alles netjes houden?
+19
Sushi
SarahKey
Snoes
Parisienne
Mida4you
Tinus
Bliss
Stuiterbal
SleepingBeauty
Gympie
Arwyn
Shisha
Bay
Caramba
Sanne
Liadan
Rush
Marin
duckie
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
alles netjes houden?
zijn jullie er goed in om thuis alles netjes te houden? ik ben van mezelf best wel een rommelkont helaas:oops: en dan heb ik net weer wat opgeruimd en en dag later ligt het al weer vol... pff ik erger me er wel aan maar het lukt me gewoon neit altijd om alles netjes te houden... heb volgens mij gewoon te veel troep en of te weinig bergruimte... herkenbaar? iemand tips?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Re: alles netjes houden?
Nee, dat kan ik niet
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik probeer het wel maar mijn vriend is een enorme slordevos dus het lukt niet heel vaak. Alles wat ik opruim pakt hij net zo hard weer uit de kast haha!
Mijn enige tip is om alles direct na gebruik weer op de juiste plek te leggen en alle ruimte optimaal te benutten (rolbakken onder het bed, extra kast in de hal etc.)
Mijn enige tip is om alles direct na gebruik weer op de juiste plek te leggen en alle ruimte optimaal te benutten (rolbakken onder het bed, extra kast in de hal etc.)
Gast- Gast
Ja, bij ons thuis is het bijna altijd netjes, anders word ik stapelgek.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Hier hetzelfde duckie, ik ben van mezelf ook een enorme rommelkont. Het is hier nooit lang opgeruimd in huis, helemaal als ik alleen thuis ben met de kinderen is het vaak een ontplofte bom.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hier in huis is het over het algemeen wel netjes. Ik vind het vervelend als het slordig en vies is om me heen; daar word ik onrustig van. Ik vind het heerlijk als het huis mooi schoon en opgeruimd is en lekker fris ruikt. Ik vind het ook niet zo heel vervelend om schoon te maken. Juist als je het goed bijhoudt, is het niet zoveel werk. Ik ben in een uurtje door het hele huis (appartement) heen en dan is alles fris.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben ook een rommelkont, alleen moet wel iedere dag opruimen, vooral nu er ook een kat in huis is die nogal aan het verharen is.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik hou ook van een net en opgeruimt huis. Kan slecht tegen rommel of viezigheid. Mijn vriend is dan ook erg blij met mij. We wonen niet samen dus als ik iets te vies vind bij hem dan maak ik het zelf schoon.
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Ik en mijn vriend zijn wel redelijk netjes en meestal is het wel opgeruimd. Soms liggen er wel wat rommel op de salontafel of bij de computer. De grootste rommelkont is de rat. Die gooit alle houtsnippers de kooi uit dus dat hoekje ziet er altijd uit alsof er al dagen niet gezogen is (terwijl ik daar iedere dag zuig).
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Onze kat ook, verschrikkelijk!! Ik kan iedere dag wel stofzuigen, maar dat doe ik niet. Het moet wel leuk blijven, maar kan me soms moeilijk inhouden om niet even de stofzuiger te pakken haha.Spetterdespat schreef:Ik ben ook een rommelkont, alleen moet wel iedere dag opruimen, vooral nu er ook een kat in huis is die nogal aan het verharen is.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Liadan schreef:Hier hetzelfde duckie, ik ben van mezelf ook een enorme rommelkont. Het is hier nooit lang opgeruimd in huis, helemaal als ik alleen thuis ben met de kinderen is het vaak een ontplofte bom.
haha dat is helemaal herkenbaar... ik ruim het speelgoed ook pas op als ze savonds op bed ligt anders blijf ik aan de gang... tussendoor als ze slaapt schuif ik het iets aan de kant dat ik mn eigen gang kan gaan en er neit over struikel maar verder....
duckie- Ratel
Ik ben ook van het opruimen en het schoonmaken. Alleen sinds de komst van S. laat ik veel meer dingen liggen en poets ik niet meer iedere dag. Gewoon geen zin meer in en geen tijd voor
Gast- Gast
Nee, het lukt mij lang niet altijd.
Ik vind het heel fijn om een schoon en opgeruimd huis te hebben, maar het gebeurd toch erg vaak dat vooral de salontafel vol ligt met troepjes van mij en/of mijn vriend. Na een dag of een paar dagen irriteer ik me er echt aan en ruim ik alles op, maar zodra er weer post is, ligt er alweer wat op tafel.
Nu vakantie, dus weer een poets en opruim weekje!
Ik vind het heel fijn om een schoon en opgeruimd huis te hebben, maar het gebeurd toch erg vaak dat vooral de salontafel vol ligt met troepjes van mij en/of mijn vriend. Na een dag of een paar dagen irriteer ik me er echt aan en ruim ik alles op, maar zodra er weer post is, ligt er alweer wat op tafel.
Nu vakantie, dus weer een poets en opruim weekje!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
ík verbaas me er soms bij andere mensen over (die ook kinderen hebben) hoe netjes ze het hebben, je kan niet zien dat er kinderen wonen zeg maar
duckie- Ratel
Nee, het is een ramp. Ik heb wel net opgeruimd en schoongemaakt, alleen ben ik nu te lui om de schoonmaakemmer te legen en weg te zetten . Daar begint het patroon weer.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
duckie schreef:ík verbaas me er soms bij andere mensen over (die ook kinderen hebben) hoe netjes ze het hebben, je kan niet zien dat er kinderen wonen zeg maar
Oh dat zie je bij mij ook niet (op het speelgoed na dan) alleen wel dat er katten wonen.. Ze hebben al heel wat gesloopt en ze verharen als een tierelier. Gek word ik er van !
Gast- Gast
Ik probeer het allemaal redelijk netjes te houden, al lukt mij dat ook niet als ik veel achter elkaar werk.
Mijn man is een grote rommelkont, dus die moet ik nog wel eens zeggen dat op moet ruimen haha....
Mijn man is een grote rommelkont, dus die moet ik nog wel eens zeggen dat op moet ruimen haha....
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hier is het ook vrijwel altijd netjes.
Ik poets gelukkig niet meer zo dwangmatig als voor er kinderen waren.
Toen kon ik dagelijks om 22u nog aan het poetsen zijn. Soms poetste ik de oven 3 keer per week en sopte ik de koelkast 2x per week uit.
Ik zorg wel dat er elke dag is gestofzuigd en de was gevouwen is.
Strijken doe ik een paar keer per week, de wc's om de dag en stoffen 2 keer per week.
Het speelgoed ruim ik elke avond netjes op evenals andere rond slingerende spullen zoals post, telefoonopladers etc.
Ik poets gelukkig niet meer zo dwangmatig als voor er kinderen waren.
Toen kon ik dagelijks om 22u nog aan het poetsen zijn. Soms poetste ik de oven 3 keer per week en sopte ik de koelkast 2x per week uit.
Ik zorg wel dat er elke dag is gestofzuigd en de was gevouwen is.
Strijken doe ik een paar keer per week, de wc's om de dag en stoffen 2 keer per week.
Het speelgoed ruim ik elke avond netjes op evenals andere rond slingerende spullen zoals post, telefoonopladers etc.
Gast- Gast
Opruimen doe ik sowieso dagelijks/continu. Zodra ik iets gebruikt of gedaan heb, dan ruim ik het op. Vriend laat nog wel eens dingen liggen, dus dan ruim ik dat ook gelijk op, anders irriteer ik me daaraan. Voor het slapen gaan zet ik ook kopjes/glazen weg en in de vaatwasser, zodat het de volgende ochtend gewoon netjes is, en ik niet allemaal spullen zie liggen die niet op die plek horen. Schoonmaken doe ik ook vaak, maar de laatste tijd ben ik gewoon te moe om elke dag alles bij te houden zoals stofzuigen, dus dat gebeurd nu iets minder, maar nog steeds wel meerdere keren per week, zodat het gewoon netjes is, veel prettiger leven
Gast- Gast
Ja hier is het altijd netjes anders word ik heel
Onrustig. Ik doe 1 x in de week de grote schoonmaak en dan gaat alles aan de kant en verder houd ik het dagelijks bij.
Onrustig. Ik doe 1 x in de week de grote schoonmaak en dan gaat alles aan de kant en verder houd ik het dagelijks bij.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Bij mij is het bijna altijd wel netjes, kan niet tegen troep.. Helemaal niet op mn werk, daar ruim ik echt alles op anders kan ik niet lekker werken.
Gast- Gast
Ik heb ook echt grote moeite om mn huis netjes te houden. Vind t wel fijn als alles opgeruimd is, maar twee dagen later is het weer een zooi. Daarbij maak ik ook niet vaak grondig schoon, maar meer 'voor het oog schoon'. Vind t echt een pokkewerk!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Het lukt me redelijk. Ik probeer er op te letten, maar soms lukt het echt niet.
Gast- Gast
Rush schreef:Ja, bij ons thuis is het bijna altijd netjes, anders word ik stapelgek.
+1
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» De houden of niet houden?-topic
» Hoe los je dit netjes op?
» Dit is netjes!
» Hoe zeg ik netjes nee?
» Erg netjes!!
» Hoe los je dit netjes op?
» Dit is netjes!
» Hoe zeg ik netjes nee?