sollicitatie: hoe lang duurt het na de sluitingsdatum??
+5
Flinder
Rovine
RYW
Roze Roos
SleepingBeauty
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
sollicitatie: hoe lang duurt het na de sluitingsdatum??
hoihoi,
Ik heb gesolliciteerd en de sluitingsdatum was toen 30 dec.
Nu heb ik nog steeds niks gehoord. Behalve dat mijn brief ontvangen is en dat ze zsm mij verder zullen inlichten over de verdere procedure.
Lijkt me toch dat ik al wel wat heb kunnen horen, op zijn minst dat ik het niet geworden ben??
Ik heb gesolliciteerd en de sluitingsdatum was toen 30 dec.
Nu heb ik nog steeds niks gehoord. Behalve dat mijn brief ontvangen is en dat ze zsm mij verder zullen inlichten over de verdere procedure.
Lijkt me toch dat ik al wel wat heb kunnen horen, op zijn minst dat ik het niet geworden ben??
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Re: sollicitatie: hoe lang duurt het na de sluitingsdatum??
Ik zou ff bellen als ik jou was! Meestal hoor je binnen een week na de sluitingsdatum wel wat!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Helaas komt het nog best vaak voor dat je gewoon helemaal niets meer hoort als je het niet geworden bent. Erg asociaal vind ik, maar aan de andere kant, als er echt honderden mensen solliciteren is het ook nogal een opgave om iedereen iets terug te sturen...
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
RYW schreef:Helaas komt het nog best vaak voor dat je gewoon helemaal niets meer hoort als je het niet geworden bent. Erg asociaal vind ik, maar aan de andere kant, als er echt honderden mensen solliciteren is het ook nogal een opgave om iedereen iets terug te sturen...
Ik kreeg van de week een e-mail over een sollicitatie die 14 december sloot. Dat er 500 mensen hadden gereageerd, en dat ze nu pas tijd hadden om iedereen op de hoogte te stellen, dat vond ik nog best netjes, maar wel een beetje laat.
Gast- Gast
Even bellen. Hoeft allemaal niks te betekenen. Degene die ze behandelt kan ook ziek of afwezig zijn.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Het kan allemaal best lang duren. Bij de ene organisatie hoor je een week na de sluitingsdatum al iets en bij de ander gaan er zes weken over heen (en dan ben ik nog uitgenodigd voor een gesprek ook!). Een procedure kan best wel vertraagd zijn dus...
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10
dat is heel verschillend. Zoals ryw zegt zijn er ook bedrijven die helemaal niks laten horen. En er zijn ook bedrijven die pas na 2 maanden pas iets laten horen. Gewoon nog even afwachten dus.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik zou nog even tot ongeveer 3 weken na sluitingsdatum wachten en heb je dan nog niks gehoord even contact opnemen.
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Bellen kan geen kwaad.. dan weet je tenminste waar je aan toe ben.. zullen ze je vast ook niet kwalijk nemen, tenzij je de 40e ben ofzo, maar daar kan jij ook niets aan doen.
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Gewoon even bellen. Tijd kan namelijk erg verschillen. Soms kun je in een week al iets horen, maar soms pas na een maand.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Het kan ook nog zo zijn dat ze nu al ronde 1 gesprekken ingepland hebben. Als ze daar niemand tussen kunnen vinden halen ze weer een nieuwe stapel tevoorschijn.
Maar alle andere redenen klinken ook plausibel en als je het echt wilt weten, bellen. Het staat niet raar, maar komt juist geïnteresseerd over, is mij altijd verteld.
Maar alle andere redenen klinken ook plausibel en als je het echt wilt weten, bellen. Het staat niet raar, maar komt juist geïnteresseerd over, is mij altijd verteld.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» hoe lang duurt een sollicitatie gesprek
» Sluitingsdatum sollicitatie, altijd evenveel kans?
» Hoe lang duurt dit?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
» Sluitingsdatum sollicitatie, altijd evenveel kans?
» Hoe lang duurt dit?
» Oh wat duurt dat nog lang!
» Hoe lang duurt een keelontsteking???
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: