Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen

+3
Parisienne
Snoes
Ibbeltje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Goedemorgen

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 17:54

Pfff...om 22:30 gaan slapen en vanaf 01:47 de rest van de nacht wakker gelegen. Gisteren ook al, en toen had ik zelfs een half slaappilletje op... Word je moe van :-(( heeeeel moe

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen Empty Re: Goedemorgen

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 17:57

Arme Jip... Ik word de laatste tijd weer ontzettend vroeg wakker. Val dan wel weer in slaap maar het is ook zo vermoeiend want opstaan gaat dan niet meer zo makkelijk en gister had ik me daardoor gewoon verslapen. Verslapen vandaag gelukkig niet maar had op zich wel eerder willen beginnen. Ach, tis geen ramp want dan had ik te veel gewerkt.

Vandaag werken, vanavond bij mijn ouders eten en daarna verder mijn huis opruimen en mijn planning voor volgende week al schetsen zodat ik dat niet weer op het laatste moment hoef te doen. Ik hoop dat het niet weer zo benauwd wordt als gister maar voor nu kan ik niet eens uit het raam kijken van de mist :shock:.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:01

En ik kan nergens mijn make up remover meer vinden... Das toch raar? scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:05

Ik moet ook zo werken. Heb heel veel nieuwe mensen deze week 10 of zo. Beetje teveel van het goede.

Na het werk zou ik 'moeten' sporten, maar ik denk dat ik niks ga doen.

Met water en zeep anders.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:09

Ja, tis me al gelukt. Ben vandaag toch wel bij een drogisterij dus gelijk ff nieuwe kopen. Nieuwe mensen? Moet je die dan inwerken ofzo? Ik kan het ook niet hoor, sporten na mijn werk. Daarom ben ik erg blij met mijn werk waar ik genoeg beweging krijg. Pfff, gister was ik bezig en ik voelde gewoon mijn buikspieren. Nu helaas ook een beetje mijn rug haha Very Happy. Ik ga lekker een tosti maken smile.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje di 1 mei 2012 - 18:12

Goedemorgen,

Vandaag een ochtendje werken en dan een kennismaking bij, ik hoop, een nieuw oppasgezin hier in de buurt. Ik ben benieuwd.

Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:17

Nee, nieuwe cliënten. En ik sport altijd na mijn werk...zou anders niet weten hoe ik 15 uur sporten in kan plannen. Tosti in de ochtend?

Ik ben weg! Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:19

Jip83 schreef:Nee, nieuwe cliënten. En ik sport altijd na mijn werk...zou anders niet weten hoe ik 15 uur sporten in kan plannen. Tosti in de ochtend?

Ik ben weg! Fijne dag!

Ja mijn brood is oud en gister geen kans gehad om op tijd boodschappen te doen dus al het brood was weg toen ik in de winkel kwam. Ach, voor een keer maakt mij het niet uit smile.

Ik weet ook dat het niet anders kan qua sporten maar zelf maak ik dan dus elke dag de uitzondering van 'vandaag niet' en komt er dus niks van. Ik heb er de dicipline gewoon niet voor helaas. Gelukkig zit sport nu in mijn werk verweven dus smile. Succes met de nieuwe cliënten!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:58

Goedemorgen!

Ik wil vandaag een aantal dingen in huis doen. Voor de rest heb ik nog geen plannen. Eerst maar even kijken hoe ver ik kom.

Een fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Snoes di 1 mei 2012 - 19:17

Goedemorgen!

Vandaag mijn eerste dag werken weer na een laaaang weekend smile. Ik werk vandaag tot 18u à 19u. Verder geen plannen vanavond.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 19:25

Goeiemorgen!

Voor mij ook de eerste dag na een lekker lang weekend. Meteen verslapen omdat mijn wekker niet afging, maar gelukkig was ik nog redelijk op tijd. Vanavond lekker nasi maken, ik heb er nu al trek in Embarassed

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Parisienne di 1 mei 2012 - 19:57

Goedemorgen! N. en ik zijn al aangekleed aan klaar om naar buiten te gaan. We gaan even kijken bij de opening van een nieuwe mini-Hema hier bij ons in de wijk boven de AH. Hij is erg klein, maar ben toch benieuwd hoe het geworden is. Daarna gelijk even boodschappen doen en de rest van de dag binnen blijven.. wat een vies weer!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Oasis di 1 mei 2012 - 20:40

Goedemorgen,

Ik ben gisterenavond thuis gekomen vanuit Parijs. Het was geweldig, zoveel gezien!
Maar ook veel gelopen en nu dus spierpijn over mijn hele lijf haha.
Vandaag aan mijn scriptie werken en vanavond met mijn vriend langs mijn schoonouders.

Fijne dag allemaal!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Zonnetje di 1 mei 2012 - 20:52

Goedemorgen! Ik begin vandaag wat later met werken, omdat we vanavond een vergadering tot 20 uur hebben. Daarna ga ik niet veel meer doen. Lekker met mijn vriend op de bank hangen denk ik.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 20:58

Gaaaaaaaaaaaaaap oh ik ben zo geen ochtendmens...

Ik ben nu bezig met een foto cursus te schrijven, om het zo maar even te noemen. Mijn bedrijfje wil een soort fotoclub gaan opstarten, we hebben al een paar keer van mensen de vraag gehad of we workshops geven en nu is het moment dat we er serieus mee bezig zijn.
Ik heb er erg veel zin in maar ik vind het ook best spannend... ik heb nog nooit echt les gegeven en ik hoop dat ze het wel interessant vinden...
study

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ di 1 mei 2012 - 21:39

Morning!

Ik ben weer in ons koude kikkerlandje aangekomen. Gelukkig wel wat kunnen slapen in het vliegtuig, maar helemaal uitgerust voel ik me niet. Vanavond maar bijtijds naar bed en hopen dat de jetlag niet gaat toeslaan.

Fijne dag allemaal!

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Snoes wo 2 mei 2012 - 1:14

Lacey, heb je een leuke vakantie gehad?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Caro wo 2 mei 2012 - 1:24

Zero schreef:

Gaaaaaaaaaaaaaap oh ik ben zo geen ochtendmens...

Ik ben nu bezig met een foto cursus te schrijven, om het zo maar even te noemen. Mijn bedrijfje wil een soort fotoclub gaan opstarten, we hebben al een paar keer van mensen de vraag gehad of we workshops geven en nu is het moment dat we er serieus mee bezig zijn.
Ik heb er erg veel zin in maar ik vind het ook best spannend... ik heb nog nooit echt les gegeven en ik hoop dat ze het wel interessant vinden...
study

Goed te horen!!!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 1:26

Ik kom beter de dag door dan verwacht :-)

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ wo 2 mei 2012 - 2:05

Snoes schreef:Lacey, heb je een leuke vakantie gehad?
Zeker weten! Heb zo veel gezien en meegemaakt dat ik het nog steeds niet helemaal kan bevatten smile.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven