Hoe ben jij aan jouw werk gekomen?
+23
Thunder
Flip Fluitketel
Beachgirl
SparklingEyes
_Lacey_
rapa nui
TNMN
Hoochie
Sterre
love
mzcharlotte
_DoI
Fearie
tralala
smooch
Snoes
Coccinelle
Mysterious
Laced
Jeanette
Roze Roos
Zwerver
Sarah1985
27 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoe ben jij aan jouw werk gekomen?
Ik heb op merk gekeken. Merken die me aanspraken ben ik gaan opzoeken op internet en daar op de website gekeken of er vacatures waren. Daar heb ik op gereageerd, toevallig kende ik daar iemand via via van werk en was ik snel binnen.
Gast- Gast
Ik heb er stage gelopen, daarna nog als bijbaan gewerkt en toen ik klaar was gesolliciteerd op een vacature.
tralala- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10
Ik was aan het googlen en kwam het bedrijf tegen waar ik nu werk, stond me wel aan en heb gewoon opgebeld of ze nog iemand zochten want ik had een baan nodig. Op gesprek geweest in mei en vorig jaar per 1 september begonnen, ben nog altijd blij dat ik deze baan gevonden heb.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het telefoonnummer van mijn huidige baas gekregen van 'n vriend van me, en heb m'n baas toen opgebeld met de vraag of ze nog iemand nodig hadden.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Ik heb eerst als bijbaan gewerkt. Vervolgens 2 jaar werken/leren gedaan en heb sinds kort een groot contract voor onbepaalde tijd. Ik werk daar nu alweer 4 jaar.
Gast- Gast
Ik ben bij mijn huidige werkgever terug gevraagd. De eerste keer kwam ik binnen via een uitzendbureau.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
via www.zorgselect.nl zag ik de vacature, daarop gesolliciteerd en uitgenodigd voor een gesprek.
Kreeg dezelfde dag te horen dat ik het was geworden werk er nu bijna 2 maand en heb het onwijs naar mijn zin !
Kreeg dezelfde dag te horen dat ik het was geworden werk er nu bijna 2 maand en heb het onwijs naar mijn zin !
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Ik heb mijn afstudeerstage en onderzoek gedaan waar ik nu werk, en kreeg daarna een baan aangeboden.
Balen Minella, dat het gezin gaat verhuizen!
Balen Minella, dat het gezin gaat verhuizen!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Via een vriend van mijn zus hoorde ik dat hij iemand kende die net een eigen bedrijf was gestart in het begeleiden van mensen met autisme. Ik heb een sollicitatiebrief geschreven, werd uitgenodigd voor een gesprek en kon beginnen zodra ik klaar was met afstuderen.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Wat jammer! Zeker omdat je het wel naar je zin had, toch? (wat ik heb gelezen op het forum dan )
Ik heb mijn (parttime) baan gevonden, doordat mijn vriend voorbij de winkel liep en een advertentie zag hangen. Hij vond het wel iets voor mij, dus ik heb gesolliciteerd en een week later was ik aangenomen.
Ik heb mijn (parttime) baan gevonden, doordat mijn vriend voorbij de winkel liep en een advertentie zag hangen. Hij vond het wel iets voor mij, dus ik heb gesolliciteerd en een week later was ik aangenomen.
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Via een buurman van mijn ouders die bij dit bedrijf werkte
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Ooit begonnen via het uitzendbureau en niet veel later boden ze me een vast contract aan.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Via adecco.nl.
Vorig jaar had ik bij hetzelfde bedrijf gesolliciteerd en was ik afgewezen. Maar ik had zeven maanden geleden weinig te verliezen en probeerde het nog een keer. Ik werd uitgenodigd bij het UZB, vervolgens moest ik een motivatie schrijven, werd ik uitgenodigd op gesprek bij het bedrijf, bleek het UZB de verkeerde functie online te hebben gezet en werd ik aangenomen. Tot oktober 2011 ben ik in ieder geval onder de pannen.
Vorig jaar had ik bij hetzelfde bedrijf gesolliciteerd en was ik afgewezen. Maar ik had zeven maanden geleden weinig te verliezen en probeerde het nog een keer. Ik werd uitgenodigd bij het UZB, vervolgens moest ik een motivatie schrijven, werd ik uitgenodigd op gesprek bij het bedrijf, bleek het UZB de verkeerde functie online te hebben gezet en werd ik aangenomen. Tot oktober 2011 ben ik in ieder geval onder de pannen.
Gast- Gast
Ik ben op zoek gegaan op internet, kranten en heel veel netwerken.. maar uiteindelijk via een website de vacature bij mijn huidige werkgever gevonden..
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Na een open dag bezocht te hebben gesolliciteerd voor een leerlingenplek. (duale opleidingsplek)
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik was op zoek naar een nieuwe baan (duh, hihi). En ik moet wel bij een werkgever zitten die is aangesloten bij Ecabo, aangezien ik een bbl-opleiding erbij volg. Ik heb dus op Ecabo.nl gekeken naar werkgevers in een bepaalde plaats en per werkgever ben ik op de site gaan kijken of ze vacatures hadden én of het bedrijf me aansprak. Bij mijn werkgever stond toen dat ze op zoek waren naar secretaresses en ik heb toen direct een e-mail gestuurd. Ik werd de volgende dag al gebeld en had twee dagen daarna een gesprek. Ik werd toen gelijk weer de maandag daarna gebeld en drie dagen daarna zat ik er weer om mijn salaris door te nemen. Ik heb dus zo snel een nieuwe baan gevonden. Ik heb het er ontzettend naar mijn zin en zit er inmiddels al weer negen maanden.
Gast- Gast
Via een stage die ik liep op mijn huidige werk.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Via de site van het bedrijf zelf.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik kreeg een mailtje met de vraag of ik wou solliciteren.
Gast- Gast
TNMN schreef:Wat jammer! Zeker omdat je het wel naar je zin had, toch? (wat ik heb gelezen op het forum dan )
.
Klopt, had/heb het er enorm naar mijn zin.
Gast- Gast
Baan 1: Ik ging naar de bios en zag daar een oproep hangen voor medewerkers, babbeltje gemaakt met de persoon achter de bar, sollicitatieformulier meegekregen, op gesprek geweest en uitgekozen.
Baan 2: Aan het eind van mijn stage aangegeven dat ik er graag zou willen werken / tijdelijke vervangen i.v.m. zwangerschap o.i.d. , binnen een paar weken werd ik gevraagd om op invalbasis te komen werken.
Baan 2: Aan het eind van mijn stage aangegeven dat ik er graag zou willen werken / tijdelijke vervangen i.v.m. zwangerschap o.i.d. , binnen een paar weken werd ik gevraagd om op invalbasis te komen werken.
Omafiets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 25
Punten : 28
Bij mijn oude werk kon ik blijven na mijn stage helaas ging ik 140 km verder wonen waardoor ik deze baan op moest zeggen maar heb mijn huidige baan gevonden via zoeken op google op zorg+woonplaats
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Vera schreef:Ik heb op merk gekeken. Merken die me aanspraken ben ik gaan opzoeken op internet en daar op de website gekeken of er vacatures waren. Daar heb ik op gereageerd, toevallig kende ik daar iemand via via van werk en was ik snel binnen.
Wat doe jij voor werk als ik het vragen mag?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn baan heb ik gevonden via een wervings- en selectiebureau
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen