Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?
+10
Darius
meisjesmama
-Ieniemienie-
Lindsya
Monnie
Susan
Parisienne
Nijntje
mauwmauw
PapillonRose
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?
Op vakantie ben ik tot de ontdekking gekomen dat mijn o zo fijne wandelwagen helaas niet goed ingeklapt kan worden met de inzet erin. Was te verwachten, maar nu kon ik het voor het eerst pas testen omdat ze nu voor het eerst in de wandelwagen ging.
Ik wil dus een buggy gaan kopen, die leg ik dan in de auto en gebruik ik voor als we weggaan. Na wat speurwerk ben ik terecht gekomen bij een buggy van topmark:
http://www.topmark.nl/site/catalog/Buggys/TOPMARK%20aluminium%20buggy
Iemand ervaring met deze buggy, of met het merk Topmark in het algemeen? Of een tip voor een andere buggy? Ik ben van plan er maximaal 120 euro voor uit te gaan geven..
Edit: Heb ook inmiddels een paar sites gevonden die de Quinny zapp in rood of bruin (vorige collectie) aanbieden voor minder dan normaal. Omdat ik mijn Quinny Speedi wandelwagen zo fijn vind rijden overweeg ik deze ook. Ervaringen hiermee?
Ik wil dus een buggy gaan kopen, die leg ik dan in de auto en gebruik ik voor als we weggaan. Na wat speurwerk ben ik terecht gekomen bij een buggy van topmark:
http://www.topmark.nl/site/catalog/Buggys/TOPMARK%20aluminium%20buggy
Iemand ervaring met deze buggy, of met het merk Topmark in het algemeen? Of een tip voor een andere buggy? Ik ben van plan er maximaal 120 euro voor uit te gaan geven..
Edit: Heb ook inmiddels een paar sites gevonden die de Quinny zapp in rood of bruin (vorige collectie) aanbieden voor minder dan normaal. Omdat ik mijn Quinny Speedi wandelwagen zo fijn vind rijden overweeg ik deze ook. Ervaringen hiermee?
Laatst aangepast door PapillonRose op vr 24 jun 2011 - 9:30; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Re: Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?
van topmark heb ik geen ervaring,heb wel daar de kinderstoel van en die is fijn in gebruik.Mijn moeder heeft de chicco liteway buggy,ik vind deze erg prettig rijden,hij kan helemaal plat,ik geloof dat ie 5 standen heeft.
deze heeft ze:
of anders die van de hema,heeft geloof ik ook 5 standen en was dacht ik maar 50 euro.
deze heeft ze:
of anders die van de hema,heeft geloof ik ook 5 standen en was dacht ik maar 50 euro.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
chicco liteway rijdt idd erg fijn. Je moet even kijken welke versie je dan wilt nemen je hebt ze ong van 100 tot 120 euro. Zonder aanbiedingen.
Ik heb hem zelf ook al staan en hij kan zo goed als plat, zonnekap kan los en verschoven worden, enkele wielen voor rijden erg soepel. Ik ben er erg blij mee. En oh ja, de rugtuigjes zitten niet zo hoog als bij sommige andere buggys, waardoor de tuigjes niet nog 10 cm boven je kindje uitsteken en dus ook vervelend zitten. En de breedte van de wagen is ook lekker ruim voor je kindje om in te zitten. Heb op het werk een koelstra (wel een dubbele) en het is een ramp om die kindjes er een beetje lekker in te leggen, misschien voor hele smalle kindjes oke, maar als ze normaal of iets steviger zijn zitten ze al klem...
Ik heb hem zelf ook al staan en hij kan zo goed als plat, zonnekap kan los en verschoven worden, enkele wielen voor rijden erg soepel. Ik ben er erg blij mee. En oh ja, de rugtuigjes zitten niet zo hoog als bij sommige andere buggys, waardoor de tuigjes niet nog 10 cm boven je kindje uitsteken en dus ook vervelend zitten. En de breedte van de wagen is ook lekker ruim voor je kindje om in te zitten. Heb op het werk een koelstra (wel een dubbele) en het is een ramp om die kindjes er een beetje lekker in te leggen, misschien voor hele smalle kindjes oke, maar als ze normaal of iets steviger zijn zitten ze al klem...
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Die chicco liteway lijkt me ook een mooie, fijne buggy, bedankt voor de tip! Zie dat ze hem hier in de buurt in het babywarenhuis verkopen, zal daar eens een kijkje gaan nemen. Helaas verkopen ze daar de topmark niet, want dan zou ik meteen in real life even kunnen vergelijken!
PapillonRose- Ratel
Ik heb een Koelstra Simba, ben ik ook erg tevreden over.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een Titanium baby.
Erg fijne wagen.
Erg fijne wagen.
Gast- Gast
Ik heb bij allebei topmark buggy's gehad. Ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn stevig, gemakkelijk om mee te nemen op de fiets. Je kunt je kindje in 5 standen leggen. Er zijn leuke kleurtjes van en het belangrijkste is....ze zijn niet te duur.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Ik heb bij allebei topmark buggy's gehad. Ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn stevig, gemakkelijk om mee te nemen op de fiets. Je kunt je kindje in 5 standen leggen. Er zijn leuke kleurtjes van en het belangrijkste is....ze zijn niet te duur.
Had je bij J een andere? Ik bedoel, ik verwacht van een buggy wel dat die enige tijd meegaat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben deze ook, bevalt goed!Hazeltje schreef:Ik heb een Titanium baby.
Erg fijne wagen.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik heb een quinny Zapp. Hij is echt stevig en is heel klein als je hem inklapt. Enige nadeel is dat die geen ligstand heeft.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik heb ook een quinny zapp (oude) en ben er nu echt zo super blij mee!
Hij is licht, rijd echt heel fijn, klein inklapbaar ect. Alleen werd pas een fijne buggy na ruim een jaar.
Het eerste jaar kon ze nog niet zelfstandig gaan zitten, en dus wilde ik haar niet in een buggy zonder ligstand zetten.
Mn moeder had er een voor bij hun thuis gekocht bij de prenatal, met ook 5 standen. Die heb ik het eerste jaar geleent en veel gebruikt. Ook op vakantie nemen we die altijd mee voor de ligstand. Alleen de zitstand daar vind ik weer niet fijn. Als hij op de hoogst is, dus de meeste zitstand, dan nog hangt ze heel erg in de buggy. Echt goed rechtopzitten kan dara niet in.
Hij is licht, rijd echt heel fijn, klein inklapbaar ect. Alleen werd pas een fijne buggy na ruim een jaar.
Het eerste jaar kon ze nog niet zelfstandig gaan zitten, en dus wilde ik haar niet in een buggy zonder ligstand zetten.
Mn moeder had er een voor bij hun thuis gekocht bij de prenatal, met ook 5 standen. Die heb ik het eerste jaar geleent en veel gebruikt. Ook op vakantie nemen we die altijd mee voor de ligstand. Alleen de zitstand daar vind ik weer niet fijn. Als hij op de hoogst is, dus de meeste zitstand, dan nog hangt ze heel erg in de buggy. Echt goed rechtopzitten kan dara niet in.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ja, maar dat was omdat we een nieuwe kregen van de schoonouders. Zij hebben namelijk die van Tygo gebruikt toen wij hem niet meer nodig hadden. Zij hadden hem voor de andere kleinkinderen 'geleend' zeg maar. Zij gebruiken hem nu nog steeds.Susan schreef:Lieskuh schreef:Ik heb bij allebei topmark buggy's gehad. Ik ben er zeer tevreden over. Ze zijn stevig, gemakkelijk om mee te nemen op de fiets. Je kunt je kindje in 5 standen leggen. Er zijn leuke kleurtjes van en het belangrijkste is....ze zijn niet te duur.
Had je bij J een andere? Ik bedoel, ik verwacht van een buggy wel dat die enige tijd meegaat.
Gast- Gast
Dilemma dus Ik vind de Quinny Zapp mooier, en hij lijkt me fijner rijden. Maar als er geen ligstand in zit dan valt hij denk ik toch wel af. Want zelfstandig zitten doet ze nog niet en ik verwacht wel binnen nu en 2 weken een buggy te gaan kopen en direct te gaan gebruiken.
Dan maar even de Topmark in mijn achterhoofd houden en ook nog even langs het babywarenhuis (waar de keuze me nog een beetje tegenvalt als ik op de site kijk.. bekende merken zoals Maxi Cosi verkopen ze niet eens de buggy's van).
Pfff.. die keuzestress soms
Dan maar even de Topmark in mijn achterhoofd houden en ook nog even langs het babywarenhuis (waar de keuze me nog een beetje tegenvalt als ik op de site kijk.. bekende merken zoals Maxi Cosi verkopen ze niet eens de buggy's van).
PapillonRose- Ratel
Ik heb een maclaren quest en een quinny zapp.
De zapp hebben we er bijgekocht en hadden de maclaren al.
Maclaren is echt een top buggy met 5 ligstanden onze oudste heeft er ook een in geslapen als we onderweg waren.
De Zapp is een mooie wendbare buggy maar dat hij geen ligstand heeft vind ik echt een nadeel. En mijn jongste gaat er erg in onderuitgezakt zitten.
Dus hier gaat de oudste in de zapp en de jongste in de maclaren op vakantie.
De zapp hebben we er bijgekocht en hadden de maclaren al.
Maclaren is echt een top buggy met 5 ligstanden onze oudste heeft er ook een in geslapen als we onderweg waren.
De Zapp is een mooie wendbare buggy maar dat hij geen ligstand heeft vind ik echt een nadeel. En mijn jongste gaat er erg in onderuitgezakt zitten.
Dus hier gaat de oudste in de zapp en de jongste in de maclaren op vakantie.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
PapillonRose schreef:Dilemma dus Ik vind de Quinny Zapp mooier, en hij lijkt me fijner rijden. Maar als er geen ligstand in zit dan valt hij denk ik toch wel af. Want zelfstandig zitten doet ze nog niet en ik verwacht wel binnen nu en 2 weken een buggy te gaan kopen en direct te gaan gebruiken.
Ik zie dat je dochter bijna 8 maanden is. Dan zou ik niet voor de Quinny Zapp gaan. Ik zou een buggy nemen met ligstand voor haar. Ik heb toen een buggy met ligstand gekocht bij Burgerhout in Sliedrecht en daar hebben ze veel keuze, van verschillende merken en prijzen.
Volgens mij woon je vlak bij mij in de buurt dus dan is Sliedrecht ook niet ver voor je, misschien moet je daar anders even kijken.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Er is ook een zapp xtra! Die kan wel in ligstand, maar ik heb er geen ervaring mee.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Darius schreef:Er is ook een zapp xtra! Die kan wel in ligstand, maar ik heb er geen ervaring mee.
Wij hebben die en vind m erg handig. Hij schijnt alleen niet mee op de fiets te kunnen omdat dat zit ding niet ingeklapt kan worden (volgens mij, heb dat ding nooit gebruikt nog, doe alleen nog met maxi cosi)
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Hij hoeft voor mij niet persé mee te kunnen op de fiets trouwens. Alleen jammer dat die Zapp Xtra zo duur is, anders had ik voor deze gegaan!
Heb ook nog weer een andere gevonden, een versie van de hier al eerder genoemde Chicco Liteway. De versie Girly Roze heeft ook een valbeugel, en dat vind ik ook wel handig! Pfff, ik moet van de week echt even naar de babywinkel (inderdaad in Sliedrecht Lindsya) en dan kan ik hopelijk wat leuke modelletjes bekijken.
Heb ook nog weer een andere gevonden, een versie van de hier al eerder genoemde Chicco Liteway. De versie Girly Roze heeft ook een valbeugel, en dat vind ik ook wel handig! Pfff, ik moet van de week echt even naar de babywinkel (inderdaad in Sliedrecht Lindsya) en dan kan ik hopelijk wat leuke modelletjes bekijken.
PapillonRose- Ratel
In Sliedrecht heb je echt ruime keuze hoor, vond ze qua keus uirgebreider als Babydump!
Gast- Gast
Vond ik ook!
Die in Sliedrecht vind ik geweldig, hebben wij ook alle spullen tot nog toe vandaan.
Hebben ze ook vaak aanbiedingen!
Kijk even op www.babytiener.nl!
Die in Sliedrecht vind ik geweldig, hebben wij ook alle spullen tot nog toe vandaan.
Hebben ze ook vaak aanbiedingen!
Kijk even op www.babytiener.nl!
Gast- Gast
Trouwens, heb je al via Marktplaats gekeken of die Quinny Zapp Xtra daar te vinden is?
Wie weet levert dat ook nog wel iets op!
Gast- Gast
Ons kamertje was alleen te koop bij Babydump, dus had geen keus!
Sliedrecht is ook goedkoper als babydump in de meeste artikelen.
Sliedrecht is ook goedkoper als babydump in de meeste artikelen.
Gast- Gast
Parels schreef:Trouwens, heb je al via Marktplaats gekeken of die Quinny Zapp Xtra daar te vinden is?
Je kunt ook de gewone zapp op de kop tikken via marktplaats en dan apart het zitje van de xtra kopen, die kosten ongeveer 90 euro.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Ik heb de quinny zapp gekregen van vrienden (hun zoontje was er uitgegroeid). Hij gaat dus in elk geval wel erg lang mee! Hij is nu 6 jaar oud en nog helemaal goed.
Het nadeel is idd dat er geen ligstand op zit, maar hij viel soms ook wel in slaap terwijl hij gewoon zit. En ik heb hem nooit voor echt lange afstanden (als in hele dag) gebruikt.
Hij ligt nu altijd in de auto en gebruik hem alleen bij het winkelen in de stad en soms bij mn schoonouders als we de hond gaan uitlaten en een flink eind wandelen.
Hij is wel vrij laag, ik ben vrij lang, dus na lang lopen krijg ik er ook wat last van mn rug van. (maar dat heb ik zowiezo snel )
Het nadeel is idd dat er geen ligstand op zit, maar hij viel soms ook wel in slaap terwijl hij gewoon zit. En ik heb hem nooit voor echt lange afstanden (als in hele dag) gebruikt.
Hij ligt nu altijd in de auto en gebruik hem alleen bij het winkelen in de stad en soms bij mn schoonouders als we de hond gaan uitlaten en een flink eind wandelen.
Hij is wel vrij laag, ik ben vrij lang, dus na lang lopen krijg ik er ook wat last van mn rug van. (maar dat heb ik zowiezo snel )
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Wij hebben de koelstra simba en deze bevalt erg goed.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Buggy (quinny zapp) op de fiets?
» Quinny zapp of quinny zapp extra?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met nuna pepp buggy?
» Iemand ervaring met de X-Adventure Buggy/ Cabino Multi ?
» Quinny zapp of quinny zapp extra?
» Iemand ervaring met deze buggy?
» Iemand ervaring met nuna pepp buggy?
» Iemand ervaring met de X-Adventure Buggy/ Cabino Multi ?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: