Quinny (buggy)
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Quinny (buggy)
Wij zijn op zoek naar een goede buggy voor A.
We gaan bijna op vakantie en ik wil de duowagen niet meenemen.
Nu zie ik de Quinny maar ik snap er niks van.
Zijn die nu wel of niet in te klappen?
Omdat ik zie dat sommige niet op de fiets mee kunnen. Nu hoeft dat laatste op zich niet perse maar voor het vliegtuig en in de auto moet ie natuurlijk wel in te klappen zijn.
En kunnen ze dan ook volledig in ligstand?
En zou iemand de afstand vanaf de wielen tot aan het handvat willen opmeten?
Want volgens mij zijn die best wel laag toch?
We gaan bijna op vakantie en ik wil de duowagen niet meenemen.
Nu zie ik de Quinny maar ik snap er niks van.
Zijn die nu wel of niet in te klappen?
Omdat ik zie dat sommige niet op de fiets mee kunnen. Nu hoeft dat laatste op zich niet perse maar voor het vliegtuig en in de auto moet ie natuurlijk wel in te klappen zijn.
En kunnen ze dan ook volledig in ligstand?
En zou iemand de afstand vanaf de wielen tot aan het handvat willen opmeten?
Want volgens mij zijn die best wel laag toch?
Gast- Gast
Re: Quinny (buggy)
Ligt eraan welke buggy je gezien heb... De quinny zapp kan gewoon ingeklapt worden en kan mee op de fiets, alleen heeft hij geen ligstand. Omdat hij zo klein opvouwbaar is mag hij vaak mee in het vliegtuig onder je stoel.
De quinny zapp extra kan wel in een ligstand en het zitje kan zelfs naar je toe. Als je deze opklapt moet eerst de zitting eraf waardoor je twee onderdelen heb. Hierdoor kan hij dus niet mee op de fiets.
De zitjes van de zapp en de extra kan je ook onderlig verwisselen. Geen makkelijk klusje volgens mij, maar het kan wel.
Dan is er sinds kort de yezz en die heeft ook geen ligstand, maar kan wel weer klein opgevouwen worden. Alleen ben ik zelf geen fan van de yezz, het zitje is van dat stof waar vliegers van gemaakt worden. Het zitje is hierdoor niet stevig en ook erg klein.
Ik heb niet echt ervaring met deze buggies, ik heb in een babyzaak gewerkt waardoor ik dit weet.
Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel!
De quinny zapp extra kan wel in een ligstand en het zitje kan zelfs naar je toe. Als je deze opklapt moet eerst de zitting eraf waardoor je twee onderdelen heb. Hierdoor kan hij dus niet mee op de fiets.
De zitjes van de zapp en de extra kan je ook onderlig verwisselen. Geen makkelijk klusje volgens mij, maar het kan wel.
Dan is er sinds kort de yezz en die heeft ook geen ligstand, maar kan wel weer klein opgevouwen worden. Alleen ben ik zelf geen fan van de yezz, het zitje is van dat stof waar vliegers van gemaakt worden. Het zitje is hierdoor niet stevig en ook erg klein.
Ik heb niet echt ervaring met deze buggies, ik heb in een babyzaak gewerkt waardoor ik dit weet.
Als je nog vragen heb dan hoor ik het wel!
zwaai zwaai- Fluisteraar
- Aantal berichten : 99
Punten : 112
Registratiedatum : 02-05-11
Hmmm, maar als je de extra in wil klappen zit je dus nog wel het liggedeelte zeg maar.
Dat is nog best groot dan toch??
Dat is nog best groot dan toch??
Gast- Gast
Als je de zapp extra wilt inklappen houd je geloof ik het zitgedeelte met rug over, en dat is idd nog vrij groot
Wij wouden die eerst ook aanschraffen maargoed dat was zoiezo A 100 euro duurder en B ik ga niet met een rug gedeelte in mn fiets tas + tassen en buggy op de fiets fietsen, dus wij hebben ook de gewone Quinny Zapp.
Wij wouden die eerst ook aanschraffen maargoed dat was zoiezo A 100 euro duurder en B ik ga niet met een rug gedeelte in mn fiets tas + tassen en buggy op de fiets fietsen, dus wij hebben ook de gewone Quinny Zapp.
Gast- Gast
Ja, maar A. is pas 6 maanden als hij er in gaat dus hij moet in ligstand kunnen.
Maar als ik het zo lees/hoor is de Quinny geen juiste buggy voor ons
Op zoek naar een andere dus.
Maar als ik het zo lees/hoor is de Quinny geen juiste buggy voor ons
Op zoek naar een andere dus.
Gast- Gast
Koelstra Simba is ook een populaire buggy, lichtgewicht en 5 standen waar onder een ligstand! Kijk daar eens naar uit ;-). DIe hebben wij eerst gehad, maar ik hij was voor mij doen veels te hoog...
Gast- Gast
Ah, dan is dat inderdaad misschien nog wel iets.
Wij zijn beide best wel lang, dus dat zal dan in elk geval geen probleem zijn!
Wij zijn beide best wel lang, dus dat zal dan in elk geval geen probleem zijn!
Gast- Gast
Hij was prima te berijden enz hoor, en makkelijk in te klappen etc dus daar lag het niet aan, mijn ouders hebben er nu van x-adventure, 35,-- bij prijzencircus V&D, ook 5standen, maar zo stug (en weer voor mijn doen te hoog)
Gast- Gast
Wij hebben ook een Koelstra Simba.
Ik vind hem makkelijk inklappen. Hij kon mee op de fiets (maar ik begin daar niet aan haha)
Je weet hoe groot ik ben... hij had van mij wel iets hoger gemogen, maar voor een buggy vind ik dat prima.
Er zit een grote kap aan, die je vrij ver naar voren kan doen en hij kan in een aantal standen liggen.
Ik vind hem makkelijk inklappen. Hij kon mee op de fiets (maar ik begin daar niet aan haha)
Je weet hoe groot ik ben... hij had van mij wel iets hoger gemogen, maar voor een buggy vind ik dat prima.
Er zit een grote kap aan, die je vrij ver naar voren kan doen en hij kan in een aantal standen liggen.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ja, dan zou ik er wel achter kunnen lopen alleen P is natuurlijk nog een heel stuk langer!
Maar goed, zo heel veel lopen we er na de vakantie toch niet mee.
H. haar buggy gaan we na de vakantie verkopen maar de duowagen houden we voorlopig nog wel.
De buggy van A. houden we dan alleen voor als 1 van hun een keer naar oma gaat ofzo.
Als we allemaal weggaan of 1 van ons met hun twee dan nemen we toch de duowagen mee.
Maar goed, zo heel veel lopen we er na de vakantie toch niet mee.
H. haar buggy gaan we na de vakantie verkopen maar de duowagen houden we voorlopig nog wel.
De buggy van A. houden we dan alleen voor als 1 van hun een keer naar oma gaat ofzo.
Als we allemaal weggaan of 1 van ons met hun twee dan nemen we toch de duowagen mee.
Gast- Gast
als je de buggy na je vakantie niet veel gaat gebruiken,kan je dan niet kijken of je er 1 kan lenen van iemand?
peach- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11
Wij hebben ook de Koelstra Simba. Mijn man is 1.91 en ik ben 1.61 en we kunnen er allebei prima achter lopen
Gast- Gast
peach schreef:als je de buggy na je vakantie niet veel gaat gebruiken,kan je dan niet kijken of je er 1 kan lenen van iemand?
Nee, want we hebben er sowieso wel 1 nodig voor als ze naar opa en oma gaan.
En ik zou ook niet weten bij wie ik de buggy dan moet lenen. Vind het ook een risico voor als de buggy kapot gaat.
@ Razz: Thanx! Dan kan P er ook achter lopen. Die is 1.96 maar dat zal het verschil dan niet maken.
Gaan we daar morgen eens even voor kijken!
Kan die trouwens ook echt helemaal plat?
Gast- Gast
TBIB schreef:peach schreef:als je de buggy na je vakantie niet veel gaat gebruiken,kan je dan niet kijken of je er 1 kan lenen van iemand?
Nee, want we hebben er sowieso wel 1 nodig voor als ze naar opa en oma gaan.
En ik zou ook niet weten bij wie ik de buggy dan moet lenen. Vind het ook een risico voor als de buggy kapot gaat.
@ Razz: Thanx! Dan kan P er ook achter lopen. Die is 1.96 maar dat zal het verschil dan niet maken.
Gaan we daar morgen eens even voor kijken!
Kan die trouwens ook echt helemaal plat?
Hij kan niet helemaal horizontaal maar het scheelt niet veel !
Gast- Gast
Ok, nou ja, dat is dan met 6 maanden ook niet heel erg. We zullen vast geen hele dag wandelen
Gast- Gast
Ik ken iemand die heeft de maxi cosi mila, kan ook in ligstand en makkelijk op te vouwen. Misschien is dat iets? Ik weet niet of hij dan qua hoogte goed is want zij en haar man zijn niet super lang.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
wij hebben de quinny zapp die mee kan op de fiets. Dat was echt een vereiste! Die nieuwere quinny kun je niet op de fiets meenemen omdat je het zitgedeelte eraf moet halen (beetje ongemakkelijk fietsen haha), maar toch hebben we getwijfeld omdat het erg handig is dat de buggy plat kan.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Buggy (quinny zapp) op de fiets?
» Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?
» Quinny zapp of quinny zapp extra?
» Quinny zapp
» quinny zapp xtra
» Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?
» Quinny zapp of quinny zapp extra?
» Quinny zapp
» quinny zapp xtra
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: