
+30
Rose
Burn
Twinkle_
Error
Silver
Middleme
Angela_1986
mosio
MiKa
Schaapke
Mom-Of-3
Puggle
Annemoontje
Lieke128
Linnie1985
Plien84
loura
Monte
Caramba
girli
Sarah1985
Ella
Lady Starstruck
Ibbeltje
Highway
Zwerver
Printje
Jeanette
Snoes
SoGood
34 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Onweer!
Hoer was het vanmiddag rond 15.00 uur ook raak. Super donker ineens ! En nu is het ook alweer een uurtje bezig
Gast- Gast
Razz_ schreef:Hoer was het vanmiddag rond 15.00 uur ook raak. Super donker ineens ! En nu is het ook alweer een uurtje bezig
Toch leest dat raar.
Gast- Gast
Afgelopen nacht was het hier heel erg. Heel veel flitsen en harde klappen ook veel regen. Nu is er alleen nog maar regen. Hoop dat het daar bij blijft, vind onweer 's nachts helemaal niks. Woon in noord-brabant trouwens.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Maura schreef:Razz_ schreef:Hoer was het vanmiddag rond 15.00 uur ook raak. Super donker ineens ! En nu is het ook alweer een uurtje bezig
Toch leest dat raar.
Whahaa wat fout
Jullie begrijpen natuurlijk dat dat gewoon Hier moest zijn he haha
Gast- Gast
Hier in Brabant onweert het ook helaas. Ik zit hier echt niet op me gemakje sinds we hier vorige week zondag blikseminslag hebben gehad terwijl ik alleen thuis was met me kinderen en we tv zaten te kijken en een keiharde knal en vonken uit de tv kwamen.
Hoor nu telkens die keiharde knal van vorige week bah bah. Nee ik hoop heel erg dat het snel voorbij is
Hoor nu telkens die keiharde knal van vorige week bah bah. Nee ik hoop heel erg dat het snel voorbij is
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Hier, omgeving Tiel, niks aan de hand! Wel jammer had wel zin in wat actie
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Hier is het echt nog heerlijk!! Was lekker in de tuin bezig en moet nu wel stoppen omdat het donker is en ik nix meer zie....ik zit in Drenthe, hoog en droog bij Assen!
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Hier in Overijssel begint het nu heel hard te regenen. Nog geen onweer gelukkig.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Ik dacht vanmiddag om 15.00/15.30 uur heel even dat m'n schuur instortte ofzo, verschrikkelijk zo hard ging het tekeer! Het was net alsof de klap hier tussen mijn schuurtje en huis 'klapte' zeg maar en zo over m'n huis naar voren trok. Ik schrok zo dat ik zat te trillen op de bank en bang ben ik eigenlijk niet van onweer... Het werd inderdaad ook pikkedonker en het regende verschrikkelijk.
In de loop van de avond zijn er ook héle flinke buien gevallen, de putjes hier kunnen het niet bijhouden... Ook nog flinke onweer af en toe, soms lijkt het wat verder weg, dan is het weer dichterbij. Maar zo'n harde klappen als vanmiddag heb ik gelukkig niet meer gehoord.
'Hier' is trouwens omgeving Den Bosch/Tilburg.
In de loop van de avond zijn er ook héle flinke buien gevallen, de putjes hier kunnen het niet bijhouden... Ook nog flinke onweer af en toe, soms lijkt het wat verder weg, dan is het weer dichterbij. Maar zo'n harde klappen als vanmiddag heb ik gelukkig niet meer gehoord.
'Hier' is trouwens omgeving Den Bosch/Tilburg.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Hier (20 km boven Alkmaar) niets van slecht weer gehad. Volgens de 24-uurs voorspelling van buienradar komt er morgenochtend iets over, ik merk het wel....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Sorry, Razz. Het is wel goed te begrijpen wat je bedoeld hoor. Maar het las zo lekker vreemd weg, dat ik er even iets over moest zeggen.
Gast- Gast
mosio schreef:Hier in Overijssel begint het nu heel hard te regenen. Nog geen onweer gelukkig.
In het noorden van de provincie niet
Gast- Gast
Hier is het nog steeds rustig, had liever vanavond wat regen en onweer gehad, dan morgen overdag...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Hier (Achterhoek) onweert het nog steeds wel vrij hard, al is het nu wat minder met eerder op de avond.. hoorde dat er ook al op veel plaatsen ingeslagen is.
Ik hou er niet zo van eigenlijk, brr.
Ik hou er niet zo van eigenlijk, brr.
Error- Prater
- Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Hier nu ook onweer sinds een minuut of tien. Gelukkig valt het nog mee!
Twinkle_- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 02-05-12
Wel flink wat regen gehad maar onweer vond ik reuze meevallen. Ik scheet er niet van in mijn broek zoals normaal.
Gast- Gast
OMG Wat doe je in zo'n geval?Mom-Of-2 schreef:Hier in Brabant onweert het ook helaas. Ik zit hier echt niet op me gemakje sinds we hier vorige week zondag blikseminslag hebben gehad terwijl ik alleen thuis was met me kinderen en we tv zaten te kijken en een keiharde knal en vonken uit de tv kwamen.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Oh, ik lees net dat hier in het dorp wel wat straten zijn ondergelopen en dat er stoppen door zijn geslagen door de onweer in verschillende wijken. Daar heb ik dus helemaal niks van meegekregen..
Gast- Gast
Hier in Drenthe onweert het nu..
Paar harde klappen. Even voor 't raam gestaan om te kijken..
Het trekt alweer weg, dus nu weer lekker verder slapen..
Paar harde klappen. Even voor 't raam gestaan om te kijken..
Het trekt alweer weg, dus nu weer lekker verder slapen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Vanmorgen on kwart voor 6 wakker geworden (zuidwest Friesland) van onweer en keiharde regen.. Onweer is inmiddels allang weer weggetrokken, maar het blijft grijs en regenachtig.
Gast- Gast
girli schreef:OMG Wat doe je in zo'n geval?Mom-Of-2 schreef:Hier in Brabant onweert het ook helaas. Ik zit hier echt niet op me gemakje sinds we hier vorige week zondag blikseminslag hebben gehad terwijl ik alleen thuis was met me kinderen en we tv zaten te kijken en een keiharde knal en vonken uit de tv kwamen.
De oudste begon keihard te gillen en te krijsen en die sprong op me schoot, de jongste begon te krijsen, ik hoorde een knal buiten en alle apparaten waren uit.
Ik heb geprobeerd me vriend te bellen ( was nog aardig moeilijk dit keer zo stond ik te shaken) die was aan het kitesurfen en zat een uur bij mij vandaan. Hij nam niet op, ik me moeder gebeld ( hoe dom die woont 2 uur bij me vandaan, net alsof die wat kon doen) toen ze opnam begon ik te janken en was ik in paniek ( jaja ik weet het kinderachtig) op dat moment probeerde me vriend me te bellen dus ik opgehangen met me moeder, uiteindelijk me vriend aan de telefoon die stond gelukkig nog op het strand kwam er meteen aan. Ik moest kijken of er brand was boven maar durfde niet, me schoonvader kwam en is bij me gebleven tot me vriend er was.
Maar iedereen in de straat had wat apparaten stuk, het is op zondag nog nooit zo druk in de straat geweest met busjes van installatiebedrijven en ziggo
Nu is het verzekeringswerk.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Hier (noord/west friesland) heeft het nog niet eens een druppel geregent!
Wel jammer, ik vind onweer altijd leuk om te zien
Wel jammer, ik vind onweer altijd leuk om te zien
Rose- Kletskop
- Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12
wc-eend schreef:In het noorden is het nog mooi weer hoor!
+1
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Hier heeft het vanmorgen vroeg geonweerd, maar het stelde helaas weinig voor
Nu is het grijs en nat.
Nu is het grijs en nat.
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Onweer
» Onweer..
» sneeuw met onweer
» Waar ben jij het liefst met onweer?
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
» Onweer..
» sneeuw met onweer
» Waar ben jij het liefst met onweer?
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: