Onweer!
+30
Rose
Burn
Twinkle_
Error
Silver
Middleme
Angela_1986
mosio
MiKa
Schaapke
Mom-Of-3
Puggle
Annemoontje
Lieke128
Linnie1985
Plien84
loura
Monte
Caramba
girli
Sarah1985
Ella
Lady Starstruck
Ibbeltje
Highway
Zwerver
Printje
Jeanette
Snoes
SoGood
34 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Onweer!
De babyfoon slaat er continue van uit, helaas wordt zoonlief ook iedere keer wakker... De hele tuin staat hier inmiddels al blank.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
In het noorden de hele dag stralend weer gehad. Zou misschien vannacht/morgen gaan regenen, dan ben ik niet in het noorden, maar in het zuiden van het land.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Yvette schreef:Oh gets dat lijkt me helemaal niks. 's nachts naar de meterkast lopen voor de stoppenPrinsesBo schreef:Van de week waren de stoppen er ook al uitgeklapt snachts.. Gebeurt bij ons nogal snel. Dus ff goed in de gaten houden
Dat is ook niks, gelukkig doet mn vriend dat
Gast- Gast
Lady Starstruck schreef:Highway schreef:Gisterochtend was het hier heel erg, nu nog niks (midden nl)
Klopt! Een keiharde klap, ik sloeg zowat tegen het plafond aan.
ja ik zat ook meteen rechtop in bed, was niet normaal!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
PrinsesBo schreef:Het regent hier hard!
Hier net ook. Nu niet meer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
PrinsesBo schreef:Hier nog steeds, putten kunnen t water niet meer aan.
oow jeetje. Dan komt het misschien hier ook nog wel terug.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Hier (H'lem) nog steeds blauwe lucht en geen enkele regen of onweersbui te zien.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik ook niets aan de hand. Blauwe lucht en nog steeds aangenaam buiten.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Schrik me rot. In eindhoven waren net een paar harde knallen te horen. Het begint nu ook zachtjes te regenen.
Gast- Gast
Hier op Flakkee begint het net... De ramen trilden net zelfs van een harde klap!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Hier niets aan het handje, dit was een een uur of 3 geleden:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Cimic schreef:Schrik me rot. In eindhoven waren net een paar harde knallen te horen. Het begint nu ook zachtjes te regenen.
Zachtjes? dan woon jij aan de totaal andere kant van Eindhoven hahaha hier stortregent het al een hele tijd.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zie nu op buienradar dat het onweer boven zeeland, brabant, limburg en gelderland zit. Ik ben erg benieuwd of de buien NL zullen verlaten via zeeland of noord-holland.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
PrinsesBo schreef:Yvette schreef:Oh gets dat lijkt me helemaal niks. 's nachts naar de meterkast lopen voor de stoppenPrinsesBo schreef:Van de week waren de stoppen er ook al uitgeklapt snachts.. Gebeurt bij ons nogal snel. Dus ff goed in de gaten houden
Dat is ook niks, gelukkig doet mn vriend dat
haha ik zou ook mijn man er dan uitsturen
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Nouja Oirschot ligt er niet ver vandaag maar geen harde regen, zelf het onweer trekt weg. Al had ik het gevoel dat het even boven mij hing. Lag rustig in bed een boek te lezen en viel zowat uit bed door een onverwachtse donderslag.Printje schreef:Cimic schreef:Schrik me rot. In eindhoven waren net een paar harde knallen te horen. Het begint nu ook zachtjes te regenen.
Zachtjes? dan woon jij aan de totaal andere kant van Eindhoven hahaha hier stortregent het al een hele tijd.
Gast- Gast
Cimic schreef:Nouja Oirschot ligt er niet ver vandaag maar geen harde regen, zelf het onweer trekt weg. Al had ik het gevoel dat het even boven mij hing. Lag rustig in bed een boek te lezen en viel zowat uit bed door een onverwachtse donderslag.Printje schreef:Cimic schreef:Schrik me rot. In eindhoven waren net een paar harde knallen te horen. Het begint nu ook zachtjes te regenen.
hahaha das inderdaad de compleet andere kant van Eind.
Printje- Lady Post-a-lot
Het was hier (noorden) continu windstil. Maar het begint nu te waaien. Volgens buienrader.nl komt hier morgenvroeg pas een stevige bui. Dan zet ik hier eerst de ramen tegen elkaar open, want het is hier alweer 23 graden binnen. Maar ik klaag alleen over het feit dat het mooie weer de komende weken alweer voorbij is. Ik genoot er echt van, van het mooie weer. Iedereen zo blij, vrolijk, weer geluiden van kwebbelende mensen op straat. Heerlijk!
Gast- Gast
Klopt maar qua afstand niet zo ver. Je zou dan verwachten dat ik ook een stortbui zou moeten hebben. Maar het is lichte tegen.Printje schreef:Cimic schreef:Nouja Oirschot ligt er niet ver vandaag maar geen harde regen, zelf het onweer trekt weg. Al had ik het gevoel dat het even boven mij hing. Lag rustig in bed een boek te lezen en viel zowat uit bed door een onverwachtse donderslag.Printje schreef:Cimic schreef:Schrik me rot. In eindhoven waren net een paar harde knallen te horen. Het begint nu ook zachtjes te regenen.
hahaha das inderdaad de compleet andere kant van Eind.
Gast- Gast
Hier hangt het nu niet meer zo boven ons, het omweer.
Klinkt nu verder weg. Flitsen zijn nog wel te zien, maar net meer zo fel.
Regen is bijna over.
Klinkt nu verder weg. Flitsen zijn nog wel te zien, maar net meer zo fel.
Regen is bijna over.
Gast- Gast
Jeetje wat een klappen net zeg, hier in Eindhoven! Ik dacht echt even dat mijn huisje instortte, haha! Nu gelukkig wat rustiger weer...
Lieke128- Fluisteraar
- Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10
Lieke128 schreef:Jeetje wat een klappen net zeg, hier in Eindhoven! Ik dacht echt even dat mijn huisje instortte, haha! Nu gelukkig wat rustiger weer...
Hier, vlakbij Eindhoven ging het ook flink tekeer. Nu regent het nog steeds met bakken uit de lucht en het rommelt nog best veel. Maar gelukkig is het harde gedonder wel voorbij.
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Onweer
» Onweer..
» sneeuw met onweer
» Waar ben jij het liefst met onweer?
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
» Onweer..
» sneeuw met onweer
» Waar ben jij het liefst met onweer?
» Hond doodsbang voor onweer, iemand tips?
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: