Goedemorgen
+3
Parisienne
Snoes
Ibbeltje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Pfff...om 22:30 gaan slapen en vanaf 01:47 de rest van de nacht wakker gelegen. Gisteren ook al, en toen had ik zelfs een half slaappilletje op... Word je moe van :-(( heeeeel moe
Gast- Gast
Re: Goedemorgen
Arme Jip... Ik word de laatste tijd weer ontzettend vroeg wakker. Val dan wel weer in slaap maar het is ook zo vermoeiend want opstaan gaat dan niet meer zo makkelijk en gister had ik me daardoor gewoon verslapen. Verslapen vandaag gelukkig niet maar had op zich wel eerder willen beginnen. Ach, tis geen ramp want dan had ik te veel gewerkt.
Vandaag werken, vanavond bij mijn ouders eten en daarna verder mijn huis opruimen en mijn planning voor volgende week al schetsen zodat ik dat niet weer op het laatste moment hoef te doen. Ik hoop dat het niet weer zo benauwd wordt als gister maar voor nu kan ik niet eens uit het raam kijken van de mist .
Fijne dag allemaal!
Vandaag werken, vanavond bij mijn ouders eten en daarna verder mijn huis opruimen en mijn planning voor volgende week al schetsen zodat ik dat niet weer op het laatste moment hoef te doen. Ik hoop dat het niet weer zo benauwd wordt als gister maar voor nu kan ik niet eens uit het raam kijken van de mist .
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Ik moet ook zo werken. Heb heel veel nieuwe mensen deze week 10 of zo. Beetje teveel van het goede.
Na het werk zou ik 'moeten' sporten, maar ik denk dat ik niks ga doen.
Met water en zeep anders.
Na het werk zou ik 'moeten' sporten, maar ik denk dat ik niks ga doen.
Met water en zeep anders.
Gast- Gast
Ja, tis me al gelukt. Ben vandaag toch wel bij een drogisterij dus gelijk ff nieuwe kopen. Nieuwe mensen? Moet je die dan inwerken ofzo? Ik kan het ook niet hoor, sporten na mijn werk. Daarom ben ik erg blij met mijn werk waar ik genoeg beweging krijg. Pfff, gister was ik bezig en ik voelde gewoon mijn buikspieren. Nu helaas ook een beetje mijn rug haha . Ik ga lekker een tosti maken .
Gast- Gast
Goedemorgen,
Vandaag een ochtendje werken en dan een kennismaking bij, ik hoop, een nieuw oppasgezin hier in de buurt. Ik ben benieuwd.
Fijne dag!
Vandaag een ochtendje werken en dan een kennismaking bij, ik hoop, een nieuw oppasgezin hier in de buurt. Ik ben benieuwd.
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Nee, nieuwe cliënten. En ik sport altijd na mijn werk...zou anders niet weten hoe ik 15 uur sporten in kan plannen. Tosti in de ochtend?
Ik ben weg! Fijne dag!
Ik ben weg! Fijne dag!
Gast- Gast
Jip83 schreef:Nee, nieuwe cliënten. En ik sport altijd na mijn werk...zou anders niet weten hoe ik 15 uur sporten in kan plannen. Tosti in de ochtend?
Ik ben weg! Fijne dag!
Ja mijn brood is oud en gister geen kans gehad om op tijd boodschappen te doen dus al het brood was weg toen ik in de winkel kwam. Ach, voor een keer maakt mij het niet uit .
Ik weet ook dat het niet anders kan qua sporten maar zelf maak ik dan dus elke dag de uitzondering van 'vandaag niet' en komt er dus niks van. Ik heb er de dicipline gewoon niet voor helaas. Gelukkig zit sport nu in mijn werk verweven dus . Succes met de nieuwe cliënten!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik wil vandaag een aantal dingen in huis doen. Voor de rest heb ik nog geen plannen. Eerst maar even kijken hoe ver ik kom.
Een fijne dag allemaal!
Ik wil vandaag een aantal dingen in huis doen. Voor de rest heb ik nog geen plannen. Eerst maar even kijken hoe ver ik kom.
Een fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Vandaag mijn eerste dag werken weer na een laaaang weekend . Ik werk vandaag tot 18u à 19u. Verder geen plannen vanavond.
Fijne dag allemaal!
Vandaag mijn eerste dag werken weer na een laaaang weekend . Ik werk vandaag tot 18u à 19u. Verder geen plannen vanavond.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goeiemorgen!
Voor mij ook de eerste dag na een lekker lang weekend. Meteen verslapen omdat mijn wekker niet afging, maar gelukkig was ik nog redelijk op tijd. Vanavond lekker nasi maken, ik heb er nu al trek in
Fijne dag allemaal!
Voor mij ook de eerste dag na een lekker lang weekend. Meteen verslapen omdat mijn wekker niet afging, maar gelukkig was ik nog redelijk op tijd. Vanavond lekker nasi maken, ik heb er nu al trek in
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen! N. en ik zijn al aangekleed aan klaar om naar buiten te gaan. We gaan even kijken bij de opening van een nieuwe mini-Hema hier bij ons in de wijk boven de AH. Hij is erg klein, maar ben toch benieuwd hoe het geworden is. Daarna gelijk even boodschappen doen en de rest van de dag binnen blijven.. wat een vies weer!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Goedemorgen,
Ik ben gisterenavond thuis gekomen vanuit Parijs. Het was geweldig, zoveel gezien!
Maar ook veel gelopen en nu dus spierpijn over mijn hele lijf haha.
Vandaag aan mijn scriptie werken en vanavond met mijn vriend langs mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Ik ben gisterenavond thuis gekomen vanuit Parijs. Het was geweldig, zoveel gezien!
Maar ook veel gelopen en nu dus spierpijn over mijn hele lijf haha.
Vandaag aan mijn scriptie werken en vanavond met mijn vriend langs mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Goedemorgen! Ik begin vandaag wat later met werken, omdat we vanavond een vergadering tot 20 uur hebben. Daarna ga ik niet veel meer doen. Lekker met mijn vriend op de bank hangen denk ik.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Gaaaaaaaaaaaaaap oh ik ben zo geen ochtendmens...
Ik ben nu bezig met een foto cursus te schrijven, om het zo maar even te noemen. Mijn bedrijfje wil een soort fotoclub gaan opstarten, we hebben al een paar keer van mensen de vraag gehad of we workshops geven en nu is het moment dat we er serieus mee bezig zijn.
Ik heb er erg veel zin in maar ik vind het ook best spannend... ik heb nog nooit echt les gegeven en ik hoop dat ze het wel interessant vinden...
Gast- Gast
Morning!
Ik ben weer in ons koude kikkerlandje aangekomen. Gelukkig wel wat kunnen slapen in het vliegtuig, maar helemaal uitgerust voel ik me niet. Vanavond maar bijtijds naar bed en hopen dat de jetlag niet gaat toeslaan.
Fijne dag allemaal!
Ik ben weer in ons koude kikkerlandje aangekomen. Gelukkig wel wat kunnen slapen in het vliegtuig, maar helemaal uitgerust voel ik me niet. Vanavond maar bijtijds naar bed en hopen dat de jetlag niet gaat toeslaan.
Fijne dag allemaal!
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Lacey, heb je een leuke vakantie gehad?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Zero schreef:
Gaaaaaaaaaaaaaap oh ik ben zo geen ochtendmens...
Ik ben nu bezig met een foto cursus te schrijven, om het zo maar even te noemen. Mijn bedrijfje wil een soort fotoclub gaan opstarten, we hebben al een paar keer van mensen de vraag gehad of we workshops geven en nu is het moment dat we er serieus mee bezig zijn.
Ik heb er erg veel zin in maar ik vind het ook best spannend... ik heb nog nooit echt les gegeven en ik hoop dat ze het wel interessant vinden...
Goed te horen!!!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Zeker weten! Heb zo veel gezien en meegemaakt dat ik het nog steeds niet helemaal kan bevatten .Snoes schreef:Lacey, heb je een leuke vakantie gehad?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: