Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?

+8
Bazinga
Twellie
Marin
Teddyaapje
Poubelle
Gympie
Rush
Roza
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?

Bericht  Liadan di 1 mei 2012 - 1:38

Minneke schreef:Er zijn wel forummers waarvan ik de posts/reacties met meer dan gemiddelde belangstelling lees. Dat is dan per onderwerp weer een andere forummer. Zo lees ik graag reacties van Nour en Antibes als het gaat om maatschappelijke dingen (of het nu gaat om emancipatie, politiek, studie of carriere), de uitgesproken mening van Euc (die me regelmatig aan het denken zet, al ben ik het lang niet altijd met haar eens. Op het gebied van opvoeding lees ik graag posts van Susan en Liadan, en op het gebied van uiterlijk/stijl die van Punk'd.

Dit zijn zomaar wat voorbeelden hoor, er zijn nog heel wat meer forummers die ik op een bepaalde wijze interessant vind. Op een voetstuk plaatsen zou ik niet willen zeggen, maar ik denk dat dit is wat je bedoelt, Stofzuiger?

+1 voor dikgedrukte.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan? - Pagina 2 Empty Re: Nav Hekel: Heb jij ook forumsters op een 'voetstuk' staan?

Bericht  Parisienne di 1 mei 2012 - 1:47

Liadan schreef:
Minneke schreef:Er zijn wel forummers waarvan ik de posts/reacties met meer dan gemiddelde belangstelling lees. Dat is dan per onderwerp weer een andere forummer. Zo lees ik graag reacties van Nour en Antibes als het gaat om maatschappelijke dingen (of het nu gaat om emancipatie, politiek, studie of carriere), de uitgesproken mening van Euc (die me regelmatig aan het denken zet, al ben ik het lang niet altijd met haar eens. Op het gebied van opvoeding lees ik graag posts van Susan en Liadan, en op het gebied van uiterlijk/stijl die van Punk'd.

Dit zijn zomaar wat voorbeelden hoor, er zijn nog heel wat meer forummers die ik op een bepaalde wijze interessant vind. Op een voetstuk plaatsen zou ik niet willen zeggen, maar ik denk dat dit is wat je bedoelt, Stofzuiger?

+1 voor dikgedrukte.
Hier nog een keer +1 voor het dikgedrukte stuk
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:40

Niet echt op een voetstuk maar er zijn er hier 2 die ik verbaal zo sterk vind dat ik er niet tegen in ga omdat ik me dan toch wel "dom" kan voelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 3:41

Jou natuurlijk, Stofzuiger, je hebt een prestatie geleverd die ik nog maar gedaan moet krijgen pale .

Gast
Gast

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 8:44

Op een voetstuk wil ik het niet noemen, want ik voel me vrij gelijk aan deze forummers, maar er zijn wel een x aantal forummers die ik benijd of gewoon graag mag en/of omdat ik ze ken.

Als ik een ultieme forummer zou moeten samenstellen, zou ik de volgende ingrediënten gebruiken

- De eerlijkheid en duidelijkheid van Caro. Ik vind haar een zeer prettige forummer en ook een warme persoonlijkheid.
- Het enthausiasme en de toewijding van Marin. Heb met haar kunnen werken en dat verliep heel smooth, hoop haar in de toekomst nog eens te kunnen bellen.
- de kleuren van Flippin Bitch. Al trekt ze een zwart pak aan, er springt gewoon kleur van haar af. Awesome.
- Terkina, of hoe ze nu ook heet, om haar babbel. Nooit een saai moment, nooit een saai festival met haar.

Dus gecombineerd krijg je ... hmmm Flippin Camakina Bitch?
scratch

Hm dat wordt een vreemd standbeeld.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 1 mei 2012 - 8:54

Hmm, ik kijk wel een beetje op tegen Nour. En gezien ons lengteverschil, moet dat wel een gigántisch voetstuk zijn dan. =)
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: