Hoe ben jij aan jouw werk gekomen?
+23
Thunder
Flip Fluitketel
Beachgirl
SparklingEyes
_Lacey_
rapa nui
TNMN
Hoochie
Sterre
love
mzcharlotte
_DoI
Fearie
tralala
smooch
Snoes
Coccinelle
Mysterious
Laced
Jeanette
Roze Roos
Zwerver
Sarah1985
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ben jij aan jouw werk gekomen?
Een vriendin van me werkt bij CWI en was tevens mijn werkcoach, zo ben ik aan mijn baan gekomen; ik werk in de overheid.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ik door mijn afstudeerstage aan mijn werk gekomen. Ik kreeg tijdens de laatste periode een klein contract, omdat mijn collega een aantal maanden afwezig zou zijn. Toen ik mijn diploma had gehaald, kreeg ik een tijdelijk fulltime contract, omdat een andere collega overspannen thuis zat. Zou toen eigenlijk maar 70% krijgen, maar heb er op gestaan dat ik een fulltime baan wilde hebben. En dat lukte . Toen een tijdje later mijn collega uit zijn functie werd gezet, heb ik zijn functie gekregen en heb nu een vast contract.
Gast- Gast
Wat vervelend voor je Minella!
Het werk wat ik nu doe heb ik gevonden in een huis aan huis krantje, daar stond een vacature in. Ik heb er nu extra werk bij en dat heb ik via een vriendin gevonden.
Ook heb ik vaak werk gevonden via uitzendbureau's. Niet altijd ideaal, maar er was zelfs een functie die ik via een uitz.bureau heb gekregen waarbij ik gelijk een jaarcontract bij het bedrijf zelf kreeg.
Goed rondzoeken in kranten/krantjes, netwerken, internetten, inschrijven bij uitz.bureau's en ze blijven bellen tot ze gek van je worden. Ook het CWI ( werk.nl ) kan je helpen, maar daar ben ik zelf geen fan van. En ik weet niet in welke richting je werk zoekt, maar bij bedrijven binnenstappen en vragen of ze nog mensen zoeken wil ook nog wel eens werken. Ook websites afgaan van bedrijven die je leuk lijken en mogelijk een functie hebben die bij je past, kan nog wel eens de moeite waard zijn. Soms zetten ze vacatures namelijk alleen op hun eigen site.
Ik hoop dat je per januari gelijk weer aan de slag kan! Succes
Liefs Tea
Het werk wat ik nu doe heb ik gevonden in een huis aan huis krantje, daar stond een vacature in. Ik heb er nu extra werk bij en dat heb ik via een vriendin gevonden.
Ook heb ik vaak werk gevonden via uitzendbureau's. Niet altijd ideaal, maar er was zelfs een functie die ik via een uitz.bureau heb gekregen waarbij ik gelijk een jaarcontract bij het bedrijf zelf kreeg.
Goed rondzoeken in kranten/krantjes, netwerken, internetten, inschrijven bij uitz.bureau's en ze blijven bellen tot ze gek van je worden. Ook het CWI ( werk.nl ) kan je helpen, maar daar ben ik zelf geen fan van. En ik weet niet in welke richting je werk zoekt, maar bij bedrijven binnenstappen en vragen of ze nog mensen zoeken wil ook nog wel eens werken. Ook websites afgaan van bedrijven die je leuk lijken en mogelijk een functie hebben die bij je past, kan nog wel eens de moeite waard zijn. Soms zetten ze vacatures namelijk alleen op hun eigen site.
Ik hoop dat je per januari gelijk weer aan de slag kan! Succes
Liefs Tea
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Is jouw werk jouw passie?
» 'Voordelen' van jouw werk..
» Kleding op jouw werk
» 'Nadelen' van jouw werk
» Jouw werk in beeld!
» 'Voordelen' van jouw werk..
» Kleding op jouw werk