Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

alles netjes houden?

+19
Sushi
SarahKey
Snoes
Parisienne
Mida4you
Tinus
Bliss
Stuiterbal
SleepingBeauty
Gympie
Arwyn
Shisha
Bay
Caramba
Sanne
Liadan
Rush
Marin
duckie
23 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

alles netjes houden? - Pagina 2 Empty Re: alles netjes houden?

Bericht  Tinus di 1 mei 2012 - 5:48

Af en toe liggen er wel wat kranten en reclame spul op mijn tafel een paar dagen, maar een rommel...? Ik kan daar ook niet tegen.
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mida4you di 1 mei 2012 - 6:27

Ik ben zelf ook best opruimerig en hou ervan dat het opgeruimd is. Ten eerste is mijn man een sloddervos en laat alles rondslingeren ( erger ik me dood aan ) heb het er al zo vaak met hem over gehad.... En ja we hebben een dochter van bijna 2 jaar en die maakt ook altijd troeppies maar dat kan ik haar niet kwalijk nemen en dat vindt ik ook niet erg.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Parisienne di 1 mei 2012 - 6:35

Een rommel is het hier zeker niet. Als N. 's middags gaat slapen ruim ik al het speelgoed op, daarna kan ze weer alles overhoop gooien. 's Avonds, als ze net in bed ligt, ruim ik weer alles op. Ik kan niet rustig op mijn bank zitten als al het speelgoed niet opgeruimd is of op zijn plek staat.

Losse rommel ruim ik ook 's avonds op, denk aan reclamefolders, telefoon-/laptopopladers, post, etc. Alles verdwijnt in ieder geval uit het zicht. Meestal stofzuig ik nog even voordat N. gaat slapen, er gaat een doekje over de tafel, ik ruim wat dingen in de keuken op en doe de afwas. Een paar keer per week dweil ik daarna zodat ik (verplicht) op de bank moet kruipen Wink

Hier is alles meestal dus wel opgeruimd, anders heb ik echt geen rust in mijn hoofd!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Snoes di 1 mei 2012 - 6:52

Tinus schreef:Af en toe liggen er wel wat kranten en reclame spul op mijn tafel een paar dagen, maar een rommel...? Ik kan daar ook niet tegen.
+1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:14

Opgeruimd houden is niet zo'n probleem. Schoonhouden wel. Ik heb een pesthekel aan stofzuigen, maar ik maak genoeg troep om het elke dag, zo niet om de dag te moeten doen. En dat doe ik dan weer niet, waarna ik me aan mezelf irriteer. alles netjes houden? - Pagina 2 827601

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 1 mei 2012 - 7:46

duckie schreef:
Liadan schreef:Hier hetzelfde duckie, ik ben van mezelf ook een enorme rommelkont. Het is hier nooit lang opgeruimd in huis, helemaal als ik alleen thuis ben met de kinderen is het vaak een ontplofte bom.

haha dat is helemaal herkenbaar... ik ruim het speelgoed ook pas op als ze savonds op bed ligt anders blijf ik aan de gang... tussendoor als ze slaapt schuif ik het iets aan de kant dat ik mn eigen gang kan gaan en er neit over struikel maar verder....Embarassed

Hoe leer jij je kind dan opruimen? Als je tussendoor af en toe opruimt met haar (of als ze straks wat groter is leert dat je eerst het ene pakt, opruimt, en dan een ander iets pakt om mee te spelen) dan is het ook vaker overdag wat netter en je leert haar meteen dat je ook moet opruimen.

Hier is het aardig netjes, doe ik ook express, want wil geen 'slonzige' moeder worden. Nu heb ik ook nog alle tijd want heb verlof en de kleine man maakt nog geen troep. Wel een hond die aan het verharen is dus we moeten ook wel max om de dag stofzuigen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Sushi di 1 mei 2012 - 8:35

Sanne schreef:Hier in huis is het over het algemeen wel netjes. Ik vind het vervelend als het slordig en vies is om me heen; daar word ik onrustig van. Ik vind het heerlijk als het huis mooi schoon en opgeruimd is en lekker fris ruikt. Ik vind het ook niet zo heel vervelend om schoon te maken. Juist als je het goed bijhoudt, is het niet zoveel werk. Ik ben in een uurtje door het hele huis (appartement) heen en dan is alles fris.

+1
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11

Bericht  MissD di 1 mei 2012 - 22:45

Rush schreef:Ja, bij ons thuis is het bijna altijd netjes, anders word ik stapelgek.

Hier precies hetzelfde, ik kan niet tegen rotzooi, dingen die niet op hun plaats worden. Dus ja altijd netjes.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10

Bericht  Lindsya wo 2 mei 2012 - 4:21

Ik hou van een opgeruimd en schoon huis. Mijn zoontje speel in de woonkamer en dan staan er ook veel auto's in de huiskamer maar dat zie ik niet echt als troep, als hij naar bed gaat ruimen we die samen op. Maar verder is het nooit rommelig in ons huis en schoonmaken doe ik elke dag. Ik kan er niet tegen als ons huis niet schoon is of rommelig.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 6:29

voordat onze dochter er was, was het hier eigenlijk altijd opgeruimd en netjes, maar nu zij er ligt, ligt er overdag altijd speelgoed door de hele kamer. Ik/wij ruimen twee keer per dag op, voor/tijdens haar middagslaapje en voordat ze naar bed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Ella wo 2 mei 2012 - 6:43

Ik hou van een opgeruimd huis. Maar kan daarin ook doorslaan. Het irriteerd me enorm als mijn man alles laat liggen.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 7:00

Ik vind opgeruimd wel fijner, maar spik en span hoeft het hier niet te zijn. Je mag best zien dat er geleefd wordt. Wel zijn man en ik actiever bezig om er een ritme in te krijgen. Wij zijn van onszelf allebei chaotisch (in de ADHD sfeer) en dst zie je ook terug in ons huis. Als we het opruimen, is het bij beiden rustiger in het hoofd.

Gast
Gast

Bericht  Makamba wo 2 mei 2012 - 7:35

Herkenbaar. Ik ruim nu (8 van de 10 keer) op wat ik heb gebruikt of (op dat moment) niet nodig heb.
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: